Più di 66 mila citadini sò stati ghjunti cù u Prugramma di Supportu per l'Anziani

Più di mille citadini sò stati ghjunti cù u prugramma di sustegnu di l'anziani
Più di mille citadini sò stati ghjunti cù u prugramma di sustegnu di l'anziani

U Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali hà righjuntu 65 persone cù u Programma di Supportu per l'Anzianu (YADES), chì copre una larga gamma di applicazioni cum'è a prutezzione è u sustegnu di i citadini di più di 66 anni, l'assistenza in casa è u sustegnu psicosociale.

U Ministeru, chì travaglia cù u scopu di assicurà chì i citadini anziani cuntinueghjanu a so vita in salute, pace è sicurità in u so ambiente è portanu una vita attiva, produttiva è rispettuosa in a sucetà, implementa ancu prugrammi di supportu per a cura di l'anziani in casa. è in istituzioni. Una di e pratiche più impurtanti iniziate da u Ministeru per l'assistenza domiciliare di l'anziani hè u Prughjettu VEFA.

Per risponde à i bisogni di i citadini anziani senza casa è per creà opportunità d'impieghi per e donne economicamente svantaggiate, u prugettu, chì hè statu implementatu cum'è schema pilotu in maghju 2019, hà furnitu premii di sicurezza suciale à 2 XNUMX persone, a maiò parte di e donne, chì ricevenu suciali. diplomi di assistenza o geriatria è certificati in cura di l'anziani. era impiegatu à u salariu minimu.

Queste persone anu avutu l'uppurtunità di guadagnà un redditu ecunomicu mentre scontranu a pulizia di a casa, i bisogni alimentarii, a compra di u mercatu, a cura di ogni ghjornu è l'altri bisogni basi di i citadini anziani chì vivenu soli. Più di 21 mila citadini anziani sò stati ghjunti cù u prugettu, chì hè statu allargatu in tutta a Turchia.

Disseminatu per via di Kovid-19

U Prughjettu Vefa hè statu allargatu à l'anziani, i disabili è quelli cù malatie croniche chì ùn puderanu micca lascià a so casa durante i periodi in cui i curfews sò stati applicati in a lotta contru u novu tipu di coronavirus (Kovid-19).

E persone di diversi segmenti di a sucità, cum'è a polizia, l'ufficiali di a gendarmeria, l'imams, i prufessori, u Programma di Supportu Soziale Familiale (ASDEP) è u persunale di a Fundazione di Assistenza Sociale è Solidarietà è i ghjovani vuluntarii sò stati inclusi in i Gruppi di Supportu Soziale Vefa.

Più di 32 milioni di lire di risorse sò stati trasferiti à prughjetti per l'anziani

U Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali mantene ancu YADES, chì copre una larga gamma di applicazioni cum'è a prutezzione è u sustegnu di i citadini di più di 65 anni, l'assistenza in casa è u sustegnu psicosociale.

A sustegnu i prughjetti di i guverni lucali per l'anziani in u scopu di YADES, u Ministeru hà trasferitu un totale di 4 milioni 16 mila 40 lire à 32 prughjetti diffirenti in 846 pruvince in l'ultimi anni 32. Cù u prugramma, 66 726 anziani sò stati sustinuti.

Aumentate e pensioni di vechja

U Ministeru, chì hà aumentatu i pagamenti mensili di salariu di decine di millaie di citadini disabili chì anu più di 65 anni è chì anu bisognu di cure, hà aumentatu a quantità di l'aiutu da pagà per persona in pensioni di anziani per i primi 2021 mesi di u 6. à 763 lire, è 40 per centu à 69 lire per 609 lire, hà aumentatu u salariu di e persone cù disabilità di 70 per centu o più à 914 lire.

U prucessu di vaccinazione di più di 87 XNUMX persone in case di cura è istituzioni di cura hè statu cumpletu

Per d 'altra banda, u Ministeru hà implementatu misure strette contr'à Kovid-19 cum'è maschere, distanza, igiene, testi regulari di Kovid-19 è restrizioni di visita per più di un annu in case di cura ufficiali è private è istituzioni di cura per disabili.

In u scopu di a lotta contr'à Kovid-19 in Turchia, u prucessu di vaccinazione di quelli chì stanu in case di anziani è case di anziani è di u persunale hè statu finitu. Più di 87 mila persone sò stati vaccinati in istituzioni cum'è case di anziani ufficiali è private, centri di cura per disabili è rifugi affiliati à u Ministeru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*