A dumanda eccessiva post-pandemica pò influenzà i prucessi logistichi

Attenzione à l'industria logistica post-pandemica
Attenzione à l'industria logistica post-pandemica

U CEO di Yekaş Fides Global Logistics, Murat Güler, hà dettu chì i prublemi simili à a crisa di i container aumenteranu in u settore logisticu dopu chì a dumanda, l'offerta è a produzzione tornanu à a normale dopu a pandemia.

U CEO di Yekaş Fides Global Logistics, Murat Güler, hà nutatu chì, cù a normalizazione chì deve esse sperimentata dopu l'epidemie di virus corona, i prublemi di veiculi, di l'equipaggiu è di u persunale ponu ancu esse riflessi in u trasportu stradale. Ricordendu chì ci sò stati ritardi in i prucessi logistichi per via di e misure pigliate in u mondu durante u prucessu pandemicu, Güler hà dichjaratu chì sta situazione hà purtatu à aumenti serii di i costi, in particulare in u trasportu marittimu.

Ricordendu chì i ritardi in u ritornu di u cuntainer in uscita in u trasportu marittimu, in particulare in a regione Asia-Pacificu, triplicanu i prezzi di i trasporti, Güler hà dettu: "Si pensa chì i prublemi in u settore logisticu diminuiranu dopu a nurmalizazione, secondu u a rapidità di a vaccinazione. Tuttavia, per via di l'accelerazione di a pruduzzione è di l'accusazione subita di ordini, a densità eccessiva chì pò accade hè ancu una causa di preoccupazione ". disse. Spieghendu chì e famiglie è l'imprese anu postponatu assai bisogni durante u prucessu di a pandemia, l'investimenti è u cunsumu sò rallentati, Güler hà dettu ancu chì una seria ricuperazione hè prevista in l'ecunumia dopu a normalizazione.

Güler hà dettu: "In un ambiente di alta crescita, sta dumanda accumulata chì si vultò versu u cunsumu pò purtà à disrupzioni in a catena di supply. L'intensità pò ancu riflette nantu à u trasportu terrestre, ritardandu i prucessi logistichi ". avvistatu.

"L'inadeguatezza di i veiculi è l'equipaggiu pò ancu esse sperimentatu nantu à l'autostrada"

Esprimendu chì l'aumentu di e richieste di trasportu pò purtà à l'agenda di novu e fila di camion longu nantu à e strade è à e porte di e fruntiere, Güler hà dettu: "Stu ambiente di caosu pò causà una mancanza simile d'equipaggiu in u trasportu marittimu in u trasportu terrestre. In questu casu, e cumpagnie di logistica ponu avè difficultà à mantene a dumanda. Questu pò esse riflessu in i costi unità di l'impurtazioni è l'esportazioni nantu à i prezzi di trasportu terrestri.

"Pianificate prima di i prucessi di trasportu è almacenamentu"

Per minimizzà tutti questi prublemi, Güler hà dumandatu à l'importatori è l'esportatori di pianificà i so prucessi di produzzione, u trasportu è l'operazioni di almacenamento in anticipu. Attendendu l'impurtanza di u trasportu marittimu è ferroviariu integratu per terra in u trasportu internaziunale di merci, Güler hà ancu spartutu i seguenti punti di vista:

"In questu cuntestu, a diffusione di u trasportu intermodale è multimodale minimizeghja i prublemi logistichi chì ponu esse, soprattuttu in i primi fasi di u prucessu di nurmalizazione. L'aumentu di i servizii Ro-Ro è ferroviarii accurtarà ancu i prucessi di trasportu di merci, in particulare trà Turchia è Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*