I tassi di occupazione di diga in Istanbul anu superatu l'annu passatu

I tassi di occupazione di diga in Istanbul anu superatu l'annu passatu
I tassi di occupazione di diga in Istanbul anu superatu l'annu passatu

Cù i recenti piovi in ​​Istanbul, i tassi di occupazione in e dighe anu aumentatu à 65 per centu. E previsioni sò chì cù e piogge in i ghjorni à vene, u tassu d'occupazione supera u 70 per centu. Facendu valutazioni à l'occasione di u ghjornu mundiale di l'acqua, u direttore generale di İSKİ, Raif Mermutlu, hà dichjaratu chì ùn ci sarà micca crisa di l'acqua quist'annu è hà sempre signalatu l'impurtanza di salvà. Mermutlu hà dettu: "Cum'è IMM è İSKİ, aspittemu chì l'Istanbulisti utilizanu l'acqua economicamente. Tuttavia, realicemu rapidamente u travagliu necessariu per prutege a nostra acqua è pianificà u futuru di a cità ", disse.

U 1993 di marzu, dichjarata cum'è "Giornata mundiale di l'acqua" da l'Assemblea Generale di e Nazioni Unite in u 22, hè guadagnatu impurtanza ghjornu à ghjornu in Istanbul, cum'è in parechje cità di u mondu. IMM è a so filiale İSKİ travaglianu per crià una generazione cun alta cuscenza di a necessità di l'usu cuscente, sensibile è raziunale di e risorse d'acqua, chì sò di grande impurtanza per a preservazione di a vita di vita è di l'equilibriu naturali.

U CONSUMU PER CAPITA AUMENTA IN ISTANBUL

I sperti dichjaranu chì se i risorsi di l'acqua ùn sò micca usati bè, u mondu affruntà una grande carenza d'acqua. Sicondu a ricerca, Istanbul hè trà e cità chì sperimenteranu prublemi di acqua. Facendu valutazioni annantu à l'acqua di Istanbul, u direttore generale di İSKİ, Raif Mermutlu, hà dichjaratu chì, mentre chì 90 mila metri cubi d'acqua sò stati furniti à a cità à i primi anni '800, oghje sta cifra hà superatu in media 3 milioni di metri cubi.

Mermutlu hà dichjaratu chì una media di 190 litri d'acqua hè cunsumata per persona per ghjornu in Istanbul è hà dettu: "Stimemu chì sta quantità ghjunghje à 2053 litri in 210". Sottulineendu chì u nostru paese hà un clima semi-aridu è aridu è chì l'usu di l'acqua in modu efficiente hè sempre impurtante, u General Manager Mermutlu hà dettu: "Cum'è Istanbulites, pudemu prutezzione di a nostra acqua fendu picculi cambiamenti in i nostri abitudini di ogni ghjornu".

TARIFFE DI OCCUPAZIONE BARAK 65 PERCENT

In riferimentu à u tassu di occupazione di e dighe in Istanbul, u direttore generale di İSKİ, Mermutlu, hà dettu: "À u 22 di marzu, u tassu di occupazione di e nostre dighe hà righjuntu u 65 per centu. In u listessu periodu di l'annu passatu, sta figura era 64 per centu. Prevemu chì trapassaremu u 70 per centu cù e precipitazioni chì veneranu in i ghjorni à vene. Vogliu dichjarà chì ùn ci sarà micca mancanza d'acqua in Istanbul. Tuttavia, ùn duvemu micca perde a nostra guardia ", disse.

IMM È İSKİ PIANIFICANTU U FUTURU

IMM è İSKİ, chì realizanu rapidamente u travagliu necessariu sia per prutege l'acqua sia per pianificà u futuru di a cità, realizanu ancu attività di sensibilizazione nantu à l'efficienza è u risparmiu di l'acqua. In questu cuntestu, a distribuzione libera di l'aeratori, chì salvanu circa 30 per centu di l'acqua, cuntinueghja, partendu da l'abbonati chì utilizanu 66 metri cubi o più d'acqua mensili.

Fornendu infurmazioni nantu à e misure di risparmiu pigliate da İSKİ, u General Manager Raif Mermutlu hà dettu:

"Avemu travagliendu per riduce i tassi di perdita-furtu quantu pussibule. Facemu studii per utilizà e risorse d'acqua in modu efficiente è assicurà a so sustenibilità. A legislazione nantu à a cugliera di l'acqua di piova è l'usu di l'acqua grisa hè stata publicata. Avemu ancu enfatizatu l'impurtanza di sta questione. "Pianificamu novi dighe per risponde à i futuri bisogni d'acqua di a cità".

SUGGERIMENTI PRATICI PER U RISPARMIO D'ACQUA

İSKİ hà ancu datu infurmazioni nantu à suggerimenti chjuchi è efficaci nantu à u risparmiu d'acqua. In cunsiquenza, pudemu accurtà i tempi di doccia-bagnu è raccoglie l'acqua in un bucket finu à chì l'acqua calda scorri da u rubinettu. Pudemu lavà i piatti in a lavastoviglie senza scorri à traversu l'acqua, è spegne u rubinettu mentre lavate i nostri denti. Pudemu avè riparatu i nostri rubinetti chì goccianu è i toilette currenti, è pudemu lavà verdura è frutti in una ciotola piena d'acqua, micca in acqua corrente. Pudemu eseguisce a lavatrice dopu chì hè cumplettamente caricata è abbassà e valvole sottu à i lavandini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*