Studienti Turchi Si Preparanu à Travaglià à Akkuyu, a Prima Centrale Nucleare di Turchia

I studienti turchi si preparanu à travaglià in Akkuyu, a prima centrale nucleare di Turchia
I studienti turchi si preparanu à travaglià in Akkuyu, a prima centrale nucleare di Turchia

I studienti turchi si preparanu à diventà esperti in u campu di e centrali nucleari: operatori, ingegneria è cuncepimentu, per travaglià in a prima centrale nucleare di Turchia. U 3 di marzu, cù a participazione di i capi di statu di i dui paesi, a cirimonia di l'iniziu di u 10u bloccu energeticu di u prughjettu, chì hè stata realizata in cunghjunzione cù a Federazione Russa.

Nurberk Sungur, per esse impiegatu in a Centrale Nucleare di Akkuyu cum'è specialista in u futuru, St. Petersburg, unu di i studienti mandati à studià à l'Università Politecnica Petru u Grande. Finu a data, più di 180 studienti da Turchia anu finitu a so furmazione sottu u prugramma di furmazione espertu per a centrale nucleare Akkuyu. U prucessu educativu di u prugramma hè statu realizatu da l'Università Naziunale per a Ricerca Nucleare (MIFI) è St. Cuntinueghja à l'Istitutu Energeticu di l'Università Politecnica Petru u Grande (SpbPU) in San Petruburgu.

Nurberk Sungur "L'educazione ùn hè micca faciule. Sapemu tutte e rispunsabilità nantu à noi è ci preparamu à applicà tutte e cunniscenze chì avemu acquistatu da a nostra educazione à l'Università Politecnica ". disse. Nurberk hà sappiutu diventà unu di i centu studienti chì anu ricevutu una borsa di studiu in u scopu di un prugramma di borsa speciale chjamatu "Marie Skłodowska-Curie" datu da l'Agenzia Internaziunale di l'Energia Atomica in 2020. Nurberk hà dettu: "Sò natu u 7 di nuvembre, cum'è Marie Skłodowska Curie. Questu significa assai ", hà surrisu. Hè vinutu prima in Russia dopu avè finitu cù successu un prucessu di applicazione difficiule in Turchia, è dopu hà amparatu u Russu; A più ricenti, andò à l'Università Politecnica di Milano in Italia, cù quale SpbPU hà un cuntrattu, cù un prugramma di scambiu di studiente è hà studiatu energia nucleare per un tempu.

Sta centrale elettrica, chì hà quattru unità di putenza è una putenza installata tutale di 4800 MW, pruducerà in u futuru l'electricità chì pò risponde à i bisogni energetichi di una mega cità cum'è Istanbul, induve vivenu più di 15 milioni di persone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*