L'usu di Internet gratuitu hà iniziatu in Ankara Squares

L'usu di l'internet gratuitu hà iniziatu in e piazze Ankara
L'usu di l'internet gratuitu hà iniziatu in e piazze Ankara

U serviziu internet gratuitu, chì hè statu implementatu in 918 quartieri rurali per i studienti chì ricevenu educazione à distanza durante a pandemia, hè avà purtatu in e piazze di a Capitale. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà dettu: "Credemu chì u dirittu di accede à Internet hè un dirittu umanu fundamentale. U serviziu Wi-Fi gratuitu, chì hà annunziatu cù e parolle "Cuntinuemu à tesse u futuru di a capitale cù e rete Internet", hè statu inizialmente dispunibule per i citadini in 20 piazze.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà lanciatu un serviziu Wi-Fi gratuitu in 918 quartieri per prufittà di i studienti chì ricevenu educazione à distanza per assicurà uguali opportunità in l'educazione durante u periodu pandemicu, porta stu serviziu in e piazze di a cità.

In u scopu di u travagliu previstu per esse realizatu in 35 piazze di a cità, l'accessu à Internet gratuitu hè statu attivatu in 6 piazze da u 2021 di marzu di u 20.

"L'ACCESSO À INTERNET hè un dirittu umanu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà fattu u primu annunziu à i citadini u 10 di ghjennaghju di u 30 cù e parolle "Piamu di furnisce Internet gratuitu à una superficie totale di 2020 milioni di metri quadrati in diversi punti di a nostra cità appena. pussibile ", hà fattu un novu postu nantu à i so cunti suciali in u centru è i distretti di a capitale. Spiegò chì furnisce l'accessu à l'internet à i punti 20 cù e seguenti parolle:

"Credemu chì u dirittu di accede à Internet hè un dirittu umanu fundamentale. Avemu cuminciatu à furnisce un serviziu Wi-Fi gratuitu in 20 piazze è pensa à ghjunghje à una superficie di 10 milioni di metri quadrati à a fine di l'annu. "Continueremu à tesse u futuru di a capitale cù e rete Internet".

USU INTERNET GRATUITU INIZIATA IN 20 SQUARES

Mentre u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Infurmazione hà apertu 1,4 piazze chì coprenu una superficie di 20 milioni di metri quadrati à l'accessu à Internet, i piazze attivati ​​via l'indirizzu "wifi.ankara.bel.tr" sò stati mostrati unu per unu.

L'indicazioni chì cuntenenu l'infurmazioni di trasportu à questi punti sò ancu incluse in u situ web per u benefiziu micca solu di a ghjente di a Capitale, ma ancu di i turisti lucali è stranieri.

I punti WI-FI gratuiti di u 1u Stage (FASE 1) cumandati in u scopu di u serviziu chì porta i citadini à Internet veloce, sicuru è gratuitu sò i seguenti:

1- 512. Strada Ivedik
2- Adnan Yuksel Cad
3- Piazza di a Republica Akyurt
4- Piazza Batıkent (Front Gimsa)
5- Piazza Elmadag
6- Piazza di a cità di Haymana
7- Piazza di a cità di Kalecik
8- Piazza di a cità di Polatli
9- Martiri Salim Akgul
10- Piazza di a cità di Ayas
11- Piazza di a cità di Bala
12- Parcu Beypazari Ataturk
13- Tomba di Camlidere Ali Semerkandi
14- Gudul Town Square
15- Kahramankazan Town Square
16- Kizilcahamam (Partenza per Soguksu)
17- Piazza Nallihan Town
18- Sereflikochisar Ankara Street
19- Piazza di a cità d'Evren
20- Piazza Ulus

I PARCHI È I ZONA DI RECREAZIONE AVANGURANU ACCESSU A INTERNET PRONTU

L'accessu à Internet serà furnitu in pocu tempu à 15 punti in u scopu di l'applicazione Wi-Fi gratuitu in e piazze cintrali è distrettuali.

In a 2a Fase (FASE 2) di l'opere, chì pò esse seguitu in wifi.ankara.bel.tr, Wi-Fi serà cunnessu à 30 punti più, in particulare parchi è spazii di recreazione, è serà dispunibule per i citadini. In u scopu di u prugettu, l'internet gratuitu serà dispunibule in un totale di 65 punti in piazze è spazii di recreazione in tutta a cità finu à a fine di l'annu.

I CITTADINI SONT SATISFATTI DI L'APPLICAZIONE

I citadini si cunnettaranu à a rete Wi-Fi gratuita da i so telefoni intelligenti, computer o tablette à l'indirizzu Wi-Fi di a Municipalità Metropolitana di Ankara è stabiliscenu una password. Una volta chì a cunnessione hè stabilita per mezu di un missaghju di testu mandatu à i so dispositi mobile, anu da esse automaticamente benefiziu di stu serviziu cù a listessa password in ogni puntu induve l'accessu Internet gratuitu hè dispunibule.

Dichjarà chì u serviziu li sustene ancu ecunomicu è avè u privilegiu di utilizà l'internet, u più impurtante strumentu di cumunicazione di l'età, gratuitamente cù l'applicazioni smart city, a ghjente di a Capitale hà manifestatu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

-Sima Bilede: "Aghju intesu chì u serviziu Internet gratuitu hè statu furnitu à i paesi durante u periodu di pandemia. Internet hè diventatu una parte di a nostra vita. Grazie."

-Ebubekir İşeri: "Hè bellu avè Internet in ogni locu. In particulare in i lochi di u paese. I studienti anu pussutu assistisce à e so classi cunfortu durante u periodu di educazione à distanza. "Ringraziemu u nostru presidente Mansur".

-Emrah Karabacak: « Hè statu ancu fattu u travagliu di i ghjovani, u travagliu di tutti. Vulemu ringrazià u nostru Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş per stu serviziu. "Grazie è longa vita."

-Erdogan Efe Karabacak: "Stu serviziu hè statu assai utile per noi. Un serviziu assai ben pensatu. U nostru presidente Mansur face ciò chì nimu hà fattu. "Vi offre assai amore".

-Ateş Akbulut: "Bon serviziu. Ùn ogni studiente hà internet. Hè piacevule à avè WI-FI quandu andate per una caminata. Almenu simu finiti di pacchetti è ùn avemu micca soldi in i nostri sacchetti. In questu casu, pudemu prufittà immediatamente di stu serviziu ".

-Hasip Gökçe: "Hè un serviziu indispensabile. Hè qualcosa chì a ghjente hà bisognu. Avà l'internet hè in a nostra vita è avemu bisognu di tuttu u tempu. Saria megliu se u so scopu hè allargatu ".

-Arzu Eroğlu: "Avemu digià piace assai u travagliu di u nostru presidente Mansur. "U ringraziu assai."

- Feride Avcı: "U fattu chì qualcosa cusì hè stata fatta risponde à una necessità impurtante. L'altri cumuni anu da piglià ancu un esempiu. Attualmente, hè quasi impussibile di fà qualsiasi transazzione senza internet. "Se i sistemi cum'è u sistema di appuntamentu, l'e-government è l'educazione à distanza sò stati stabiliti, l'accessu à elli deve esse liberu in ogni locu".

- Sena Aktaş: "Tutti duverebbe avè accessu gratuitu à Internet, chì ponu risponde à i nostri bisogni essenziali durante u periodu pandemicu è almenu fà un appuntamentu in l'uspidale."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*