Antalya deve esse cunnessu cù a Russia, l'Asia Centrale è a Cina da a Ferrovia Naziunale

Antalya deve esse cunnessu cù a Russia, l'Asia Centrale è a Cina per ferrovia.
Antalya deve esse cunnessu cù a Russia, l'Asia Centrale è a Cina per ferrovia.

L'esportatori da Antalya volenu chì Antalya, chì hè l'unicu portu di a regione di u Mediterraniu Occidentale, chì furnisce un redditu annu d'esportazione di circa 2 miliardi di dollari, sia cunnessu cù a Russia, l'Asia Centrale è a Cina da a ferrovia naziunale.

U candidatu presidenziale di l'Associazione Esportatori di u Mediterraniu Occidentale (BAIB), Ergin Civan, hà dettu chì l'Associazione Esportatori di u Mediterraniu Occidentale, chì hè un membru di l'esportatori di a regione cù quasi 2 miliardi di dollari di vendite d'oltremare, hè u più impurtante è l'urganisazione non-governamentale più efficace per aumentà l'esportazioni è risolve i prublemi sperimentati. Civan hà dettu chì BAIB, chì hè una unione regiunale è settoriale, hà da realizà studii orientati à suluzione per i prublemi è i bisogni di i diversi settori è hà dettu: "I settori agriculi è minieri, chì sò i prudutti d'esportazione più impurtanti di a regione. , anu i so prublemi. A suluzione à questu hè chì i sindicati di l'esportatori è l'imprese esportatori anu da travaglià inseme.

Antalya deve esse cunnessu cù a Russia è a Cina per ferrovia

Espristendu chì u prublema cumuna di a regione di u Mediterraniu Occidentale hè a logistica, Civan hà dichjaratu chì u portu di Antalya deve esse usatu più cumpetitivu è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di inizià i servizii Ro-Ro da u portu. Civan hà dettu: "Antalya deve esse cunnessu cù a Russia, l'Asia Centrale è a Cina per i servizii di treni via a rete ferroviaria naziunale. Un centru logisticu deve esse stabilitu in a regione. U prezzu cumpetitivu hè necessariu per i nostri mercati impurtanti in a carica aerea, cum'è l'Europa, a Russia, Dubai è i paesi asiatichi.

Cuntrollu Biològicu

Ergin Civan hà dichjaratu ch'elli vulianu guidà prughjetti chì incuragiscenu i pruduttori è l'esportatori à luttà contra i residui di pesticidi è e malatie dannusu in a produzzione agricula, e pratiche agricule boni è a produzzione sustinibili, è avemu da travaglià per purtà suluzioni permanenti per u prublema di analisi in i prudutti agriculi.

Civan hà dettu ch'ellu farà sforzi per sustene l'esportatori in l'ottenimentu è rinnuvà licenze minera si hè elettu presidente. Inoltre, avemu u scopu di esse un sindicatu di l'esportatori chì travaglia cù i nostri esportatori per l'operazione minera chì hè sustinibili è amichevule à l'ambiente, chì hè riabilitatu quandu hè chjusu. In l'OIZ situata in a nostra regione, realiceremu prughjetti è studii cumuni per e cumpagnie per esporà più è sviluppà a so pruduzzione cù un enfasi in l'espurtazioni. Hè trà e nostre priorità à urganizà fieri internaziunali, cumitati di acquisti è altre urganisazioni dopu à Covid, secondu i bisogni di i nostri esportatori. In novu, travaglià per assicurà chì i nostri esportatori sò preparati per l'ecoproduzione, induve l'energia sustinibili è pulita serà aduprata è l'impronta di carbonu di e nostre cumpagnie serà ridutta à i livelli più bassi, chì diventerà un prublema impurtante in u vicinu. futuru, è un pianu d'azzione urgente è u travagliu deve esse cuminciatu per ch'elli ùn sò micca affettati da a tassa di carbone chì deve esse applicata in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*