E squadre di l'AFAD realizanu studii di ricerca è salvata cù a sensibilità di l'archeologu

E squadre di l'AFAD realizanu e so attività di ricerca è salvata cù sensibilità archeologa
E squadre di l'AFAD realizanu e so attività di ricerca è salvata cù sensibilità archeologa

In Turchia, l'intelligenza di a "gestione di risichi" invece di a gestione di crisa hè aduttatu in u mudellu di gestione di disastru. Cù stu mudellu chjamatu "Sistema Integratu di Gestione di Disastru", per prevene i danni causati da disastri è emergenze, a pre-deteczione di periculi è risichi, a prevenzione o minimizazione di i danni chì ponu accade prima di u disastru, l'intervenzione efficace. è a coordinazione è l'integrazione di i sforzi di ricuperazione post-disastru previsti per esse implementati.

L'AFAD, chì s'hè focalizata recentemente nantu à i piani per riduce i risichi di disastru, sviluppa ancu strategie di risposta per ogni tipu di disastri in u quadru di u Pianu di Risposta à i Disastri di Turchia.

U travagliu sistematicu è determinatu di l'AFAD in u campu di a risposta à u disastru riflette positivamente nantu à u successu di u persunale chì realizanu u travagliu di ricerca è salvezza in u naufragio.

U persunale di l'AFAD, chì sò esperti in a classa di ricerca è salvata, aumentanu a so capacità prufessiunale cù furmazioni di rinfrescante, è ancu furnisce furmazione à u persunale di l'istituzioni è l'urganisazione.

U persunale di l'AFAD chì hà participatu à i Terremoti Elazig è Izmir Spiegati

U staffu di a Direzzione AFAD di Ankara Ramazan Yerli hà dettu chì hà participatu à i dui terremoti accaduti in Elazig è Izmir l'annu passatu.

Indicando chì cum'è squadra di l'AFAD Ankara, anu realizatu una operazione di ricerca è salvata per 14 ore in i naufragi di un edifiziu in u distrettu di Mustafa Pasa di Elazig, Yerli hà dettu chì anu tiratu una donna fora di u naufragiu cù ferite è chì anu ghjuntu à u funerale di 8 persone.

Enfatisant qu'il avait personnellement participé au sauvetage d'un survivant, Yerli a mentionné qu'un erreur commise lors de l'évacuation d'une personne blessée sous les décombres pourrait causer des résultats irréparables.

Indicando chì l'AFAD hà un staffu di 20 anni, Yerli hà dettu: "Mentre eseguite attività di salvezza in u campu di i detriti, avete bisognu di travaglià in dettagliu cum'è un archeologu quandu hè necessariu". disse.

Yerli hà nutatu ciò chì segue in quantu à u salvata di a donna da i naufragi in Elazig: "A signora stava trà a so mamma è altri parenti. L'armadiu di a camera era rovesciatu da u so latu. L'armadiu avia creatu un vacuum di vita per ellu per sopravvive. A cundizione di l'edifiziu dopu a so demolizione era assai pessima. In i nostri termini, hà avutu una forma di distruzzione chì ùn cuntene micca spazii troppu grande per una persona per vive. Esse strumentale per salvà a vita di una persona dà à e persone una felicità indescrivibile. Sò in questu affari per 20 anni. Aghju scontru una tale operazione di salvezza parechje volte. U listessu sensu di felicità ogni volta. Ancu s'è vo travagliate per ghjorni, quella stanchezza sparisce. Sò tentatu di travaglià per vede s'ellu possu salvà un altru ".

L'eroe di İdil, unu di i nomi simbolichi di u terrimotu di Izmir

Sì in Izmir Bayraklı Indicando chì hà participatu à i naufragi di l'Appartamentu Emrah in u distrittu di Istanbul, Yerli hà dettu chì anu realizatu attività di ricerca è salvezza ininterrotte per 2,5 ghjorni.

Indicà chì anu ghjuntu à i funerali di parechji citadini durante questi travaglii, Yerli hà dettu ch'elli sò cascati in a disperazione per un mumentu perchè ùn pudianu purtà à nimu in vita durante u so travagliu.

Yerli hà dichjaratu chì anu iniziatu un sforzu per salvà ellu senza perde u tempu dopu chì u locu di İdil Şirin, di 14 anni, hè statu determinatu da una ricerca tecnica.

Indicà chì Şirin hè assai vicinu à l'opere, Yerli hà dichjaratu ch'elli anu utilizatu elementi di supportu in i naufragi per prevene novi collapsus.

Ramazan Yerli hà descrittu e so sperienze in quellu mumentu cusì: "I pedi di a nostra figliola sò stati attaccati sottu à u sediu. Avemu apertu un passaghju sicuru da a zona di u pede è liberate i pedi di a nostra figliola. U persunale di salute li hà datu l'assistenza medica necessaria. Eiu, i pompieri è l'amichi di a mo squadra anu pigliatu a nostra figliola fora di quì in modu sicuru. Eramu assai felici. Avemu tiratu a nostra figliola fora di u naufragiu dopu à 58 ore. À a fine di u studiu, aghju andatu in una zona isolata è pienghje. Ancu oghje mi sentu tristu quandu ci pensu. Perchè aghju duie figliole di a listessa età. In a nostra professione, ùn mettemu micca e persone in u locu di i vostri parenti, ma questu ùn hè micca pussibule in certi casi. Pruvemu di sbarazzarsi di sta sensazione pigliendu pause per ch'ella ùn hà micca affettatu u nostru travagliu.

U lucale hà dettu ch'elli tenevanu a speranza di caccià qualcunu feritu finu à chì i naufragi sò eliminati.

Indicà chì un gattu hè statu salvatu vivu da e macerie di Emrah Apartment, Yerli hà dettu: "I nostri sforzi di salvezza sò validi per tutti l'esseri viventi. Facemu a nostra attività di ricerca è salvata cù a listessa sensibilità per tutti. Ùn avemu micca capitu chì "questu hè un animali, saltamu". Facemu attività per salvà tuttu ciò chì hè vivu ". disse.

Chjama à "Diventà un Voluntariu AFAD"

Ricordendu chì u 2021 hè statu dichjaratu "Annu di l'Educazione di Disastru" in Turchia, Yerli hà dettu chì anu furnitu furmazione à i citadini è u persunale di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche nantu à ciò chì deve fà prima, durante è dopu à u disastru.

Indicà chì i squadre AFAD ricevenu ancu una furmazione cuntinua nantu à i disastri, Yerli hà dettu chì un sforzu hè statu fattu per circà e vittime visualmente è cù u sonu in u naufragio di un edifiziu in a zona di furmazione.

Yerli hà ancu invitatu i citadini à participà à u Prughjettu di Voluntariatu di l'AFAD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*