Smartphones Xiaomi domestici in vendita in April

I telefoni intelligenti xiaomi domestichi sò in vendita in aprile
I telefoni intelligenti xiaomi domestichi sò in vendita in aprile

I giganti di a tecnulugia globale cuntinueghjanu à investisce in Turchia. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà ancu visitatu a fabbrica di Xiaomi dopu chì Oppo hà iniziatu a produzzione di teste in Turchia. U Ministru Varank, chì hà inspeccionatu a facilità, hà dettu: "Da u mese prossimu, i telefuni pruduciuti in questa fabbrica cumincianu à esse venduti in Turchia". disse. Varank hà enfatizatu chì a facilità averà una capacità di produzzione di 5 milioni di smartphones annu è hà dettu: "Quandu a produzzione principia à a piena capacità, 2 mila di i nostri citadini truveranu opportunità di travagliu". disse.

In quantu à a so visita, u Ministru Varank hà dettu nantu à e social media: "L'investimenti di i giganti di a tecnulugia globale in u nostru paese cuntinueghjanu! Xiaomi hà iniziatu a pruduzzione di teste in a so fabbrica stabilita in Turchia cù u fornitore globale Salcomp. Benvenuti! @XiaomiTurkiye ", hà spartutu.

U giant tecnologicu cinese Xiaomi hà sceltu Istanbul Avcılar per a so pruduzzione in Turchia cù Salcomp, basatu in Finlandia, u più grande fabricatore di caricatori è accessori per smartphone in u mondu. Un vechju edifiziu fabbrica stabilitu quì in u 1975 hè statu rinnuvatu cumplettamente. A cumpagnia Controlmatik era u cumpagnu di a soluzione tecnologica di Salcomp in u stabilimentu di produzzione, chì hà una zona chjusa di 15 mila metri quadrati è una stanza pulita di 7500 metri quadrati.

U Ministru Varank hà visitatu u stabilimentu di produzzione di Xiaomi, induve u travagliu di prova per a produzzione di smartphone cuntinueghja. Duranti i so inspezioni, Varank era accumpagnatu da u Direttore Generale Xiaomi Middle East Ronnie Wang, u Manager di Xiaomi Turkey Usher Liu, u Manager di Salcomp Turkey David Chang, u Manager di Operazioni di Salcomp George Deng è u CEO di Uzmanmatik Sami Aslanhan.

Varank, chì hà fattu e valutazioni dopu à e so ispezioni in a fabbrica, hà dettu u seguente in sintesi:

Avemu parlatu prima chì e cumpagnie di tecnulugia in particulare in u mondu anu cuminciatu à investisce in u mercatu di smartphone in Turchia. Parlemu di un prublema chì tutta a Turchia aspetta veramente cun curiosità. Visitemu a fabbrica in Avcılar, induve i telefoni Xiaomi sò pruduciuti è seranu pruduciuti in u periodu à vene. Comu sapete, Xiaomi hè una cumpagnia di tecnulugia globale. Hè una sucietà d'origine chinesa, attualmente cullà in i primi ranghi in u mondu cum'è una marca è trà e cumpagnie più putenti in u mondu. Quì Xiaomi hè avà cuminciatu à pruduce i so telefoni in Turchia.

Di sicuru, a strategia di a cumpagnia hè chì ùn si pruduci micca. In generale, pruducenu cù i partenarii. U fabricatore chì anu sceltu in Turchia hè Salcomp. Salcomp hè ancu una marca glubale assai impurtante chì pruduce in u campu di a tecnulugia in u mondu sanu. A fabbrica chì simu quì oghje hè in realtà una vechja fabbrica stabilita in u 1975. Anu compru stu locu. Hanu rinnuvatu a fabbrica in modu mudernu cum'è vede quì. Pruduceranu in una zona chjusa di 15 mila metri quadrati. Creanu una "stanza pulita" di circa 7 metri quadrati.

A produzzione di u telefunu pò principià da SKD o CKD. SKD hè l'assemblea di menu pezzi. CKD, invece, hè un tipu di pruduzzione induve i cumpunenti sò pruduciuti è installati da u principiu. L'imprese glubali venenu in Turchia è cumincianu à pruduce da CKD. I testi di produzzione di i telefoni Xiaomi sò cuminciati quì. A partire da u mese prossimu, i telefunini pruduciuti in questa fabbrica cumincianu à esse venduti in Turchia. A cumpagnia pensa à compie i so investimenti CKD à a fine di questu annu.

In queste facilità chì vede, a capacità di produzzione annuale di 5 milioni di telefuni serà ghjunta. Di sicuru, simu assai piacè chì e cumpagnie di tecnulugia globale investenu è mostranu interessu in Turchia. Di sicuru, li demu i seguenti cunsiglii: Quandu vene in Turchia, per piacè negociate ancu cù i fornituri lucali. Pruvate d'include i fornitori stabiliti in Turchia in i vostri catene di furnimentu è di sicuru l'esportazioni di destinazione da Turchia.

Türkiye hè un mercatu impurtante. Hè un mercatu induve più di 10 milioni di telefoni sò venduti, soprattuttu in termini di smartphones. Hè impurtante per i marchi mundiali per esse assertivi in ​​questu mercatu è per pudè vende sti telefoni à u mondu attraversu a so pruduzzione in Turchia. Speremu, quandu a produzzione principia à a piena capacità quì, vale à dì, quandu a capacità annuale di 5 milioni di telefoni hè ghjunta, 2 mila di i nostri citadini truveranu opportunità di travagliu.

I rapprisentanti di Xiaomi è Salcomp sò cun mè. Li ringraziu assai. Quì, cuntribuiscenu à a furmazione di i nostri ingegneri è tecnichi, soprattuttu attraversu u trasferimentu di sapè fà. Spergu chì noi, cum'è u guvernu, cuntinueremu u nostru sustegnu è incentivi in ​​u periodu à vene per attruverà più l'imprese di tecnulugia globale in Turchia è apre a strada per partenarii in Turchia. Queste cumpagnie anu l'intenzione d'invistisce in Turchia, micca solu in a produzzione, ma ancu in R&D. Speremu, avemu da riesce à attruverà quelli investimenti in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*