A Scarsità di Cippu in u Settore Automotive Affetterà i Prezzi?

A massa di Jeeps in u settore automobilisticu influenzerà i prezzi?
A massa di Jeeps in u settore automobilisticu influenzerà i prezzi?

Unu di l'effetti più devastanti di a pandemia era in u prucessu di pruduzzione / furnimentu di chips semiconduttori, chì occupanu assai spaziu in a nostra vita. Alcune fabbriche di l'automobile in Turchia anu sospesu ancu a produzzione. U prublema hè in a mente di parechji citadini, "A crisa di chip in l'industria di l'automobile pruvucarà un aumentu di prezzu?" purtatu a quistione.

U prublema di furnimentu di chip di semiconductor hè ghjuntu in l'industria di l'automobile cù un voluminu di trilioni di dollari. A causa di a crisa di chip, assai cumpagnie anu annunziatu ch'elli cessanu a produzzione unu dopu l'altru. Dopu à a mancanza di chip è e dichjarazioni di l'imprese, i citadini anu dumandatu: "U prublema di chip hà un effettu nantu à i prezzi di l'automobile?" cerca una risposta.

Chì ci hè à a radica di u prublema?

In a notizia nantu à TRT Haber, U ricercatore tecnologicu Erdi Özüağ è "Quale hè u puntu di partenza di tuttu questu? Cumu era u prucessu imprevisible? Chì tippu di roadmap seguirà u settore di l'automobile, chì si batte cù i prublemi di chip ? E dumande cum'è questu sò stati risposti.

Özüag traccia prima un quadru generale ... Descrive ciò chì hè accadutu cum'è una "crisa di chip di larga scala" è attira l'attenzione à u fattu chì a crisa hà una larga gamma di effetti, da l'urdinatori à e carte grafiche, da i telefoni à a cunsola di ghjocu, fora di u settore di l'automobile.

I fabbriche di chip facianu a produzzione per altre zone

Spieghendu chì u mutivu principale di a crisa hè a pandemia, ma ogni settore chì sperimenta stu prublema hà u so propiu mutivu, Özüağ hà dettu chì u mutivu di u prublema in i prudutti di l'elettronica di cunsumu hè l'esplosione di a dumanda per via di u travagliu da casa è l'educazione à distanza.

In u settore di l'automobile, a riduzzione di ordini in cumpunenti cum'è chips vene à u primu postu per via di a preoccupazione chì e vendite diminuiranu per via di a pandemia è e fabbriche sò chjuse in u primu periodu. Özüağ hà dettu: "Tuttavia, ci hè statu un rapidu ritornu in l'industria di l'automobile. Comu tali, a capacità di pruduzzione desiderata per una pruduzzione di chip abbastanza ùn pudia esse ghjunta sta volta. Perchè quandu l'affari di l'automobile si firmò, e fabbriche di chip avianu digià principiatu a produzzione per altri spazii ", dice.

Sò i chips indispensabili?

Quandu Erdi Özüağ parla di u prucessu in generale, ricurdemu a decisione di Renault è TOFAŞ di "piantà a produzzione" in Turchia. Ci dumandemu a risposta à a quistione ...

Dichjarà chì e vitture utilizanu un gran numaru di chips cù diverse caratteristiche è livelli di sviluppu, Özüağ hà dettu: "Ancu se u numeru varieghja secondu a marca è u mudellu, u centru di cuntrollu di u mutore, chì chjamemu ECU in generale, a piattaforma operativa chì gestisce schermi è sistemi di infotainment in u veiculu, chì chjamemu infotainment, è u veiculu autonomu pussedutu da u veiculu, s'ellu ci hè. "Chips sò usati in lochi cum'è a piattaforma d'altu rendiment chì gestionerà e caratteristiche di guida", disse.

Chì ghjè l'effettu nantu à i prezzi?

Dopu avè spartutu l'infurmazioni chì u stabilimentu di una nova fabbrica di chip richiede dui miliardi di dollari è assai tempu, Erdi Özüağ hà spressu a so opinione nantu à Turchia è soprattuttu l'automobile domestica / naziunale TOGG:

"L'analisi è l'aspettative in quantu à u settore predicenu chì a nurmalizazione ùn succede micca prima di a seconda mità di l'annu, forse ancu a fine di l'annu. Siccomu hè un prublema di capacità, di sicuru serà superatu, ognunu hè sicuru d'ellu. Ùn saria micca ghjustu di speculà nantu à l'effettu di tutti questi avvenimenti nantu à i prezzi di i veiculi. Tuttavia, ùn deve esse scurdatu chì andemu per un periodu di crescita di i costi.

Cumu avarà impattu in Turchia?

Ùn si pò micca aspittà chì una crisa cusì prufonda in l'ecosistema di l'automobile ùn hà micca affettatu u nostru paese, perchè Turchia hè unu di i centri impurtanti di u sistema glubale in a produzzione di vitture di passageru è di veiculi cummerciale.

Allora, a crisa in corso affetterà ancu u prughjettu di l'automobile domestica TOGG? Quandu avemu cunsideratu u calendariu di produzzione chì anu annunziatu è a quantità di pruduzzione destinata per u primu annu, pudemu aspittà chì questi prublemi sò superati in quantu à u periodu di produzzione è a quantità di supply. Se ci hè una crisa più permanente è maiò in l'ecosistema glubale chì ùn pudemu micca prevede per oghje, allora e cose ponu cambià ... "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*