A cunnessione di Kastamonu à a Rete Ferroviaria hè assai impurtante

Kastamonu ùn lascia micca u so sognu di ferrovia
Kastamonu ùn lascia micca u so sognu di ferrovia

U deputatu CHP Hasan Baltacı hà trasmessu personalmente a dumanda ferroviaria di Kastamonu à u Ministru in a riunione chì hà tenutu cù Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Cummissione di Opere Publice, Recustruzzione, Trasportu è Turismu. Baltacı hà ancu espresu u prublema di l'internet in i paesi.

Baltacı hà dettu: "Ancu se Kastamonu hà una rete ferroviaria in Karabük è Çankırı, chì sò 100 chilometri di distanza l'una di l'altru, ùn ponu micca prufittà di stu mudellu di trasportu. A cunnessione di Kastamonu à a reta ferroviaria via Karabük è Çankırı ghjucà un rolu assai impurtante in u sviluppu socio-ecunomicu di a cità.

U membru di l'Assemblea di u Partitu CHP è u diputatu di Kastamonu Hasan Baltacı seguita u sognu di a ferrovia chì Kastamonu aspittava dapoi anni per diventà realtà.

U diputatu Baltacı, chì hè ancu un membru di a Cummissione di Travaglii Publici, Recustruzzione, Trasportu è Turismu di a Gran Assemblea Naziunale Turca (TBMM), hà sparte personalmente a dumanda di a ferrovia di Kastamonu è u prublema di l'internet in i paesi cù u Ministru Karaismailoğlu à a riunione di cunsultazione tenuta cum'è una cumissione in Ankara cù u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu. .

Facendu una breve valutazione dopu à a riunione, u deputatu Hasan Baltacı hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, Kastamonu, situatu in a regione occidentale di u Mari Neru, ùn pò micca prufittà di stu mudellu di trasportu, ancu s'ellu ci hè una rete ferroviaria in Karabük è Çankırı, chì sò 100. chilometri da ognunu. A cunnessione di Kastamonu à a reta ferroviaria via Karabük è Çankırı ghjucà un rolu assai impurtante in u sviluppu socio-ecunomicu di a cità. Sè Kastamonu hè culligatu à a reta di ferrovia, sarà à tempu faciuli è prezzu di trasportu ricchezze sottuterra cum'è ramu è marmura, oltri i prudutti agriculi di a regione cum'è l'agliu, einkorn, castagne è risu, à i marcati naziunali è internaziunali. In novu, a ferrovia darà una grande cuntribuzione à u sviluppu di l'industria è u turismu di medie è petite scala in a regione. Avemu trasmessu a dumanda ferroviaria di Kastamonu à u precedente Ministru di Trasportu è Infrastruttura, Mehmet Cahit Turhan, è avemu trasmessu sta dumanda à u Signore Karaismailoğlu. Inoltre, ùn ci hè internet in parechji di i nostri paesi è ancu in certi quartieri in i nostri distretti. Aghju trasmissu sta materia à u Ministru Karaismailoğlu. U Ministru hà dettu chì a cunsiderà. À ogni occasione, pruveremu di voce i prublemi di Kastamonu è pruvate micca di fà sforzi per a so suluzione. Vulemu avè internet in ogni paese di stu paese. À questu puntu, vogliu chì sia cunnisciutu chì seremu i so sustenitori in ogni passu da fà ".

Fonte: Kastamonugat

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*