A Parola per a Prima Fermata Pedestriana hè Avà per i Istanbuliti

a parolla per a prima fermata pedonale hè avà in Istanbul
a parolla per a prima fermata pedonale hè avà in Istanbul

L'IMM, inseme cù u Partenariatu di Città Sostenibili è Città Sane WRI Turchia, include i residenti di Istanbul in u primu prughjettu di tappa pedonale di a cità, chì si prepara à implementà in Şişli. A fermata pedonale serà cuncepita in cunfurmità cù e discussioni di gruppi di focus, in quale sò identificate i bisogni di diversi segmenti da l'anziani à i disabili, da e famiglie cù i zitelli à i ciclisti. I Istanbuliti puderanu trasmette e so idee è dumande à IMM in questa materia.

A seconda fase di u prughjettu di a fermata pedonale (parklet), chì serà realizatu da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) in cuuperazione cù WRI Turkey è u Partenariatu di Città Sane, hè passata. In u risultatu di studii di analisi tecniche, hè statu decisu di fà a prima tappa pedonale di Istanbul in Şişli. A fermata pedonale, creata per separà una zona per unu o dui veiculi da a strada di parcheghju in strada, hè una zona induve i ciclisti è i pedoni ponu piglià una pausa. A ghjente di Istanbul determinarà cumu serà cuncepita a fermata pedonale in Şişli.

Utku Cihan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu IMM, hà parlatu di u prucessu di cuncepimentu di e fermate di pedoni chì aumentanu a sicurezza stradale in u trasportu urbanu è li dirigenu à metudi alternativi cum'è a bicicletta è a caminata. Utku Cihan hà dichjaratu chì in dicembre 2020, i dipartimenti pertinenti di l'IMM è i rapprisentanti di a municipalità di u distrittu pertinenti anu urganizatu un attellu in linea, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"E fermate di pedoni ponu esse disignate in modi diffirenti sicondu i bisogni di a regione induve si trovanu. Banchi, tavule ponu esse aghjuntu, spazii verdi ponu esse creati, parchi di ghjocu pò esse creati per i zitelli. Decideremu nantu à u disignu di a fermata pedonale in Şişli inseme cù i residenti di a cità, l'ONG è i guverni lucali, è determineremu i dettagli secondu i bisogni di l'Istambuli.

Furnendu supportu tecnicu à u prughjettu, u direttore di WRI Turkey Dr. Güneş Cansız hà dichjaratu chì a participazione di u publicu in studii di cuncepimentu urbanu hè estremamente impurtante è hà dettu: "Cumu WRI Turkey, una istituzione chì travaglia per creà cità più vivibili, cunsideremu a participazione à ogni attività. Vulemu chì a fermata pedonale risponda à i bisogni è e dumande di a ghjente di u rughjone. Per quessa, in marzu 2021, formeremu gruppi di focus chì copre i disabili, l'anziani, e famiglie cù i zitelli è i ciclisti, è ci scuntremu cù circa 60 persone.

Da Şişli à Tutta Istanbul Ysarà sobri  

Tutti i residenti di Istanbul, cumpresi i residenti di a regione, sò previsti di cuntribuisce à u prucessu di cuncepimentu di a fermata pedonale in Şişli. E dumande è l'opinioni nantu à questu sughjettu ponu esse trasmesse à u Capu Pedestrian IMM, finu à u 15 d'aprile di u 2021, via ALO 153 White Table.

A fermata pedonale in Şişli hè a prima tappa di u prugettu chì si sparghjerà in tuttu Istanbul in u futuru. Cù stu prughjettu, serà lanciatu un micro-situ web cù tutte l'infurmazioni nantu à u disignu di e tappe di pedoni.

À propositu di WRI Turkey Sustainable Cities

WRI Turkey, cunnisciutu prima cum'è EMBARQ Turkey, hè un istitutu di ricerca internaziunale chì travaglia nantu à e cità sostenibili sottu à l'Istitutu di Risorse Mondiale (WRI). Furnendu servizii cù uffizii in USA, Africa, Europa, Brasile, Cina, Indonesia, India, Messico è Turchia, WRI produce suluzioni sustinibili à i prublemi urbani chì minaccianu l'ambiente è a salute umana sempre più ogni ghjornu, basatu annantu à l'idea di ​"Città orientate à u populu" prughjetta è mette in pratica inseme cù i guverni lucali è cintrali. Per più infurmazione nantu à WRI Turkey: www.wrisehirler.org

Circa u Partenariatu di Città Sane

U Partnership for Healthy Cities hè una rete glubale rispettata di cità impegnata à salvà a vita umana prevenendu e malatie è ferite non transmissibles. Supportatu da Bloomberg Philanthropies in cullaburazione cù l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è Strategie Vitali, sta cullaburazione sustene e cità in u mondu in u sviluppu di pulitiche è intervenzioni d'impattu elevatu per riduce e malatie non transmissibili è e ferite in e cumunità.

A Risposta COVID-19 di Partenariatu di Città Sane face parte di u valore di $ 40M Bloomberg Philanthropies COVID-19 Global Response Initiative. In cullaburazione cù Resolve to Save Lives, una iniziativa di l'OMS è di Strategie Vitali, a Risposta COVID-19 di a Partenariata di Città Sane travaglia cù i principali esperti di u mondu in u contenimentu di l'epidemie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*