Canakkale hè impraticabile

Canakkale hè impraticabile
Canakkale hè impraticabile

Mustafa Toruntay, presidente di Öz Taşıma-İş Union, hà publicatu un missaghju à l'occasione di u "18 March Çanakkale Martyrs' Day è l'anniversariu di a Vittoria di Çanakkale. Dichjarà chì duvemu mantene i ricordi cari di i nostri martiri vivi per sempre, Toruntay hà dettu:

"Quandu a storia dimustrava u 18 di marzu di u 1915, a Nazione Turca hà trasfurmatu a so lotta per l'esistenza in una epica eroica. A vittoria di Çanakkale hè una di e pagine più onorevoli è brillanti di a storia turca. Sta vittoria ùn solu hà fattu chì i putenzi imperialisti in tuttu u circondu accettà l'unità indivisibule di a Nazione Turca, ma hà ancu datu forza à a lotta naziunale. A nostra nazione hà rializatu l'apparente impussibule è hà fattu u mondu sanu à dì "Çanakkale hè impenetrable" cù l'amore di a patria.

Sta vittoria, chì ùn hà altru esempiu in u mondu, vintu da a nostra grande nazione è l'armata eroica cù grandi sacrificii, deve esse cuntata à e generazioni future, ci vole à prutege sta bella patria chì ci hè stata affidata. Cù sti sentimenti è pinsamenti, à l'occasione di u 18 March Çanakkale Martyrs' Day è u 106th anniversariu di a Vittoria Çanakkale, avemu pietà di i nostri martiri è veterani, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme, chì difendenu a patria. a spese di a so vita è ci hà fattu sente l'orgogliu di sta grande vittoria. , cun gratitudine è gratitudine ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*