12 Milla Documenti di Passu di Transitu Addiziunali da u Kazakistan à a Turchia

Mille documenti di transitu supplementari da u Kazakistan à a Turchia
Mille documenti di transitu supplementari da u Kazakistan à a Turchia

Mentre u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì per prevene ulteriori disrupzioni in u trasportu è u cummerciu, una soluzione definitiva deve esse truvata per u prublema di u documentu di transitu supplementu; U Ministru Atamkulov, invece, hà dettu chì emettenu 3 mila documenti di pass di transitu supplementari in Turchia in u primu locu. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù u Ministru di l'Industria è u Sviluppu di l'Infrastruttura di u Kazakistan Beibut Atamkulov via videoconferenza. Attraversu l'attenzione à a relazione profonda è fraterna trà i dui paesi, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì anu una grande impurtanza à e relazioni cù u Kazakistan.

Kazakistan diventa a strada principale di transitu

U Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì a pusizione di u Kazakistan cum'è a principale via di transitu per u trasportu à i paesi di l'Asia Centrale cuntinueghja. Karaismailoğlu, chì hà ringraziatu per 2020 mila documenti di pass di transitu supplementari furniti da u Kazakistan in u 12 in u quadru di e negoziazioni, hà dichjaratu chì una soluzione definita deve esse truvata per u prublema di documenti di transitu supplementu per prevene ulteriori interruzioni in u trasportu è u cummerciu è questu. u prublema ùn si verifica più.

Ministru Atamkulov "Daremu à a Turchia 3 mila documenti di passaghju supplementari in primu locu"

U Ministru di l'Industria è u Sviluppu di l'Infrastruttura di u Kazakistan, Beibut Atamkulov, hà dichjaratu chì anu da fà i studii necessarii per i passaghji di transitu supplementari è hà dettu: "Daremu à a Turchia 3 mila documenti di passaghju di transitu supplementu in u primu locu". Atamkulov, chì hà suggeritu chì e delegazioni tecniche si riuniscenu è discutanu i dettagli in pocu tempu, hà finitu u so discorsu vulendu chì a fratellanza di Turchia-Kazakhstan a purtari à un livellu più altu.

À a fine di a riunione, hè statu informatu chì i dui ministri accunsenu à fà una "Reunione cumuna di a Cummissione di Trasportu Terrestre" à principiu di maghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*