L'Accademici di u Bosforu anu investigatu ciò chì volenu l'agricultori?

l'accadèmici anu investigatu ciò chì i agricultori volenu
l'accadèmici anu investigatu ciò chì i agricultori volenu

I membri di a facultà di l'Università Bogazici Zühre Aksoy è Özlem Öz, chì travaglianu nantu à u granu Kars Kavılca geneticamente mudificatu è indomabile, chì hè in u gruppu chjamatu Gruppu di Granu Anticu perchè hà cunsirvatu a so forma di 13 mila anni, spiegà cumu a cunniscenza scientifica è tradiziunale. a cunniscenza agricula pò esse cumminata in una manera chì tene in contu i bisogni di l'agricultori.spluratu in u campu.

"Molti di l'agricultori chì avemu intervistatu ponenu un grande enfasi à a riunione cù l'ingegneri agriculi", i circadori anu dettu. Durante a piantazione, volenu chì l'ingegneri venenu à u campu è mostranu ciò chì hè ghjustu è ciò chì hè sbagliatu. L'agricultori, i sperti agriculi è l'ingegneri agriculi duveranu travaglià inseme à parità, benefiziu di a cunniscenza di l'altri, è stu prucessu deve esse istituziunalisatu.

Università Bogazici Dipartimentu di Scienze Politiche è Relazioni Internaziunali membru di facultà Assoc. Dr. Zühre Aksoy è Prufessore di Amministrazione cummerciale. Dr. Özlem Öz hà realizatu un studiu di campu in quale anu realizatu interviste approfondite cù un totale di 22 agricultori, tramindui agricultori pionieri di diverse regioni di Turchia è agricultori 30 chì cuntinueghjanu à cultivà u granu Kavılca, una varietà antica di granu, in Kars.

Scontru cù agricultori da tutta a Turchia

L'accademici spiegà a so ricerca, chì anu realizatu in duie tappe: "In a prima tappa, avemu parlatu cù agricultori pionieri di diverse regioni di Turchia chì utilizanu metudi tradiziunali di produzzione. Grazie à e nostre riunioni chì coprenu una vasta geografia da Antakya, Niğde, Adapazarı, İzmir è Kars, avemu vistu i riflessi di i prublemi in a nostra mente in u campu. In a seconda tappa, avemu pigliatu l'agricultori chì cuntinueghjanu à cultivà varietà tradiziunali di granu in Kars cum'è un studiu di casu ".

Una varietà di granu unica à Kars: Kavılca

I circadori anu spiegatu perchè anu sceltu Kars cum'è u studiu di casu, cù e parolle seguenti: "Kars hè un esempiu eccellente per scopre e pussibulità è e limitazioni chì nascenu quandu a cunniscenza è i metudi tradiziunali di l'agricultori sò integrati cù a cunniscenza agronomica. Hè una di e regioni socio-ecunomicamente più povere di Turchia, ma hà un postu assai impurtante in quantu à a biodiversità. Quì, facenu un sforzu per mantene viva u granu kavılca, chì hè una di e più antiche varietà di granu è identificata cù a regione.

L'agricultori volenu chì l'ingegneri venenu à u campu

Nutendu chì l'agricultori chì anu intervistatu attribuisce impurtanza à ottene un rendimentu elevatu da i so prudutti, i circadori anu dettu chì u rendiment ùn hè micca a so unica priorità, è chì l'agricultori ùn puderanu micca ottene infurmazione regulare nantu à i sviluppi tecnologichi: "L'agricultori chì avemu intervistatu piantavanu micca solu tradiziunali. sementi, ma ancu migliurà variità muderni di sementi. In altri palori, volenu ottene infurmazioni nantu à i sviluppi tecnologichi chì rispondenu à i so bisogni, invece di ricusà a nova informazione da l'esperti. Per esempiu, dicenu chì ùn pudemu micca amparà da l'ingegneri a cunniscenza chì pudemu mette nantu à ciò chì avemu amparatu da i nostri missiavi. Hè impurtante di scuntrà cù ingegneri agriculi è, per esempiu, volenu chì l'ingegnere vene à u campu durante a piantazione è dimustrà ciò chì hè ghjustu è ciò chì hè sbagliatu ".

"U prucessu di travaglià inseme trà agricultori è ingegneri deve esse istituziunalisatu"

Özlem Öz è Zühre Aksoy anu fattu i seguenti suggerimenti nantu à cumu cunghjuntà a cunniscenza agricula tradiziunale è i sviluppi tecnologichi in una manera chì dà priorità à i bisogni di l'agricultori: "L'agricultori, l'esperti agriculi, l'ingegneri agriculi duveranu travaglià inseme nantu à una basa uguali, benefiziu di a cunniscenza di l'altri. , è stu prucessu deve esse istituziunale. Turchia hà digià un impurtante infrastruttura di ricerca agricula. Pò esse un puntu di partenza per u settore publicu, i scientisti è l'agricultori per unisce è determinà e priorità in a produzzione agricula per mezu di meccanismi participativi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*