I contrabandisti di droghe è alimenti ùn sò micca permessi à a dogana

I contrabandisti di droghe è alimentari ùn eranu micca permessi à a dogana
I contrabandisti di droghe è alimentari ùn eranu micca permessi à a dogana

E "pillole dimagranti, vitamini, medicinali medichi è erbe" sequestrati l'annu passatu da e squadre di u Ministeru di u Cummerciu di l'Assistenza Doganale in u scopu di l'attività per cumbatte a contrabbanda di droghe è attrezzature mediche si distinguenu cù e so quantità elevate.

À l'iniziu di questu annu, u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà annunziatu e cifre per a lotta di contrabbando in dogana per u 2020 è hà dettu chì e merchenzie di contrabbanda per un valore di 4 miliardi 149 milioni di lire sò state sequestrate in 4 mila 403 incidenti. Rimarchendu chì anu aumentatu u numeru di sequestri in 2019 da 2020 per centu in 40, Pekcan hà ancu datu infurmazioni nantu à droghe illegali è prudutti alimentari.

Mentre a produzzione, l'importazione è a messa in u mercatu di droghe è materiali medichi sò realizati in u scopu di e disposizioni di a legislazione speciale regulate da u Ministeru di a Salute, i movimenti di i prudutti farmaceutici in Turchia sò ancu monitorati attraversu u Sistema di Tracciamentu Farmaceuticu.

In u scopu di luttà contra a contrabbanda di droghe è attrezzature mediche, chì pone una minaccia per a salute umana è provoca perdite fiscali in u paese, forniture mediche è droghe per un valore di 2020 milioni 270 mila 64 lire sò state sequestrate da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu in u paese. un totale di 741 incidenti in 260.

In l'operazioni realizate da l'unità di l'Assistenza Doganale, 699 mila 776 droghe mediche, 296 mila 224 pilule di vitamini, 19 mila 471 erbe medicinali, 57 mila 115 droghe per aumentà u putere sessuale è 669 droghe per a perdita di pisu.

Inoltre, 13 milioni 203 mila 420 pezzi d'equipaggiu medicale miscellaneo illegale ùn sò micca passati inosservati da e squadre.

Noci è tè sò in cima di a lista di l'alimentariu illegale.

In u scopu di l'attività per luttà contra a contrabbanda di alimenti, 344 milioni 233 mila lire di prudutti sò stati sequestrati in un totale di 451 incidenti l'annu passatu, principalmente tè, noci, oliu vegetale, carne è prudutti di carne.

Una serie di misure, in particulare u Sistema di Tracciamentu di i Veiculi, sò state pigliate da u Ministeru contr'à a contrabbanda d'alimenti, chì hè realizatu da metudi cum'è pruvà à purtà e merchenzie in u paese senza dichjarà o lascià in u paese in violazione di e disposizioni. di u regime di transitu.

In questu cuntestu, a contrabbanda di 128 tunnellate di tè per un valore di 15 milioni 259 mila lire hè stata impedita in 176 incidenti, è 39 mila 79 tunnellate di frutti secchi per un valore di 763 milioni 4 milla lire sò stati sequestrati in 212 incidenti.

In 69 incidenti, i squadre anu pigliatu 20 tunnellate di frutti è ligumi illegale per un valore di 133 milioni 19 mila lire.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*