İlknur Özyalçın, l'unicu operatore di bucket femminile di İzmir Metropolitan

Ilknur ozyalcin, l'unicu operatore di bucket femminile in a cità metropolitana di Izmir
Ilknur ozyalcin, l'unicu operatore di bucket femminile in a cità metropolitana di Izmir

İlknur Özyalçın hè l'unicu operatore di bucket in a Direzzione di a Filiale di Custruzzione di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Esprimendu ch'ella hè felice perchè u so travagliu rompe i preghjudizii di a sucità contr'à e donne, Özyalçın hà travagliatu in a Municipalità Metropolitana dapoi 6 mesi.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja u so travagliu cunsiderendu l'uguaglianza di genere in a so pulitica di u travagliu. In u scopu di sta pulitica, İlknur Özyalçın hè unu di i nomi chì anu cuminciatu à travaglià in a Municipalità Metropolitana. Özyalçın hè l'unicu operatore di pala in a Direzzione di a Filiale di Custruzzione di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Esprimendu ch'ella hè felice di rompe i preghjudizii di a sucità contru à e donne, Özyalçın spiegò u sicretu di u so successu cum'è "amare u vostru travagliu".

"Credu chì avia bisognu di sensibilizà"

Özyalçın, chì hà travagliatu in i dipartimenti di vendita è marketing in u settore privatu per anni, hà dettu chì prima hà nutatu a mancanza d'operatori femminili in Turchia durante u periodu di disoccupazione. Özyalçın hà dettu: "Aghju travagliatu assai in u settore privatu, ma ùn mi piace micca u travagliu di scrivania. Vuliu avè un travagliu chì vulia fà cun piacè. Mi piace à travaglià in u campu. Pensu chì stu travagliu era solu per mè. Aghju ancu cridutu chì avia bisognu di creà una cuscenza. Prima aghju avutu a furmazione nantu à u travagliu. Dopu avè avutu a mo licenza di guida, aghju dumandatu un travagliu in a Municipalità Metropolitana di Izmir.

"Qualchissia in u mondu pò fà qualcosa"

Özyalçın hà dettu chì quelli chì l'anu vistu mentre travagliava eranu stupiti. Certi venenu à piglià ritratti. Qualchidunu dicenu: "Sì veru?" dice. Quandu u travagliu in i centri di cità, in particulare i cummercianti venenu è mi felicitanu. "Qualchissia altru fora di voi?" ci sò quelli chì dumandanu. È li dicu chì ùn ci hè altru ch'è mè, ma crede chì parechje donne cum'è mè farà stu travagliu. Qualchese in u mondu pò fà qualcosa ".

Espristendu chì e donne sò digià esseri assai forti per natura, Özyalçın hà dettu: "Comu e donne ponu esse medichi, infermieri, travagliendu in l'industria tessili, ponu ancu esse operatori. Nisun travagliu hè difficiule. L'impurtante hè di fà u vostru travagliu cù passione ", disse.

İlknur Özyalçın travaglia cum'è "mini caricatore" è operatore di bucket in l'imprese di pavimentazione è di l'infrastruttura stradale in l'impresa in a Direzzione di l'Affari Scientifici di a Branca di Custruzzione.

A mità di i capi di dipartimentu sò donne

1 di 2019 persone impiegate in a Municipalità Metropolitana di Izmir dopu l'3984 d'aprile di u 1626 sò donne. Ci sò 77 manager di filiale femminili è 75 manager di filiale maschili in u Metropolitan. Ci hè ugualità in i capi di dipartimentu, 23 omi è 23 donne.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*