A Televisione Statale Russa presenta i Lochi Storici di Bursa

A televisione statale russa hà introduttu Bursa
A televisione statale russa hà introduttu Bursa

I cuntatti trà u Dipartimentu di Relazioni Estere di a Municipalità Metropolitana di Bursa è l'Associazione di Cultura, Turismu è Promozione di Bursa anu cuminciatu à dà risultati pusitivi in ​​a Fiera Internaziunale di Turismu di Mosca. Una parte di u prugramma di viaghju trasmessa in a Televisione Statale Russa Russia 1 era riservata à a Regione Bursa è Marmara.

Cuntinuendu u so travagliu in u scopu di a ricerca di a Municipalità Metropolitana di Bursa per novi mercati in u turismu, u Dipartimentu di Relazioni Estere è l'Associazione di Cultura, Turismu è Promozione di Bursa anu assistitu à a Fiera Internaziunale di Turismu di Mosca, chì hè una di e fiere turistiche più prestigiose di u mondu, è hà presentatu. i valori di Bursa à i prufessiunali di u turismu russu. Mentre i cuntatti di a Municipalità Metropolitana di Bursa in Russia anu dimustratu i so effetti in pocu tempu, a Televisione Statale di Russia Russia 1 hè ghjunta à Bursa per a filmazione di u prugramma di viaghju. A squadra di u prugramma di viaghju, trasmessa in Russia 1 è ospitata da u famosu cantante russo Vlad Sokolovskiy, riservava una sezione speciale per Bursa è a Regione Marmara. Mentre sparava in i lochi storichi di Bursa, cum'è Tophane, i mura di a cità, Ulucami è u Ponte Irgandı, Vlad Sokolovskiy portava costumi folcloristici è ghjucava à spada è scudo è hà prumuvutu stu ghjocu chì hè unicu à Bursa. A squadra russa, chì hà registratu u castagnu di caramelle, unu di i sapori di Bursa, inseme cù e so tappe di produzzione, hà visitatu ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, in u so uffiziu.

A via di u turismu passa per a prumuzione

Cù l'ospiti di u prugramma Vlad Sokolovskiy sohbet U presidente Aktaş hà ringraziatu a squadra russa per u so interessu in Bursa. Ricordendu chì Bursa hè una di e cità più privilegiate di Turchia in quantu à a diversità turistica, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu innumerevoli valori cum'è a storia, a natura, i prelibati lucali è l'artisanat. Tuttavia, cunnosce sti valori solu da noi ùn hà micca sensu. Avemu cura di participà à e fiere internaziunali per prumove sti valori à u mondu. U modu di u turismu hè attraversu a prumuzione. Vulemu prumove Bursa assai megliu è accoglie più turisti in tali prugrammi ", disse.

Vlad Sokolovskiy, chì hà dichjaratu chì i Russi preferiscenu Antalya, chì hè una regione custiera, per e so vacanze, hà dettu chì era maravigliatu da Bursa. Sokolovskiy hà aghjustatu chì anu preparatu un bonu prugramma per prumove Bursa, una cità storica, in u megliu modu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*