I rifiuti solidi seranu trasportati in trenu, e emissioni di carbonu seranu ridotte in Manisa

I rifiuti solidi seranu trasportati in trenu in Manila, l'emissioni di carbone seranu ridutte
I rifiuti solidi seranu trasportati in trenu in Manila, l'emissioni di carbone seranu ridutte

A municipalità metropolitana di Manisa, chì hà iniziatu à scopre una nova strada in Turchia per riduce a so impronta di carbone, hà realizatu a prima prova corsa in u scopu di u trasportu di rifiuti solidi in trenu. Grazie à u prugettu realizatu in cuuperazione cù TCDD, u risparmiu annuale di carburante di 5 milioni di lire è 3 milioni di chilometri menu trasportu stradale riducerà l'emissioni di carbone.

A municipalità metropolitana di Manisa cuntinueghja à scopre una nova strada in Turchia cù i so prughjetti ambientali. A prima prova hè stata fatta per u prughjettu di u trasportu di i rifiuti chì venenu à Uzunburun Solid Waste Disposal and Sanitary Landfill Facility, chì hè unu di l'investimenti amichevuli di l'ambiente è più grande di a Municipalità Metropolitana di Manisa, per ferrovia. Dopu à a firma di u protokollu trà a Municipalità Metropolitana di Manisa è a Direzzione Regiunale TCDD 3rd, chì include u trasportu di rifiuti solidi domestici, a prima prova hè stata realizata cun successu. Ertuğrul Yıldırım, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Manisa, è Fatih Öztürk, Capu di u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, inseme cù i funzionari di TCDD, anu accoltu u primu trenu per u trasportu di rifiuti solidi in a Stazione Ferroviaria di Manisa.

Risparmio di carburante di 3 milioni di lire cù 5 milioni di chilometri menu strada

Ertuğrul Yıldırım, vice-segretariu generale di a municipalità metropolitana di Manisa, hà dichjaratu chì anu avutu cunsultazioni cù i funzionari di TCDD nantu à u prucessu in a stazione ferroviaria, è hà nutatu chì Manisa sperimentarà a prima volta cù l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün. Yıldırım hà dettu: "Cù stu prughjettu, chì hè u primu in Turchia, facemu u trasportu di rifiuti solidi domestici in cuuperazione cù TCDD. Avemu vede megliu quantu forte a parte logistica di TCDD hè in stu prughjettu. À u listessu tempu, riduceremu l'emissioni di carbonu in a nostra cità effettuendu 5 milioni di chilometri menu trasportu stradale cù u risparmiu annuale di carburante di a municipalità metropolitana di Manisa di più di 3 milioni di lire. Oghje, avemu fattu u nostru primu trasportu in trenu. Per permessu di Allah, cuminciamu u prucessu pianu pianu pigliendu a consegna di tutti i nostri veiculi è equipaghji à u principiu d'aprili. Cù u novu investimentu chì deve esse annunziatu da u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, u sgiò Cengiz Ergün, ùn solu aghjunghje valore à Manisa, ma ancu realicemu a tappa finale di u prughjettu "Zero Waste" iniziatu da a prima dama Emine Erdoğan, i sposi di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Tutti i rifiuti di i nostri 17 distretti seranu separati, riciclati è riciclati. U fertilizante serà ottenutu da i rifiuti organici. I rifiuti chì ùn ponu micca esse riciclati seranu ancu trasfurmati in energia cù u nostru novu investimentu, è assicureremu chì tutti i rifiuti sò eliminati in una manera chì i riduceranu sottu à u 10 per centu. Vulemu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*