I travaglii di scavazione di u tunnel T1 sò iniziati in u Prughjettu di Trenu à Alta Velocità di Ankara İzmir

U travagliu di scavi di u tunnel hà iniziatu in u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara Izmir
U travagliu di scavi di u tunnel hà iniziatu in u prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara Izmir

In Uşak, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Vice Ministru Enver İskurt, Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, Sindaco di Uşak Mehmet Çakın, Deputy Uşak İsmail Güneş, Mehmet Altay è a so delegazione, Prughjettu Ankara-İzmir High Speed, Emirates -Salihli Section Hà assistitu à a cerimonia di iniziazione di l'excavazione di u Tunnel T1.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu investitu 2020 miliardi di TL in ferrovie solu in 13,6 è hà dettu chì anu fattu di e ferrovie una pulitica statale di novu durante u so guvernu.

Adil Karaismailoğlu hà enfatizatu chì enormi investimenti sò stati fatti in u campu di a ferrovia, chì hà a caratteristica di esse una alternativa efficiente, veloce è còmuda in ogni età, è hà dettu: "Tantu chì in l'ultimi 19 anni, avemu trasferitu u 1 per centu. di u bilanciu di circa 19 trilione chì avemu attribuitu per l'investimenti di trasportu è cumunicazione in u nostru paese à e ferrovie ".

Enfatizendu chì e ferrovie anu datu impurtanza durante u periodu di fundazione di a Republica è chì solu 1950 chilometri di nova linea ferroviaria sò stati custruiti trà u 2003 è u 945, Karaismailoğlu hà dettu:

"Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea ferroviaria à 12 mila 803 chilometri. Avemu aumentatu u tassu d'investimentu in ferrovie, chì era di 2013 per centu in 33, à 2020 per centu in 47, è avemu investitu 2020 miliardi di lire in ferrovie solu in 13,6. Solu l'annu passatu, avemu fattu 8 mila 664 metri di tunnel, 5 mila 214 metri di viadutti è 213 metri di linee di junction in ferrovie. Avemu fattu di e ferrovie una pulitica statale di novu. 'Avemu lanciatu a Riforma Ferroviaria.'

"Prughjetti di treni d'alta velocità"

Karaismailoğlu hà rimarcatu chì anu realizatu u sognu di u trenu d'alta velocità chì a ghjente hà bramatu per mezu di seculu sottu u nome di ferrovia d'alta velocità, è hà dichjaratu chì Turchia hè diventata l'ottavu operatore di treni d'alta velocità in u mondu. u sestu in Auropa.

Sottulineendu chì e linee Ankara-Konya è Ankara-Istanbul YHT, chì sò state messe in serviziu dopu à a linea Ankara-Eskişehir, facenu di u serviziu di treni à alta velocità un serviziu di trasportu indispensabile per u publicu, Karaismalioğlu hà dettu: "Tantu chì circa 60 milioni di passageri sò stati purtati nantu à e nostre linee YHT finu à a data. disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu implementatu grandi prughjetti assai impurtanti in quantu à u trenu à alta velocità è hà dettu: "Ankara-Sivas, Ankara-İzmir, Bursa-Yenişehir-Osmaneli, Konya-Karaman-Ulukışla, Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep, Kapıkule-Çerkezköy "U nostru travagliu di custruzzione cuntinueghja nantu à un totale di 3 mila 515 chilometri di linea di treni d'alta velocità, cumprese a linea di treni d'alta velocità", disse.

Dichjarà chì sò vicinu à a fine di a linea Ankara-Sivas, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu realizatu e teste finali nantu à a linea.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì introduceranu a linea Ankara-Sivas YHT à i citadini da ghjugnu è hà dettu:

"Cuntinuemu u nostru travagliu rapidamente è cun successu nantu à a nostra linea di treni d'alta velocità Ankara-İzmir. A lunghezza di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Izmir, chì riduce u tempu di viaghju trà Ankara-Izmir à 3 ore 30 minuti quandu hè finita, hè di 624 chilometri. In u scopu di u prugettu; Seranu aperti 41 tunnelli cù una lunghezza di 49 chilometri, è seranu custruiti 23.1 viadutti cù una lunghezza di 56 chilometri. In totale, 115,8 milioni di metri cubi di scavi è 47,9 milioni di metri cubi di riempimentu seranu fatti. Finu a ora, avemu finitu u 42,43 per centu di i travaglii di l'infrastruttura. Avemu apertu 12 tunnel cù una lunghezza di 800 mila 14 metri. Avemu custruitu 10 viaducts cù una lunghezza di 150 mila 18 metri. "Avemu scavatu 66 milioni di metri cubi è pienu 47,9 milioni di metri cubi".

"Un tunnel ferroviariu più grande di u Tunnel Eurasia serà apertu"

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì avà sò felici di inizià a scavazione di u Tunnel T3 di 47 mila 1 metri di lunghezza, chì hè u tunnel più longu di a Sezione Eşme-Salihli di a Linea di Treni d'Alta Velocità Ankara-İzmir, è hà dettu. , "Avemu rumpia un altru primu, hè più largu chè u Tunnel Eurasia largu 13,70 m. Avemu apertu un grande tunnel ferroviariu. Apriremu stu tunnellu cù a macchina TBM di più grande diametru di Turchia, cù un diametru di scavi di 13,77 metri è un diametru internu di 12,5 metri. "Grazie à stu metudu utilizatu, per a prima volta in Turchia, custruiremu sia u tunelu principale per esse utilizatu da u trenu d'alta veloce sia u tunnel di sicurezza per esse aduprati per i pedoni, ambulanza è servizii di mantenimentu in u stessu tubu". disse.

Dichjarà chì anu custruitu dui piani in un unicu tunnel, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci saranu risparmi in termini di tempu è di costu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì pensanu à finisce u tunnel principale è u tunnel di sicurezza in 12 mesi.

"A lunghezza di a strada divisa superava 28 mila 200 chilometri"

Enfatizendu chì anu finitu i prughjetti rapidamente è in modu sicuru utilizendu e tecnulugia più avanzate di u mondu è sò diventati un esportatore di tecnulugia, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à travaglià ghjornu è notte per serve a nazione è u statu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 6 mila chilometri à più di 28 mila 200 chilometri è hà dettu:

"Mentre solu 6 pruvince eranu cunnesse trà e strade divise, avemu cunnessu 77 pruvince l'una cù l'altru per strade divise. Avemu introduttu Turchia à u trenu d'alta velocità. Avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 26 à 56. Cù l'aeroportu di Istanbul, avemu fattu u nostru paese unu di l'epicentri di l'aviazione globale. U nostru THY hè diventatu una di e marche più preziose in u mondu. Custruendu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, avemu permessu l'implementazione di a Strada di a Seta di Ferru chì si estende da Londra à Pechino. I nostri treni d'esportazione viaghjanu in Cina è in Russia, unu dopu l'altru. Avemu cumpletu parechji prughjetti di trasportu di prestigiu giganti cum'è Marmaray, u prughjettu di u seculu, Tunnel Eurasia, Ponte Yavuz Sultan Selim, Ponte Osmangazi, Istanbul-Izmir, Ankara Niğde è e strade di Marmara di u Nordu è i mette à u serviziu di u nostru populu. Cuntinuemu assai più cum'è u 1915 Ponte Çanakkale, Çukurova è Rize-Artvin Airports, Ankara-Sivas, Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep è Ankara-İzmir High Speed ​​​​​​​​Linee di Trenu.

Dopu à i discorsi, u Ministru Karaismailoğlu, i parlamentari è i membri di u protokollu cuminciaru a scavi premendu u buttone. U Ministru Karaismailoğlu hà inspeccionatu l'area induve l'escavazione hà iniziatu è hà pigliatu ritratti cù a squadra di scavi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*