L'armata russa finisce a custruzzione di a ferrovia in Siberia

L'armata russa finisce a custruzzione di a ferrovia in Siberia
L'armata russa finisce a custruzzione di a ferrovia in Siberia

A causa di e difficultà ecunomiche è a carenza di travagliu, a Russia hà intenzione di utilizà unità militari in a custruzzione di a ferrovia in Siberia. Un memorandum d'intesa hè statu firmatu trà u Ministeru di a Difesa è u RJD nantu à u sughjettu. In a dichjarazione fatta da a cumpagnia, ci era infurmazione chì l'unità di l'esercitu hà da travaglià nantu à a custruzzione di mudernizazione di e linee Baikal-Amur è Transiberian.

U portale di Lenta, chì copre u prublema, scrive chì RJD hà avutu difficultà à compie l'opere di mudernizazione per via di a crisa ecunomica. A dimensione di a perdita d'investimentu in u periodu 2020-2021 per via di a crisa hè calculata cum'è 550 miliardi di rubli, o 7,4 miliardi di dollari. Hè stimatu chì sta perdita duppierà da u 2025.

A Russia vole mudernizà e linee Baikal-Amur è Transsiberia è aumentà a capacità di trasportu di e linee per prufittà efficacemente di u putenziale cummerciale di i porti è di e porte di cunfini in l'estremo est di u paese.

U portale di Lenta ricorda chì durante a custruzzione di a linea Baikal-Amur durante l'Unione Soviètica, i prigiuneri di i campi di travagliu GULAG, è ancu e truppe ferroviarie è i studienti eranu impiegati.

Fonte: turkrus

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*