A depressione è l'addiction digitale aumentanu durante u periodu pandemicu

A depressione è a dipendenza digitale anu aumentatu durante u periodu pandemicu
A depressione è a dipendenza digitale anu aumentatu durante u periodu pandemicu

L'epidemie di coronavirus (COVID-19), chì hè efficace in u mondu sanu, affetta i zitelli negativamente per parechje ragioni. Moodist Psychiatry and Neurology Hospital Child and Adolescent Psychiatry Specialist Dr. Rümeysa Alaca hà dettu: "L'incapacità di i zitelli di andà à a scola hè diventata unu di i fatturi chì aumentanu u stress in a famiglia. L'ansietà hè stata intensa in u primu periodu di a pandemia, ma cum'è u prucessu hà pigliatu più longu, i depressioni, l'obsessioni, i prublemi di cumunicazione è l'addiction digitale cuminciaru à aumentà. Cumu hè diventata cronica, a fatigue mentale aumentava. Hè assai impurtante per i genitori per fighjà u futuru cù speranza per chì i zitelli ùn sò micca affettati da stu prucessu.

Moodist Psychiatry and Neurology Hospital Specialista in psichiatria di i zitelli è di l'adulescenti Dr. Rümeysa Alaca hà dettu: "Andà à a scola ùn deve esse cunsideratu cum'è solu riceve una educazione. A scola aiuta u zitellu à pianificà u so ghjornu, sohbet Hè un locu induve ellu pò ghjucà, ghjucà, è furnisce l'opportunità per ellu di sviluppà in ogni aspettu, furnisce l'attività suciale è l'attività fisica, ma à u stessu tempu furnisce l'uppurtunità di stà luntanu da a famiglia è missu i so genitori ".

U tempu chì i zitelli passanu cù a tecnulugia deve esse sottu u cuntrollu di a famiglia.

Sottulintendu chì hè assai impurtante per i genitori di cumpiendu tutti questi spazii d'interessu chì i so figlioli anu persu, per cumunicà cun elli unu à unu, è per assicurà chì cuntinueghjanu a so rutina normale, soprattuttu durante stu periodu, u Dr. Rümeysa Alaca hà enfatizatu chì u tempu chì i zitelli passanu cù a tecnulugia deve esse sottu à u cuntrollu di a famiglia. Hà dichjaratu ancu chì anu da prutege i zitelli da i danni fisichi è psicologichi di pusà davanti à u screnu per un bellu pezzu. Invece di ore illimitate passate cù a tecnulugia, l'attività cum'è a lettura di storie, i ghjoculi di parolle è di carte, l'arrangiamentu di l'armarii, l'attività artigianale, u ballu, a pianificazione di picculi spettaculi di teatru, i filmi muti, l'imitazioni divertenti è u disegnu di cartoni ponu esse pianificati.

I zitelli anu ancu passà u tempu fora

Dichjarà chì a depressione, l'obsessione, i prublemi di cumunicazione è l'addiction digitale in i zitelli aumentanu cum'è u prucessu si allunga in paragunà à u primu periodu di a pandemia, u Specialista di Psichiatria di l'Infanzia è l'Adolescente Dr. Rümeysa Alaca hà dettu: "Hè assai impurtante chì i genitori fighjenu u futuru cù speranza per prutege i zitelli da l'effetti mentali negativi di a pandemia. Mentre si adatta à u pianu di a scola in linea; Ùn deve esse scurdatu chì i zitelli anu ancu passà u tempu fora. Siccomu i zitelli sò più longu in casa, ùn anu micca vulsutu lascià a casa, in questu sensu, hè impurtante per u sviluppu mentale è fisicu di i zitelli chì i genitori creanu una rutina è incuraghjenu à esce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*