Ataç: Eskişehir OSB Custruì una Scola Modellu per Turchia

Atac Eskisehir OSB hà custruitu una scola mudellu in Turchia
Atac Eskisehir OSB hà custruitu una scola mudellu in Turchia

Tepebaşı Mayor Dt. hà visitatu Private Eskişehir OSB Vocational and Technical Anatolian High School. Ahmet Ataç hà dettu chì Eskişehir OIZ hà custruitu una scola estremamente moderna, in linea cù i bisogni di l'età è un esempiu per Turchia.

U sindaco di Tepebaşı Dt. Ahmet Ataç hà visitatu u Liceu Anatolicu Tecnicu è Vocazionale Privatu di Eskişehir OSB, chì hè statu messu in serviziu da Eskişehir OSB per risponde à a necessità di persunale qualificatu è qualificatu di l'industria Eskişehir utilizendu l'ultimi sistemi tecnologichi. U sindaco Ataç, chì hè statu accoltu da u presidente di Eskişehir OSB, Nadir Küpeli, u vicepresidentu di l'OSB di Eskişehir è u rappresentante di a fundazione di a scola Metin Saraç, u direttore di a scola Rahmi Özyiğit è ancu l'amministratori di a scola, hà visitatu a scola, l'inspeccionò è riceve infurmazioni nantu à a scola.

Avemu travagliatu per fà a scola numero unu in Turchia

U sindaco di Tepebaşı Dt. Nadir Küpeli, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Eskişehir OSB, chì hà datu à Ahmet Ataç infurmazione dettagliata mustrannulu intornu à a scola, aule è attelli, hà dichjaratu ch'elli vulianu fà u Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu di l'EOSB a prima scola in Turchia. disse: "Avemu avutu sogni veramente grandi quandu hà stabilitu sta scola. Credu chì avemu custruitu a megliu scola in u nostru paese. "U nostru scopu hè di esse una scola chì si fa un nome prima in Eskişehir, dopu in Turchia è dopu in u mondu", disse.

Sta scola servirà cum'è una fabbrica

Dichjarà chì sò felici d'avè realizatu u sognu di 25 anni di l'industria di Eskişehir, u sindaco Küpeli hà dettu: "Avemu realizatu u sognu di 25 anni di l'industria di Eskişehir cù questa scola. Duranti a custruzzione di a nostra scola, nantu à quale avemu travagliatu per un tempu assai longu, tutti i nostri culleghi è a squadra, in particulare u nostru vicepresidentu è u rapprisentante di u fundatore di a scola Metin Bey, hà attentu à ogni dettu. Avemu custruitu una scola perfetta chì serà degna di i nostri studienti è prufessori in ogni aspettu è a mette à u serviziu di a nostra industria pruvinciale. I ghjovani chì saranu furmati quì ghjucanu un rolu maiò à risponde à i bisogni di a forza di furmazione di a nostra industria pruvinciale. Sta scola servirà cum'è una fabbrica. Ognunu di i nostri studienti hè a pumu di l'ochju. Ci sforzemu di furnisce quì una educazione cumpleta in ogni aspettu. "I nostri ghjovani furmatu quì daranu una grande cuntribuzione à u sviluppu innovativu è a trasfurmazioni di a nostra industria", disse.

Cù u novu edifiziu, u numeru di studienti hà righjuntu 373

Fornendu infurmazioni nantu à a scola in quantu à a visita, u Vicepresidente di Eskişehir OSB è u Rappresentante Fondatore di a Scola Metin Saraç hà dettu: "L'annu passatu, avemu principiatu l'educazione in u nostru edifiziu temporaneu cù 100 studenti, è cù a fine di u nostru novu bastimentu scolasticu in questu periodu di educazione, avemu principiatu u novu annu accademicu cù 273 novi studienti, cù un totale di 373 studienti. U campus principale di a nostra scola hè custituitu da un totale di 26 mila metri quadrati è include 30 aule, palestra, sala di cunferenza, biblioteca, attelli, zona di mostra, laboratori è sala di pranzu. "A nostra scola hà tecnulugia di metalli, tecnulugii d'automatizazione industriale, tecnulugia plastica, tecnulugia di machini è dipartimenti di tecnulugia elettriche è elettroniche, è questu annu avemu cuminciatu à furnisce educazione in 3 dipartimenti", disse.

Apprezzu i sforzi di Eskişehir OSB in educazione.

U sindaco di Tepebaşı Dt. Ahmet Ataç hà dichjaratu chì a Zona Industriale Organizzata Eskişehir hà realizatu travaglii assai boni è chì hà apprezzatu u travagliu fattu nantu à l'educazione. Dichjarà chì u Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu Privatu di l'EOSB hè una scola esemplare per a Turchia, u sindaco Ataç hà dettu: "Aviu visitatu a nostra scola prima quandu era in a fase di custruzzione, è aghju statu assai impressiunatu da u so statu finale. Hè diventata una scola prufessionale estremamente muderna, sia cù e so aule è attelli, in linea cù i bisogni di l'età. A gestione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir hà fattu un grande travagliu facendu una grande cuntribuzione à l'educazione. Anu lasciatu daretu à un travagliu gigante chì furmà e persone per parechji anni per vene à l'industria di Eskişehir. Custruìu una scola esemplare per Turchia. Felicitate u presidente di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, u Signore Nadir Küpeli, u Vicepresidente è u Rappresentante Fundatore di a Scola, u Signore Metin Saraç, i membri di u cunsigliu di gestione è di supervisione, è ancu tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di a scola. Aghju vistu in prima persona chì i nostri figlioli chì crescenu quì graduate cù una bracciale d'oru. Serviranu a nostra cità è a nostra industria. "Credu di tuttu u core chì i studienti chì sò educati cù l'uppurtunità in e classi è attelli chì vegu in questa scola daranu serii cuntributi à u sviluppu tecnologicu di a nostra industria in l'anni à vene cù questu ambiente educativu straordinariu furnitu à elli", disse. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*