Ùn vi incaricu micca, Ordine a morte

Aghju urdinatu di ùn attaccà
Aghju urdinatu di ùn attaccà

U Rappresentante Provinciale di Öz Taşımacılık-İş d'Istanbul Yasin Sevgi hà publicatu un missaghju à l'occasione di "18 March Çanakkale Victory and Martyrs' Memorial Day". Caru, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Çanakkale hè u nome di l'epopea di a risurrezzione di un novu spiritu... Sta vittoria, chì incarna e parolle di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, "Ti urdinatu di mori, micca di attaccà", hè l'indicatore più impurtante di ciò chì u turcu. a nazione pò sacrificà per a so indipendenza. Sta vittoria, vinciuta cù grandi sacrifici contr'à e probabilità impussibule, ci hà datu un sensu di orgogliu, curagiu è fiducia in sè stessu, è hà dimustratu à u mondu sanu ciò chì pudemu ghjunghje cum'è nazione, ùn importa micca quantu difficili sò e cundizioni.

U duvere più impurtante chì ci tocca oghje hè di prutege l'eredità di i nostri antenati chì salvavanu stu paese da l'occupazione nemica utilizendu i so corpi cum'è scudo.

Cù questi sentimenti è pinsamenti, cummemurà cù misericordia è gratitùdine i nostri martiri chì sacrificanu a so vita per u bene di a patria, in particulare Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme.

Chì e so ànime riposu in pace è riposu in pace ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*