İŞKUR Ùn Lascia micca i Nostri Cittadini Disabilitati Soli

Iskur ùn lascia micca solu i nostri citadini disabili
Iskur ùn lascia micca solu i nostri citadini disabili

U Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è i Servizii Suciali sustene l'impiegazione di i nostri citadini disabili attraversu İŞKUR. U Ministeru assicura chì i nostri citadini disabili acquistenu sperienza prufessiunale, in particulare cù u Prugramma di Formazione On-the-Job. In questu rispettu, i nostri citadini disabili sò datu l'uppurtunità di praticà a so furmazione teorica in e so professioni in l'ambiente di travagliu.

Tülay Karademir, una persona disabile mentale di 24 anni chì vive in Yalova, hè ancu unu di quelli chì anu apprufittatu di u Prugramma di Training On-the-Job. Tülay, chì era impiegata in u dipartimentu di cuntrollu di pezzi di ricambio di una fabbrica dopu a furmazione chì hà ricevutu, hà dettu: "Grazie à İŞKUR, aghju tramindui una professione è cuntribuisci à u budget di a mo famiglia. I mo amici disabili cum'è mè ponu avè una professione grazia à u prugramma di furmazione in u travagliu di İŞKUR.

Dichjarà chì sò assai soddisfatti di a professione di Tülay, u so cuginu Gülhan Tezce hà dettu: "Perchè i genitori di Tülay sò ancu disabilitati. Aiutemu quantu pudemu, ma stu sustegnu di İŞKUR hè assai impurtante. Hè una opportunità pusitiva per i nostri fratelli disabili, cum'è Tülay, per diventà attivu è socializà. Tülay è altri fratelli è sorelle disabili ùn sò micca solu cù u sustegnu di İŞKUR ". Tezce hà dettu: "Avia prima travagliatu in scole attraversu İŞKUR. U cunsigliu di Tülay in İŞKUR hè statu assai utile. Ancu quandu avemu dumandatu, una persona chì cercava impiegati disabili hè ghjunta. U dialogu hè statu stabilitu subitu è ​​u travagliu hè cuminciatu. In altre parolle, u prucessu hè statu fattu in pocu tempu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*