A Produzione ASPİLSAN hà iniziatu à Utilizà Batterie Domestiche in Tramway di Samulaş

A pruduzzione Aspilsan hà cuminciatu à aduprà batterie domestiche in trams samulas
A pruduzzione Aspilsan hà cuminciatu à aduprà batterie domestiche in trams samulas

A Municipalità Metropolitana di Samsun SAMULAŞ A.Ş hà iniziatu à aduprà a prima batteria di sistemi ferroviari domestici prodotta da ASPİLSAN in i so tram. Dichjarà chì seguitanu i sviluppi tecnologichi da vicinu cum'è a municipalità, u sindaco Mustafa Demir hà dettu: "Cumissioniamo i nostri autobus elettrici in circa 1 annu. ASPİLSAN pruducerà ancu e batterie prodotte in casa. Vogliu ringrazià u nostru Direttore Generale è l'impiegati di ASPİLSAN. Bona furtuna à u nostru Samsun ", disse.

SAMULAŞ, l'urganizazione di a Municipalità Metropolitana di Samsun chì furnisce sistemi di treni ligeri è autobus è servizii di trasportu publicu, cuntinueghja à furnisce pezzi di ricambio è rinnuvamenti di sistemi per i veiculi chì utilizanu. In stu prucessu di rinnuvamentu, hà realizatu a localizazione di i sistemi di batterie di 16 veiculi d'origine italiana. In questu cuntestu, a squadra di mantenimentu è riparazione composta da ingegneri sperimentati è ingegneri di ASPİLSAN Energy, u stabilimentu di a Fundazione di e Forze Armate Turche, hà assicuratu a produzzione domestica di batterie impurtate di i veiculi cù un prughjettu di sviluppu cumuni.

A Municipalità Metropolitana hà rinnuvatu e batterie di a flotta di tram cù i so lucali, cù ASPİLSAN, chì produce a prima batteria di sistemi ferroviari di Turchia. Dichjarà chì a batteria domestica pò esse caricata più veloce, hà un bassu cunsumu d'acqua pura, ùn emette micca gas corrosivu è hà una vita più longa, u sindaco Mustafa Demir hà dettu: "Cum'è una municipalità chì dà impurtanza à a tecnulugia, attachemu una grande impurtanza à a produzzione domestica. "

LONGA DURATA E PIÙ QUALITÀ

Dichjarà chì e batterie di più durata è di alta qualità sò state purtate à i tramvii, u sindaco metropolitanu Mustafa Demir hà dettu: "Avemu purtatu i nostri tramvii cù una tecnulugia nova è domestica in u sistema di batterie utilizatu in i nostri sistemi ferroviari. Cum'è Samsun Metropolitan Municipality, simu un cumuni chì dà impurtanza à a tecnulugia. Cù ASPİLSAN, avemu prisentatu ciò chì a tecnulugia aghjunghjera à a nostra cità à u benefiziu di i nostri citadini in u trasportu publicu. U tempu di fornitura hè stata ridutta à a mità, chì si traduce in un risparmiu di 55 per centu in i costi d'investimentu. Cum'è in parechji spazii, incuraghjemu a tecnulugia domestica ancu in u trasportu publicu ".

Dichjarà chì seguitanu i sviluppi tecnologichi da vicinu cum'è a municipalità, u sindaco Demir hà dettu: "Cumissioniamo i nostri autobus elettrici in circa 1 annu. ASPİLSAN pruducerà ancu e batterie prodotte in casa. Dunque, vogliu sprimà chì simu cuntenti di questu. Semu diventati un paese chì hè autosufficiente in quasi tutti i campi, chì crea tecnulugia à un livellu più avanzatu chè i so pari in u mondu, face investimenti in questi, sustene a R&D è l'offre à u serviziu di e persone. Cum'è a municipalità, seguitamu sti sviluppi da vicinu. Vogliu ringrazià u nostru Direttore Generale è l'impiegati di ASPİLSAN. Bona furtuna à u nostru Samsun ", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, u secretariu generale diputatu Ali Seyfi Küçükgöncü, Şenol Yıldız, u direttore generale di SAMULAŞ Enver Sedat Tamgacı, u direttore generale di l'ASPİLSAN Ferhat Özsoy, u direttore di l'aviazione è di i sistemi ferroviari ASPİLSAN, Murat Kaan, anu assistitu à a cerimonia di lanciamentu di u tram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*