CEO di TOGG Descrive u Punto Finale di u Prughjettu Automobile Naziunale

CEO di Togg hà spiegatu l'ultimu puntu di u prughjettu di l'automobile naziunale
CEO di Togg hà spiegatu l'ultimu puntu di u prughjettu di l'automobile naziunale

U CEO di TOGG, Gürcan Karakaş, hà toccu u prughjettu di l'automobile naziunale in e so dichjarazioni à a Camera d'Industria di Kocaeli. À a fine di u 2020, e scelte di u fornitore per a cumpletazione automatica chì esprime Karakas, 75 per centu di i fornitori di Turchia, hà dettu ch'ellu era di Kocaeli 26 per centu di elli.

Assistendu à a riunione di l'Assemblea di a Camera di l'Industria di Kocaeli cum'è un oratore invitatu, u CEO di TOGG, M.Gürcan Karakaş, hà dettu ciò chì segue in a so presentazione à i membri di l'Assemblea:

"U nostru sviluppu, ingegneria è prucessi di produzzione cuntinueghjanu rapidamente in cunfurmità cù u calendariu chì avemu pianificatu nantu à a strada chì avemu principiatu per realizà più di una vittura. Pensemu chì Kocaeli è u so circondu sò in un puntu assai preziosu per u nostru settore industriale, in particulare per l'industria di l'automobile. In a ricerca chì avemu realizatu, hè di grande impurtanza chì l'imprese di successu in u mondu sò vicinu à i centri di attrazione mentre pruducenu è sviluppanu. Hè assai impurtante per esse vicinu à u persunale qualificatu è cumpagnie qualificate cù quale a cooperazione pò esse stabilita. In questu cuntestu, simu in una pusizioni in u triangulu di Bursa, Kocaeli è Istanbul. U 75 per centu di i nostri fornituri, u 26 per centu di quale avemu sceltu da Turchia, operanu in a regione Kocaeli.

Tutte e regule di u ghjocu per l'industria di l'automobile sò cambiate. Perchè l'aspettattivi di i clienti cambianu. U rapidu sviluppu di a tecnulugia apre un universu novu di opportunità in l'industria di l'automobile. In novu, a dumanda di i dispositi intelligenti, chì emerge in parallelu cù u sviluppu di a digitalizazione, hà fattu chì a ghjente si adatta à questu cunfortu. L'anni 2032-2033 seranu una svolta per u settore. A parte di i veiculi di combustione interna cascarà sottu à 50 per centu. Avemu vistu assai grandi fusioni di l'automobile per adattà à u novu mondu, cercanu di creà una sinergia. In ogni casu, quandu dui elefanti sò cumminati, ùn diventa micca una gazelle. In questu novu ambiente cumpetitivu, ùn sò micca i vechji è famosi chì anu assai soldi; quelli chì sò creativi, aperti à a cuuperazione, è l'imprendituri utteneranu una parte più grande di u prufittu è averebbe successu.

U nostru principiu più basu quandu avemu stabilitu era chì avemu u 100% di i diritti di pruprietà intellettuale è industriale di i nostri prudutti. In questu cuntestu, avemu annunziatu prima chì u modulu di bateria serà pruduttu in Turchia. In i seguenti periodi di a nostra cuuperazione nantu à questu sughjettu, i passi seranu fatti in a produzzione di tecnulugia di cellula in u nostru paese. U numaru di paesi cù a so propria tecnulugia di cellula ùn supera micca 10 in u mondu sanu. Seremu trà sti paesi.

Fighjemu nantu à esse successu in u mercatu domesticu per i primi 18 mesi dopu chì u veiculu chjappà in e strade. Ùn hè micca pussibule per e marche chì ùn ponu micca successu in u mercatu domesticu per ottene u successu in i mercati d'esportazione. L'esportazione hè un prublema assai impurtante per tutti noi. Ci hè ancu una dumanda da a Cina in quantu à l'urganizazione di i distributori. Ma quì prucederemu cum'è previstu è seremu in i posti ghjusti à u mumentu propiu. Travagliemu diligentemente per assicurà chì ùn ci hè mancu u minimu puntu di lagnanza nantu à u nostru veiculu ".

Nantu à una quistione nantu à l'aumentu di l'impositu nantu à i veiculi elettrici, Karakaş hà dettu: "Quelli chì sò veloci in a trasfurmazioni di i veiculi elettrici sò trà i paesi chì anu da parlà in questu campu. Per quessa, i veiculi elettrici necessitanu discriminazione positiva in u mondu sanu. I cambiamenti periodichi in u sistema fiscale o i dibattiti attuali ùn anu micca affettatu i piani di TOGG, chì si sò stabiliti in u quadru di un pianu di 15 anni per a produzzione di veiculi elettrici da a nascita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*