Presidente Aktaş: U cambiamentu di u sistema in u trasportu deve esse cunsideratu

Baskan aktas u cambiamentu di u sistema di trasportu deve esse cunsideratu
Baskan aktas u cambiamentu di u sistema di trasportu deve esse cunsideratu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì u prublema di u trafficu, chì u mondu sanu parla è chì cerca di truvà suluzioni, ùn pò esse risolta solu da a custruzzione di strade, allargamentu o parcheggi. U presidente Aktaş hà dettu: "Avemu da pensà à u cambiamentu cum'è un sistema piuttostu cà solu una trasformazione fisica".

Evaluendu u prublema di u trafficu è u trasportu, chì hè u puntu di l'agenda più impurtante in a cità, à a riunione di marzu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, u sindaco Aktaş hà spiegatu u travagliu fattu da a Municipalità Metropolitana. Esprimendu chì un prucessu straordinariu hè statu sperimentatu in u trasportu publicu per l'ultimu annu per via di a pandemia, u presidente Aktaş hà ricurdatu chì ci sò stati ghjorni chì i figuri di trasportu publicu sò diminuiti à 11 per centu. Esprimendu chì ci hè stata una grande fuga da u trasportu publicu per via di a pandemia, u presidente Aktaş hà dettu: "Semu felici chì a tarifa hà righjuntu u 70 per centu per uni pochi di ghjorni. Mentre chì ci hè un veiculu per ogni 4 persone in Turchia, cade à una di ogni 3 persone in Bursa. Avemu da sapè chì u trafficu si parla in Istanbul, Ankara è Izmir. Bursa parla digià di u trafficu. Ùn pudemu micca cummattiri u trafficu solu custruendu strade, allargendu e parcheggi. Ci deve esse regule è tutti duveranu seguità. Avemu diversi studii nantu à u sughjettu. Ci hè un travagliu in tunnel in Acemler. L'offerta per u Courthouse Junction si ferà in pocu tempu. L'offerta per u cumpletu di T2 in relazione à i sistemi ferroviari hè stata fatta. Hospital Emek-Șehir Ci sò studii in relazione à a fine di a linea di 6 chilometri. Travagliemu in modi alternativi per chì l'opere ùn creanu micca una carica ".

Cambia u sistema

Esprimendu chì a Municipalità Metropolitana di Bursa usa a maiò parte di e so risorse per u trasportu è u trafficu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Mentre facemu investimenti, tutti i partiti devenu mette a so vuluntà annantu à questu prublema è stà daretu à questu. I Persiani sò sempre parlati, ma i Persiani sò u risultatu di stu travagliu. Prima di vene à i Persiani, i Persiani diventanu un puntu di chjusu per via di e zoni mancanti, strade incomplete è intersezioni fastidiose. Parechji paràmetri, cum'è a crescita di a cità è l'industria è i novi spazii di vita affettanu stu travagliu. 3 milioni 2 mila di i 200 milioni di pupulazioni campanu in u centru. Sta densità hè crescente. In questu sensu, duvemu distribuisce a cità in modu sanu. U pianu di 100 mila hè discutitu cù diverse tavule. Veni ancu à u Parlamentu. In fatti, ùn avemu micca superatu a pupulazione di previsione assuciata à u pianu 98. Ma avemu sbagliatu a trama. Ci sò prublemi ligati à u trafficu chì u mondu sanu hè in lotta, chì appartene à noi, à i cumitati pertinenti è à i citadini. A Corea di u Sud hà più pupulazione, trafficu più fastidiosu. In ogni casu, s'ellu ci hè una sola persona in a vittura, pò guidà da l'estrema diritta, s'ellu ci hè duie persone, da a seconda strada, s'ellu ci hè trè persone, da a terza strada. Si rispetta a regula. Duvemu pensà à u cambiamentu cum'è un sistema piuttostu cà solu una trasformazione fisica ", disse.

Prublemu di u containeru in a campagna

Facendu una valutazione di i cuntenituri fatti per scopi agriculi ma abusati, soprattuttu in e zone rurale, u sindaco Aktaş hà dettu chì i prublemi immorali è di sicurezza ponu ancu esse sperimentati in tali lochi. Dichjarà chì e persone chì facenu l'agricultura sò ancu vittime di ùn esse capace di fà u so travagliu cunfortu per via di tali insediamenti, u sindaco Aktaş hà dettu: "Quelli chì utilizanu stu tipu di terra in modu prufessiunale per scopi agriculi è ùn dannu micca l'ambiente visualmente sò a corona di i nostri capi. Avemu cura di l'agricultura. L'esportazioni agriculi di Bursa anu aumentatu in 2020. Avemu bisognu di piglià passi più impurtanti in l'agricultura. Sfortunatamente, assai di sti spazii sò cunvertiti in spazi viventi. Lochi improvvisati sò custruiti. Hè per quessa chì avemu persu 5 di i nostri citadini in l'inundazione in Kestel l'annu passatu. Ognunu di noi hà rispunsabilità. Avemu da vene cun una suluzione urgente. Questu deve esse u standard. Mentre simu luttendu cù quelli esistenti, duvemu piglià una attitudine annantu à u prossimu prucessu. Avemu da stà daretu à ellu per ùn tradisce micca a cità in cui campemu ", disse.

Evaluendu a pruposta di custruisce un museu o una statua chì spiega a lotta durante u prucessu Corona, u presidente Aktaş hà enfatizatu chì un munumentu puderia esse custruitu annantu à questu sughjettu, ma chì saria più apprupriatu di trasfurmà u prucessu in un museu per stabilisce un esempiu per e generazioni future.

citadini di u mese

Hazel Kara, di 38 anni, chì dirige un attellu di marmura cù u so maritu in u distrittu Iznik di Bursa, va à i cantieri di custruzzione è assembla i prudutti chì prepara in a so professione, chì hè vistu cum'è un travagliu di l'omu, è di 30 anni. Sevda Yaruk, chì hà guidatu dapoi 6 anni cù una betoniera da 34 tunnellate, hè statu sceltu cum'è "cittadinu di u mese". Kara è Yaruk anu ricevutu a placca di u citadinu di u mese da u presidente Aktaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*