Karaismailoğlu: "Avemu fattu i Ferrovii una Pulitica Statale di novu"

Avemu fattu di e ferrovie karaismailoglu una pulitica statale di novu
Avemu fattu di e ferrovie karaismailoglu una pulitica statale di novu

Dichjarà chì dà a priorità à rinfurzà e cunnessione di a Turchia cù u mondu in ogni modu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì sò stati fatti grandi investimenti è innovazioni in u campu di a ferrovia, chì hè una alternativa efficiente, rapida è còmuda in ogni età.

Dichjarà chì anu trasferitu u 19 per centu di u bilanciu di circa 1 trilione destinatu à l'investimenti di trasportu è cumunicazione in l'ultimi 18,8 anni, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu aumentatu u tassu d'investimentu di e ferrovie da 2013 per centu in 33 à 2020 per centu in 47 è solu in 2020. 13,6 per ghjunghje à XNUMX miliardi di dollari in ferrovie. Avemu investitu rupie. Avemu fattu di novu e ferrovie una pulitica statale è hà iniziatu a Riforma Ferroviaria ".

Nutendu chì anu implementatu prughjetti assai impurtanti è grandi nantu à u Trenu d'Alta Velocità, Ministru Karaismailoğlu; Linea di Trenu Alta Velocità Ankara-Sivas, Linea di Trenu Alta Velocità Ankara-İzmir, Linea Alta Velocità Bursa-Yenişehir-Osmaneli, Linea Alta Velocità Konya-Karaman-Ulukışla, Mersin-Adana-Gaziantep High Speed ​​​​Line è Kapıkule-Çerkezköy Ellu hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu nantu à a linea di treni à alta velocità di 3 mila 515 chilometri, cumprese a linea di treni d'alta velocità.

Nutendu chì a linea Ankara-Sivas hè vicinu à a fine, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Femu i nostri testi finali nantu à a nostra linea. Da ghjugnu, spergu chì riunitemu tutti i nostri citadini cù a linea Ankara-Sivas YHT. Cuntinuemu u nostru travagliu rapidamente è cun successu nantu à a nostra linea di treni d'alta velocità Ankara-İzmir ", disse. Karaismailoğlu hà aghjustatu chì cù a fine di a linea, u tempu di viaghju trà Ankara è İzmir diminuirà à 3 ore è 30 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*