L'esportazioni di frutti tropicali di Turchia sò 7 milioni di dollari

L'esportazioni di frutti tropicali di Turchia sò 7 milioni di dollari
L'esportazioni di frutti tropicali di Turchia sò 7 milioni di dollari

Turchia hà esportatu 2020 milioni 57 mila dollari di frutti tropicali in 6 paesi è regioni in 461. U presidente di l'Associazione di Esportatori di Frutti è Verdi Freschi di l'Egeu, Hayrettin Uçar, hà dettu chì l'esportazioni di frutti tropicali di Turchia anu aumentatu di 3 per centu in l'ultimi 40 anni.

"U modu per diventà una marca cum'è un paese in l'agricultura è l'alimentazione hè di pruduce prudutti di valore aghjuntu è pruduce ciò chì u mondu esige. Turchia hè diventata un paese d'esportazione in 57 paesi è regioni differenti da esse un paese importatore di frutti tropicali. E nostre esportazioni di frutti tropicali in Turchia anu righjuntu 2018 milioni 4 mila dollari in 690, 2019 milioni 5 mila dollari in 110, è 2020 milioni 6 mila dollari in 461. Ampliemu gradualmente a nostra catena di valore aghjuntu aumentendu e varietà di frutti tropicali cultivati ​​è esportati in u nostru paese. Avemu allargatu a nostra gamma di prudutti in frutti tropicali aghjunghjendu prudutti cum'è u dragon fruit, passion fruit, carambola, papaya, mangost, guava pear, mango, ananas, coconut, blueberry è kumquat, chì avemu principiatu cù kiwi è avocado. Cù u so clima, u tarrenu, a biodiversità è u locu geugraficu, Turchia hè in una pusizioni di ghjunghje à più mercati cù i so novi prudutti alternativi è i prudutti tradiziunali, è di purtà e so esportazioni à livelli più alti, aderendu à e pratiche agricule pianificate, programate è boni. "

Indettendu l'impurtanza di stabilisce Zone Industriali Organizzati Specializati Basati nantu à l'Agricoltura in l'aumentu di a diversità di u produttu è a produzzione di prudutti di valore aghjustatu cum'è frutti tropicali, Uçar cuntinuò e so parolle cusì:

"Cù l'intruduzioni di l'OIZ agriculi specializati, aumenteremu e nostre esportazioni di prudutti agriculi in Turchia à 30 miliardi di dollari. Turchia hà una reputazione in Europa per frutti è ligumi freschi. Avemu u scopu di aumentà ancu e nostre esportazioni à l'UE, u più grande mercatu di cunsumatori di frutti tropicali. A maiò parte di e nostre esportazioni di frutti tropicali sò circa 4 milioni di dollari di kiwi. Comparatu à 2019, i nostri exportazioni di kiwi anu aumentatu da 2020 per centu in 28 è hà righjuntu 4 milioni di dollari 123. In u sicondu pruduttu più esportatu, l'avocado, i nostri exportazioni anu aumentatu da 2019 per centu in 2020 in paragunà à 22 è sò stati à 1 milione 489 mila dollari. Blueberry era 518 mila. Hè u nostru terzu pruduttu più esportatu cù dollari. Russia cù 1 milione 271 mila dollari, Libanu cù 863 mila dollari, Romania cù 463 mila dollari sò trà i primi trè paesi à quale esportemu frutti tropicali. Libia cù 418 mila dollari, Ucraina cù 374 mila dollari, Dubai cù 287 mila dollari, Spagna cù 226 mila dollari, Uzbekistan cù 229 mila dollari, Bulgaria cù 192 mila dollari è Germania cù 183 mila dollari sò trà i primi 10 paesi in i nostri esportazioni. ."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*