A prima fiera turistica virtuale di Turchia "Viaghju Turchia İzmir Digital" hè stata aperta

A prima fiera turistica virtuale di Turchia hè stata aperta
A prima fiera turistica virtuale di Turchia hè stata aperta

Dopu una longa pausa, l'industria turistica hà dettu "salutu" à l'urganisazione fiera cù u 14th Travel Turkey İzmir Digital. Parlendu à l'apertura di a prima fiera virtuale di l'industria turistica turca, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dichjaratu chì 7 strutture sò state premiate finu à u Certificatu di Turismu Sicuru, è chì l'industria hà da cumincià à risurrezzione di novu cum'è a crisa di salute. hè gradualmente lasciatu à una scala globale.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Dichjarà chì ci saranu opportunità impurtanti in u turismu dopu a pandemia, hà dettu: "Avemu finitu tuttu u travagliu necessariu cù i nostri stakeholder per valutà currettamente queste opportunità in nome di İzmir".

Sottu l'auspici di u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR è u Ministeru di u Cummerciu TR; A Municipalità Metropolitana di İzmir ospitata, Camera di Cummerciu di İzmir, TÜRSAB, TÜROFED, Fundazione İzmir cù u sustegnu di İZFAŞ è TÜRSAB Fuarcılık A.Ş. A 14th Travel Turkey Izmir Digital Fair, urganizata da I rapprisentanti di u settore si sò riuniti à a piattaforma "Digital İzmir Fair", a fiera virtuale di Turchia. A fiera, chì si cuntinueghja finu à u sabbatu u 27 di ferraghju, pò esse seguita in linea nant'à « ttidigital.izfas.com.tr ».

Apertura di u 14th Travel Turkey İzmir Digital, a prima fiera virtuale di u settore turisticu in Turchia; Ministru di Cultura è Turismu Mehmet Nuri Ersoy, guvernatore di Izmir Yavuz Selim Köşger, sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, u presidente di l'Associazione Turchia di l'Agenzie di Viaghju Firuz Bağlıkaya, u presidente di a Càmera di Cummerciu di İzmir Mahmut Özgener, u presidente di a Federazione di l'Hotelers Turchi di u Cunsigliu Sururi Çorabatır è u Consul Generale di Istanbul di Svezia Peter Ericson.

Ministru Ersoy: "Quantu vi prisentate bè determina u vostru postu in u turismu"

Toccu à i sforzi di prumuzione è di digitalizazione per i valori naturali, storici, culturali è gastronomichi di Turchia in u so discorsu, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà manifestatu u so desideriu di scuntrà in fiere induve si scontra cù i so attori naziunali è internaziunali in salute. ghjorni u più prestu pussibule. U Ministru Ersoy hà dettu: "Vogliu sprime a mo gratitudine à tutti quelli chì anu pigliatu a rispunsabilità di riunite l'attori di u settore utilizendu e pussibilità di a tecnulugia è ùn anu micca risparmiatu u so sustegnu in questu sensu. Avemu da aduprà stu putere chì u mondu digitale ci offre cù approcci realistichi è raziunali, strategie d'azzione curretta è movimenti puntuali. U fattu di quantu vi prisentate determina u vostru postu in u turismu. Ancu s'è vo avete e più belle spiagge, a natura, è e strutture più avanzati è cunfortu in u mondu, avete da prima informà a ghjente nantu à questu è poi fà elli à sceglie. Altrimenti, ùn ci ne restemu chè edifici vioti è belli paisaghji. Da quì, vogliu ringrazià tutti i nostri attori di u settore per a so pusizione valente è determinata è a so forte cooperazione chì anu manifestatu in stu periodu. I passi chì avemu fattu inseme anu datu risultati, è ghjunghjeremu a nostra ascesa una volta chì sta crisa di salute hè gradualmente lasciata à una scala glubale. In questa occasione, vogliu dichjarà chì 7 800 di e nostre strutture sò stati premiati finu à u Certificatu di Turismu Sicuru.

Köşger hà dettu: "Facemu sforzi per aumentà a ricunniscenza è a cuscenza di İzmir"

U guvernatore di İzmir, Yavuz Selim Köşger, hà dichjaratu ch'ellu crede chì a Fiera hà intrapresu una missione impurtante in quantu à prumove a cità è u paese, è chì l'hà rializatu bè. Senza dubbitu, u turismu hè unu di i settori più affettati in stu prucessu. Cum'è tutti i partiti pertinenti, circhemu di eliminà i prublemi è e so cunsequenze negative. Credu sinceramente chì a stagione turistica 2021 serà produtiva in u quadru di a nova nurmalizazione, è u settore tornerà à i so vechji tempi in u periodu à vene, cù a diffusione di a rata di vaccinazione cù altre misure. Cum'è sapete, prima di a pandemia, u turismu era unu di i settori di sviluppu è di crescita più veloce in u mondu è era un grande putere ecunomicu. Izmir è u so circondu; Cù e so bellezze naturali, culturali è storiche uniche, e cundizioni climatichi adattati, l'opportunità di u turismu chì ponu esse sparghje in tuttu l'annu, l'infrastruttura di l'alloghju è di u trasportu, offre un vastu putenziale per noi di ottene una parte di u pane turisticu. Ci sforzemu di aumentà a ricunniscenza è a cuscenza di İzmir promuovendu e caratteristiche naturali, culturali, storiche è suciali di İzmir, è e so opportunità è vantaghji in generale. Vogliu chì Travel Turkey Izmir Tourism Fair, chì vecu cum'è una opportunità impurtante per prumove Izmir è u nostru paese, è per aumentà l'interessu di capitali stranieri in investimenti turistici, serà benefica per i participanti, a nostra cità è u nostru paese.

Soyer: "A nostra fiera hè una tappa digitale induve u turismu di qualità di İzmir hè mostratu à u mondu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà dettu chì attribuisce una grande impurtanza à u ricunniscenza mundiale di Izmir, chì hà sbulicatu novi terreni in u turismu è l'urganizazione fiera, Tunç Soyer; "Oghje hè un ghjornu straordinariu è assai impurtante per l'industria turistica di u nostru paese. Sapemu chì opportunità impurtanti emergeranu in u settore turisticu dopu a pandemia. Avemu finitu tuttu u travagliu necessariu cù i nostri stakeholder per valutà currettamente queste opportunità in İzmir. A Strategia è u Pianu d'Azione di Promozione Turistica di İzmir hè stata creata cù a mente cumuna, suggerimenti è aspettative di tutti l'attori di u turismu in a nostra cità. İzmir hè forse l'unica metropole chì cuntene tutte e tracce di 8500 anni di storia umana. Dunque, a nostra strategia turistica hè basatu annantu à l'idea principale di "trasferisce parechji cuncetti, idee è approcci chì formanu e civiltà mundiale da Izmir à u mondu". Oghje, u turismu si trasforma rapidamente in una "ricerca di novi sperienze" è İzmir si mantene cun questu grande cambiamentu in u turismu cù a so nova strategia. Basatu nantu à a gestione di destinazione in 30 distretti di Izmir è per 12 mesi; scopremu l'esperienze chì facenu a nostra cità sfarente da u restu di u mondu. U nostru scopu hè chì İzmir accoglie 2024 milioni di turisti in 4. À u core di a nostra strategia turistica; Ci hè di revelà u putenziale attuale di İzmir pigliendu u so patrimoniu storicu cum'è riferimentu è di fà a nostra cità una di e destinazioni turistiche principali in u mondu. Frà tutti sti scopi; A nostra Fiera Digitale di Viaghju Turchia İzmir hà un rolu assai impurtante cum'è una tappa digitale induve mostremu u turismu qualificatu di İzmir à u mondu sanu. In l'urganizazione fiera; A chjave più impurtante per u successu hè a mente cumuna è l'allianza di a cità. Questu hè u mutivu principalu per quessa İzmir hè un novu terrenu in u campu di l'urganizazione fiera è guida altre cità. Cù u scopu di fà İzmir una di e cità principali in u mondu; Vogliu ringrazià tutti i nostri attori chì anu travagliatu è fattu un sforzu cun noi ".

Baglikaya: "Avemu cresce a speranza di sbarazzarsi di a pandemia cù a nostra fiera"

Esprimendu chì i studii di vaccinazione iniziati in u mondu anu aumentatu e so speranze per a ripresa di u viaghju in un futuru vicinu, Firuz Bağlıkaya, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione di l'Agenzie di Viaghju Turchi, hà dettu chì hè di grande impurtanza per risponde u più rapidamente. quantu pussibule à a mobilità prevista per esse sperimentata in u turismu è per esse prontu per a stagione. Baglikaya hà dettu: "Mentre e fiere in u mondu sò state postponate, avemu pensatu chì era impurtante di fà a nostra fiera in un ambiente digitale. Avemu avà intrutu in un periodu induve quelli chì gestiscenu bè u prucessu di cumpetizione è di cummercializazione seranu un passu avanti. A dumanda di destinazioni à distanza di volu vicinu hè in crescita, è i tempi di vacanze si allunganu. Preoccupazioni per l'ecoturismu è a sustenibilità venenu à u primu pianu in e preferenze di vacanze. U nostru paese hà u putenziale di risponde à e diverse richieste di i cunsumatori cù a so ricchezza per offre prudutti in diversi tipi di turismu è l'esistenza di strutture d'alloghju alternativu. Questu mette u nostru paese davanti à a cumpetizione. Pruvaremu di guidà a nostra industria scrutinizing tuttu stu cambiamentu è trasfurmazioni in a nostra industria cù pannelli è avvenimenti per esse urganizati in u scopu di Travel Turkey Fair. Inoltre, aspittemu chì a nostra fiera pona e basi per studii di cuuperazione impurtanti prima di a stagione chì vene è sustene a mobilità in u turismu. A nostra aspettazione hè chì in a stagione turistica 2021, un muvimentu in u mercatu domesticu accuminciarà da maghju è u turismu guadagnà un pocu più impulsu cù l'apertura di i mercati stranieri da a mità di ghjugnu. Credu chì a nostra fiera hà da cuntribuisce à u turismu di u nostru paese è Izmir, cum'è un novu è bonu principiu, ancu s'è ùn pudemu micca scuntrà in faccia, stubbornly è fedelmente dicendu u turismu. Sperendu di caccià a pandemia in u nostru paese; Crescemu cù Travel Turkey İzmir Fair in İzmir, chì hè stata a culla di e civiltà in ogni periodu di a storia, in l'Egeu, induve e prime attività di u turismu cù un significatu ecunomicu cuminciaru.

Özgener: "L'imaghjini di u turismu deve ancu esse ridefinitu"

Mahmut Özgener, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà dichjaratu chì, cum'è u settore turisticu, l'urganizazione fiera hà ancu patitu; "L'impurtanza di Travel Turkey Fair cresce in questu ambiente sfida. U novu scopu di u futuru in tutti i settori hè a digitalizazione. Avemu da vede u Travel Turkey Fair cum'è un puntu di partenza impurtante per a compensazione di e perdite causate da l'epidemie è una opportunità chì deve esse valutata bè. A fiera hà cuntribuitu à l'industria riunendu i prufessiunali di l'industria in Izmir per anni. Avemu avutu riunioni in faccia cù l'affari di u mondu sanu è stabilitu relazioni à longu andà. Avà mantenemu sti rilazioni sustinibili cù a nostra fiera digitale. Travel Turkey Fiera Digitale serà unu di i cumpunenti impurtanti di sta trasfurmazioni. In più di minimizzà i danni causati da a pandemia è di rinvivisce l'industria di u viaghju in Izmir, l'imaghjini di u turismu deve esse ridefinitu. Cusì, pudemu attirà l'attenzione di e masse chì viaghjanu regularmente à İzmir, chì hè previstu di 2050 miliardi in 9,5. Vogliu sottolineare una volta di più u nostru orgogliu chì İZFAŞ hà purtatu l'infrastruttura di fiera virtuale, chì hè stata preparata cum'è un mudellu esemplariu, à u settore cù una azzione rapida, per motivà u settore è mantene u mondu cambiante cù a digitalizazione, finu à chì un muvimentu di viaghju significativu hà iniziatu in tuttu u mondu ".

Çorabatır: "A nostra fiera serà istruttiva è utile per tutti noi"

Annunziendu i dati di u turismu 2020, Sururi Çorabatır, presidente di a Federazione di l'Albergatori Turchi, hà dettu chì a ricuperazione hè attraversu l'unità è l'adattazione à l'innuvazioni; "Mentre c'era una contrazione di 80 per centu in u mondu, ci era una diminuzione di 65-70 per centu in u nostru paese. I nostri 51 milioni di visitatori sò diminuiti à 16 milioni è i nostri rivenuti da 34,5 miliardi di dollari à 12 miliardi di dollari. Quandu guardemu u mondu in generale, vedemu chì l'industria hà patitu enormi perdite. Sfurtunatamente, hè una stampa pessimista, ma ùn si scurdemu chì simu u settore di a morale. Comu sapete, u turismu, chì hè unu di i settori più impurtanti chì aiuta i paesi à chjude u so deficit di u contu currente, hè strettamente ligatu à 64 sottosettori. L'Organizazione Mondiale di u Turismu predice chì u muvimentu in l'industria di i viaghji è i viaghji d'affari principiarà in 2022, ma ghjunghjerà à livelli soddisfacenti in 2024. In a nova vita chì principia cù a pandemia, u turismu mundiale si prepara ancu per u futuru. Avemu bisognu di sustene questu inseme. Avemu amparatu chì duvemu cambià i nostri vechji abitudini è micca stancu u mondu. Avemu da preparà per questi cambiamenti. Avemu da determinà e dumande di e novi generazioni in anticipu seguitendu e tendenze. Avemu bisognu di trasfurmà a nostra prumuzione à più media digitale. In questu cuntestu, crede chì sta fiera digitale, chì avemu tenutu per a prima volta, serà assai istruttiva è benefica per tutti noi.

Ericson: "A natura ci chjama"

Petru Ericson, Consul Generale di Svezia in Istanbul, hà dettu u seguitu nantu à a participazione di a Svezia, chì hè u sicondu paese chì hà introduttu u regulamentu Ecoturismo in u mondu, cum'è un paese partner in a fiera:

"Travel Turkey Izmir Fair, chì hè un locu per cunnetta, cullaburazione è maximizà l'opportunità in u settore di u turismu, hà tradizioni arradicate. Resta populari offrendu à i so visitatori una visione larga è diversa di u mondu di u viaghju è u turisimu. Svezia hè assai entusiasta è felice di participà à Travel Turkey Izmir Digital Fair cum'è un paese partenariu. A pandemia hà cambiatu u mondu. È veramente u turismu hè statu unu di i settori più affettati. Hè furzatu tutta l'industria à adattà, cum'è sta fiera, chì hè avà tenuta virtualmente. Ma di sicuru, u futuru di u turismu ùn pò esse virtuale. Credu chì ci sarà un cambiamentu di focus versu a resilienza è a sustenibilità quandu e persone cumincianu à viaghjà di novu. Dopu avè passatu tantu tempu in casa per via di a quarantena, a ghjente vole spazii sempre più larghi. I viaghji cuscenti venenu à u primu pianu cù una cuscenza ambientale crescente è una fame di vacanze chì lascia una marca positiva. U viaghjatore di dumane vulerà campà più cum'è un nativu, assai in sintonia cù e diverse culture è tradizioni. Preferirà ancu a desolazione di e zone rurale menu populate luntanu da i centri urbani congestionati. Questu furnisce un ingressu à e cumunità lucali. Allora a natura ci chjama. Hè previstu chì u viaghju in natura serà una di e più grandi tendenze in 2021 ".

trè ghjorni sanu

I rapprisentanti di u settore riuniti in l'area di fiera virtuale di Turchia "Digital İzmir Fair" modellarà u futuru di u turismu. I prufessiunali di l'industria è l'esperti in viaghju si riuniscenu in l'avvenimenti in linea chì sò tenuti per trè ghjorni. A 14th Travel Turkey Izmir Digital Fair, rinfurzata da u sustegnu di l'associazioni è l'urganisazioni straniere, si mostra ancu in l'arena internaziunale. U paese partner di a fiera di quist'annu hè a Svezia, u pioniere di l'ecoturismu cù u so approcciu turisticu favuritu di a natura. L'antica cità di Patara, chì hè stata dichjarata u tema turisticu di u 2020-2021 da u Ministeru di a Cultura è u Turismu TR, hè statu ancu sceltu cum'è u tema di a Fiera Digitale di Viaghji Turchia Izmir. In più di l'avvenimenti; I cumpratori, chì visiteranu a fiera cun un clicu solu da u mondu sanu, feranu un appuntamentu cù tutti i participanti via "ttidigital.izfas.com.tr" è furnisce videochiamate. Ancu s'è a fiera era una prima in u settore turisticu, hà attiratu assai l'attenzione. I visitori stranieri da i paesi 64 sò stati registrati à a fiera, chì includeva i participanti da Indonesia, Etiopia, Croazia, Svezia, Qatar, Kenya, Colombia, Maldive, Mauritus, Serbia, Tanzania, Turchia, Ucraina è Vietnam.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*