E donne forti di a mostra di foto di Metro incontra i Istanbuliti

E donne forti di a mostra di fotografia di metro si sò scontrate cù Istanbuliti
E donne forti di a mostra di fotografia di metro si sò scontrate cù Istanbuliti

IMM celebra l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, cù avvenimenti chì sottolineanu u curagiu è l'ispirazione di e donne. E donne forti di u metro chì serve à METRO ISTANBUL, una filiale di IMM, si sò scontri cù Istanbulites à a stazione di metro cù u ritrattu di 25 donne turche chì anu sfondatu novi terreni.

Metro Istanbul mette in risaltu u curagiu di e donne è l'ispirazione chì stu curagiu dà à e so cumpagnie cù l'avvenimenti chì urganizeghja l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna. METRO ISTANBUL, u più grande operatore di sistemi ferroviari urbani di Turchia, hà presentatu i ritratti di 8 donne chì anu fattu un novu terrenu nantu à u muru di u Tunnel di Cunnessione M2-M7 in a stazione di Mecidiyeköy, unu di i punti di transitu impurtanti di Istanbul, cù Istanbulites u luni 25 di marzu. .

Cù stu travagliu, un travagliu custituitu da ritratti di 25 donne chì hà sbulicatu novi terreni in campi impurtanti è alluntanatu a strada per e generazioni successive hè stata lasciata à a ghjente di Istanbul. L'apertura di l'opera 990 × 460 cm hè stata u luni 8 di marzu, cù a participazione di l'Associazione per i Candidati di Sustegnu (KA.DER), l'Artista è u Direttore Generale di Metro Istanbul.

E donne forti di u Metro mostra foto

METRO ISTANBUL, chì aumenta u nùmeru di l'impiegati femine ghjornu per ghjornu, operandu in u settore di i sistemi ferroviari dominati da l'omi in u mondu sanu, cun a credenza chì e donne ponu fà qualsiasi travagliu, hà urganizatu l'avvenimentu "Forti donne di METRO ISTANBUL". chì include e donne 429 chì anu dumandatu à esse incluse in questu avvenimentu, fora di e donne 40 chì facenu successu u so travagliu, urganizeghja una mostra di fotografia chjamata. A mostra, chì si terrà in a stazione di Mecidiyeköy, pò esse visitata finu à u 31 di marzu.

A ripresa di foto hè stata realizata da u Direttore Generale

E donne chì participanu à l'avvenimentu sò stati fotografati da u direttore generale di Metro Istanbul Özgür Soy. U General Manager Soy hà dichjaratu ch'elli vulianu urganizà una mostra di ritratti di l'impiegati femminili mentre pianificanu i so avvenimenti per u ghjornu Internaziunale di a Donna è hà dettu:

"Prughjettu; Hè stata eccitante sia per u mo cappellu di fotografu sia cum'è direttore generale, fotografà i mo culleghi femminili per u ghjornu Internaziunale di a Donna era un missaghju forte chì puderia esse datu annantu à questu ghjornu. E donne sò cunfinate à e missioni assignate in tuttu u mondu. Mentre stavamu pianificendu e nostre riprese, vulemu chì i nostri impiegati si spressione in a so propria realità. Anu datu u missaghju chì anu successu campendu liberamente in una industria masculina. Quelli chì vulianu puderanu posa cù i so prudutti di maquillaje, quelli chì vulianu cù u mixer, quelli chì vulianu cù a so figliola... In fine, crede chì avemu fattu un bellu travagliu. Sapemu chì i nostri impiegati femminili inspiranu i so culleghi cumpiendu cù successu i so funzioni. Per quessa, sò estremamente felice è fieru di fà un tali prughjettu ".

"Vulemu esse un esempiu in a nostra industria"

Özgür Soy hà dettu chì u tassu di l'impiegati femminili di a cumpagnia era di circa 8 per centu quandu anu pigliatu l'uffiziu, Özgür Soy hà dettu: "Avemu pigliatu passi per sustene l'uguaglianza di genere in a sucetà, dimustrendu chì e donne facenu ogni travagliu in ogni settore. In questu sensu, u 2020 per centu di u nostru reclutamentu in 92 era custituitu di donne. Avemu recrutatu capi di stazione femminili per a prima volta in a storia di 33 anni di a cumpagnia. Di novu, per a prima volta, 6 cunduttori di tramvii femini cuminciaru i so funzioni. Vulemu aumentà stu numeru ancu di più è credemu chì cresce. Perchè i nostri amichi femini chì travaglianu in a nostra cumpagnia anu datu un esempiu per i so cumpagni cù u successu chì mostranu in u so travagliu. "Avemu avvicinatu stu prublema cum'è un muvimentu di cambiamentu è trasfurmazioni, vulemu esse un esempiu in u nostru settore", disse.

Un cambiamentu trasformativu hè necessariu

Sicondu u Rapportu 2020 di l'affari è a lege di e donne preparatu da u Bancu Mondiale; Hè statu determinatu chì solu 10 paesi in u mondu dà à e donne 100 per centu uguali diritti nantu à una basa legale. Turchia hè unu di i primi paesi in u mondu à dà à e donne u dirittu di votu è di elezzione in u 1933. Tuttavia, oghje, in stu rapportu, chì include 190 paesi, Turchia si trova in u 82,5 ° cun un percentinu di 78 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*