L'industria 4.0 è u futuru di i robots discute

u futuru di l'industria è i robots hè statu discutitu
u futuru di l'industria è i robots hè statu discutitu

Attraversu l'attenzione cù i so prudutti di tecnulugia avanzata in parechji settori da a casa à u spaziu, Mitsubishi Electric hà participatu à l'avvenimentu "Technology-Industrie-Digital Transformation 4.0" urganizatu da l'Associazione di Inspectori Fiscali.

Mitsubishi Electric Factory Automation Systems Product Management and Marketing Unit Manager Tolga Bizel; Cum'è una cumpagnia, hà spartutu e suluzioni chì offrenu per preparà i pruduttori per l'Industria 4.0 è e so previsioni in u campu di e tecnulugia di robot cù i participanti.

Mitsubishi Electric, chì hà fattu investimenti è studii significativi in ​​u campu di a trasfurmazioni digitale, induve hè un ambiziosu partner di suluzione per l'industriali è i prughjetti infrastrutturali in Turchia, hà participatu à l'avvenimentu in linea "Technology-Industrie-Digital Transformation 4.0" urganizatu da u Tax. Associu di ispettori. Mitsubishi Electric Factory Automation Systems Product Management and Marketing Unit Manager Tolga Bizel hà fattu luce nantu à i sviluppi attuali in l'Industria 4.0 è e tecnulugii di robot in l'avvenimentu moderatu da IQ Vizyon CEO Murat Hekim.

I fabbrichi chjuchi è omnipresenti venenu

Dichjarà chì a digitalizazione ùn saria micca pussibule senza trasfurmazioni umane, Tolga Bizel cuntinuò e so parolle cusì: "In u Giappone, u pioniere di a digitalizazione, i studii sò realizati in u centru di e persone è a sucietà. In questu paese, una cultura in quale a ghjente si trasforma inseme cù e fabbriche hà cuminciatu à duminà è u travagliu cuntinueghja nantu à u cuncettu di Società 5.0. U mondu sanu hà attraversatu una grande trasfurmazioni per un annu è e società anu cuminciatu à adattà rapidamente. Sta trasfurmazioni cuntinueghja à un ritmu rapidu ancu in u campu di a pruduzzione. Invece di fabbriche chì tradizionalmente spannu millaie di metri quadrati, entreremu in l'era di e fabbriche chjuche, cellularizate, chì ponu accede da ogni locu, indipendentemente da u locu, chì ponu risponde à i bisogni cambianti istantaneamente di u cunsumadore. Hè pussibule di prevede un futuru induve e case diventeranu in fabbriche è stampanti 3D, per esempiu, una scarpa chì hè necessaria istantaneamente, pò esse prodotta ".

"Ùn àbbia paura di i travaglii necessarii da u cambiamentu"

In riferimentu à u prucessu di digitalizazione di Turchia, Bizel hà dettu; "Cum'è unu di i centri di produzzione più forti in a geografia, a fase di produzzione in a maiò parte di e regioni di Turchia hà digià passatu l'Industria 3.0. I nostri industriali anu a cuscenza è a motivazione per purtà à a nova fase di l'industria, ma u pesu finanziariu chì u cambiamentu hà da purtà hè unu di i prublemi più pensati. In ogni casu, a rapida digitalizazione di a produzzione pruvucarà assai più risichi in u futuru è farà chì l'industriali ùn puderanu adattà à a trasfurmazioni in una pusizioni per cumpete. Mentre chì ci sò pruduttori chì ùn anu micca cambiatu i so abitudini, ci sò ancu parechji industriali chì anu digià principiatu à cumpiendu i bisogni di a digitalizazione. Per sopravvive in u futuru, ùn duvemu micca avè paura di e funzioni richieste da a digitalizazione è u cambiamentu ".

Spieghendu chì, cum'è Mitsubishi Electric, anu travagliatu per preparà i pruduttori per a fase di l'Industria 2003 dapoi u 4.0 è chì anu spartutu sti sperienze cù l'industriali in Turchia, Bizel hà dettu: "Prima di a pandemia, avemu esaminatu i sviluppi in a nostra fabbrica Kani in Turchia. Giappone cù l'ingegneri di trasfurmazioni digitale di e più impurtanti fabbriche di i bianchi di Turchia. Avemu travagliatu nantu à cumu adattà l'applicazioni in a nostra fabbrica à l'industria in Turchia. Cum'è Mitsubishi Electric, ascoltemu sempre i bisogni di i fabricatori è sustenemu i nostri industriali in i so viaghji di digitalizazione in u modu più efficaci in cunfurmità cù i so bisogni ".

"E carte cumpatibili 5G in i nostri robot seranu prestu in Turchia"

Dichjarà chì studii intensivi sò realizati nantu à 5G in a sede di Mitsubishi Electric in Giappone, Tolga Bizel hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Videremu assai prudutti novi in ​​u mercatu in u periodu à vene, sia in l'automatizazione di fabbrica sia in a cumunicazione, chì hè un altru campu. di l'attività di a nostra cumpagnia. Travagliemu per portà e carte chì saranu in robots è permettenu a produzzione sicura cù l'integrazione 5G in Turchia in un futuru vicinu. Semu particularmente entusiasmati di a tecnulugia 5G, chì furnisce un sistema di cumunicazione sicuru senza perdita di dati ".

A disoccupazione hè assai bassu in Giappone, induve l'automatizazione hè a più utilizata

Dichjarà chì i robots cù u software ponu fà u travagliu di l'omu cun facilità è cù menu sbagli, Bizel hà dettu chì l'omu restanu sempre in u centru di a produzzione, è cuncludi e so parolle cusì: In ogni casu, in l'ordine mundiale, induve a tecnulugia hè aduprata per u benefiziu di e persone, una tale situazione ùn hè certamente micca u casu. Noi umani continueremu à fà u travagliu di creazione, mentre chì i robots puderanu fà cose chì ùn duvemu micca. Un travagliadore chì chjude u coperchiu durante u so travagliu serà certamente capaci di travaglià in travaglii chì necessitanu più creatività è sperienza, s'ellu hè datu l'uppurtunità. Un robot pò ridisegnare l'imaghjini di un artista famosu in u software installatu, ma ùn pò mai esse un pittore chì lasciarà una marca in a storia. Ùn pudemu mai cumpete cun un robot chì pò calculà, ma ùn seremu micca disoccupati perchè u robot face i calculi per noi. A megliu prova di questu hè u tassu di disoccupazione assai bassu in Giappone, chì hè unu di i paesi cù a più automatizazione in e so linee di produzzione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*