Réunion des présidents du Conseil régional de l'UIC tenue

A riunione di i presidenti di u cunsigliu regiunale di l'uic hè stata tenuta
A riunione di i presidenti di u cunsigliu regiunale di l'uic hè stata tenuta

A riunione di i Presidenti di u Cunsigliu Regiunale di l'UIC, ​​di quale u Direttore Generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hè u Vicepresidente, hè stata tenuta da u metudu di teleconferenza.

UIC President and CEO of Italian Railways Gianluigi Castelli, UIC General Manager François Davenne, UIC Africa Regional Board President Mohamed Rabie Khlie, Moroccan Railways General Manager, UIC Asia-Pacific Regional Board President instead of Lu Dongfu, Vice President of China Railways GUO Zhuxue, U presidente di u Cunsigliu Regionale di l'UIC Europe Cardoso Dos Reis, u membru di u Cunsigliu di u Cunsigliu di u Ferroviu Portugallu, u presidente di u Cunsigliu Regionale di l'America di u Nordu di l'UIC, u ViaRail (Canada) u presidente di u Cunsigliu di u Cunsigliu di l'America Latina Guilherme Quintella è i dirigenti di u dipartimentu di l'UIC anu assistitu.

À a riunione; Scambiu di opinioni nantu à a gestione di l'UIC per u periodu 01.01.2022-31.12.2023 ; sviluppi nantu à u sviluppu di a cuuperazione regiunale; presentà a task force di sustenibilità; I punti principali di l'agenda, cum'è u calendariu di l'avvenimenti futuri sò stati discututi. In quantu à l'estensione di u mandatu di a Presidenza è di u Direttore Generale Ali İhsan Uygun per a Presidenza è di i candidati per u prossimu mandatu, a causa di u fattu chì u cambiamentu di gestione previstu per esse fattu à a fine di 2020 ùn hà micca realizatu una valutazione efficace è attività di candidatura per via di a pandemia di COVID-19 è l'annu prossimu serà u 100 anniversariu di l'UIC. L'infurmazione hè stata sparta.

I dettagli riguardanti l'ugettivi, i risultati è i participanti di una Task Force chì operarà in u quadru di a Piattaforma di Energia, Ambiente è Sostenibilità in u quadru principale di a gestione ambientale sustenibile, in quale seranu ancu rapprisentate i Ferrovie Turchi di Statu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*