U permessu di usu di creditu straneru senza garanzia di u tesoru estensu per u metro di Buca

Permisu di usu di prestitu straneru senza garanzia di tesoru allargatu per u metro di buca
Permisu di usu di prestitu straneru senza garanzia di tesoru allargatu per u metro di buca

U Ministeru di u Tesoru è di e Finanze hà allargatu u permessu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja i so negoziati di finanziamentu per u Prughjettu di Metro Buca, per utilizà "prestiti stranieri senza garanzia di Tesoru" per un altru annu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so negoziati per furnisce prestiti stranieri senza garanzia di u Tesoru per u Prughjettu di a Linea di Metro Üçyol-Buca, chì serà u più grande investimentu in a storia di Izmir cù un budgetu di 1 miliardi 70 milioni d'euros. Dopu avè ricivutu a pre-appruvazioni di una fonte di 490 milioni d'euros da diverse urganisazioni internaziunali finu à avà, u Metropolitanu hà ancu dumandatu à u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze è hà dumandatu l'estensione di u "Permisu di utilizà prestiti stranieri senza garanzia di u Tesoru". A "lettera d'appruvazioni chì dichjara chì u periodu hè statu allargatu da un annu" da a Direzzione Generale di Relazioni Economiche Estere di u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze hè ghjunta à a Municipalità Metropolitana.

Grazie da u presidente Soyer

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà ricurdatu chì hà trasmessu u prublema à u presidente Recep Tayyip Erdoğan durante a so recente visita à Izmir. Indicà chì u permessu hè statu cuncessu dopu à sta riunione, u presidente Soyer hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru presidente per u so interessu".

Avvisu di offerta annunziatu

L'annunziu di l'offerta per a custruzzione di a Linea di Metro Üçyol-Buca, chì serà custruita da a Municipalità Metropolitana di Izmir cù e so risorse, hè stata annunziata à u mondu per esse publicata nantu à u Portale di Acquisizione di u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu U situ ufficiale di l'Agenzia Francesa di Sviluppu da u 13 di ferraghju. Cù l'annunziu di l'offerta, u prucessu di licitazione è valutazione di l'offerte hà iniziatu. A custruzzione di u prugettu, chì darà à Buca un soffiu d’aria fresca, hè prevista per u più tardi in nuvembre.

Prestitu in termini favurevuli

A municipalità metropolitana di Izmir è l'EBRD anu firmatu un accordu di prestitu di 2019 milioni d'euros in dicembre 80, senza a garanzia di u Tesoru. In seguitu, sta quantità hè stata aumentata à 125 milioni d'euros. U Bancu d'Inversione di l'Infrastrutture Asiatiche (AIIB) hà ancu prumessu di furnisce 125 milioni d'euros, l'Agenzia Francese di Sviluppu (AFD) 125 milioni d'euros, è a Banca di Cummerciu è Sviluppu di u Mari Neru (BSTDB) 115 milioni d'euros per u prugettu. Hè ghjuntu à u stadiu di firmà lettere d'autorizazione cù queste urganisazioni. Cusì, l'ammontu tutale di prestiti stranieri furniti senza una guaranzia di u Tesoru ammontava à 490 milioni d'euros. U tassu d'interessu di u finanziamentu di u prughjettu sottu a lettera d'autorizazione EBRD hè EURIBOR + 3.20 per centu per sei mesi; A maturità hè determinata cum'è 12 anni in totale, cumpresu un periodu di grazia principale di quattru anni. In i negoziati cù altre istituzioni finanziarii, hè previstu chì u tassu d'interessu è a maturità seranu simili à l'indicatori BERD.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*