Rolls-Royce si prepara à alimentà l'aviò UAM di Vertical Aerospace

Rolls Royce s'apprête à propulser l'avion UAM de l'aéronautique verticale
Rolls Royce s'apprête à propulser l'avion UAM de l'aéronautique verticale

Rolls-Royce si prepara à propulsà l'aeronave di Mobilità Aerea Urbana (UAM) di Vertical Aerospace cù tecnulugia elettrica rivoluzionaria.

L'aviò Urban Air Mobility, chì decollarà cù u sistema di energia elettrica Rolls-Royce, ghjunghjerà una velocità di crociera di più di 320 km à l'ora è hà a capacità di trasportà quattru passageri per 200 km. In più di u travagliu per esse fattu, u sistema elettricu Rolls-Royce, chì hè previstu per esse certificatu in 2024, hè previstu per esse integratu in l'aviò di decollo è sbarcu verticali (eVTOL) completamente electricu.

A cullaburazione cù Vertical Aerospace hè assai impurtante per Rolls-Royce Electrical postu chì hè u primu accordu cummerciale in u mercatu di Urban Air Mobility (UAM) è hè in più di l'accordi precedenti cù i partenarii per travaglià nantu à i prugrammi di teste. In questu cuntestu, Rolls-Royce cuncepisce l'architettura di u sistema di tutti i sistemi di propulsione elettrica, u sistema di energia elettrica cumpresi l'ultime unità di propulsione elettrica di propulsione di classe 100kW, u sistema di distribuzione di energia è monitoraghju per sustene l'operazioni.

U Direttore Elettricu di Rolls-Royce, Rob Watson, hà dettu: "Semu felici di collaborà cù Vertical Aerospace nantu à a tecnulugia elettrica chì alimentarà l'aviò eVTOL. "Cù sta opportunità simu assai entusiasmati, dimustremu a nostra ambizione di diventà u principale fornitore di sistemi di energia sustenibili per u novu mercatu di Mobilità Aerea Urbana, chì hà u putenziale di trasfurmà a manera di e persone è a merci si move da una cità à l'altra."

Michael Cervenka, CEO di Vertical Aerospace, hà commentatu: "Semu entusiasti di partenarii cù Rolls-Royce, chì a so squadra altamente esperta hà una vasta cumpetenza è tecnulugia elettriche di punta, per alimentà i nostri aerei eVTOL. A cullaburazione si basa nantu à i fundamenti di i nostri partenariati cummerciale esistenti. "Cù sta cullaburazione, Vertical Aerospace hè ben posizionatu per sviluppà l'aviò eVTOL leader in u mondu, certificatu à i più alti standard di sicurezza CAA è EASA stabiliti in u mondu." Si sparte cù e so parolle.

Circa 150 ingegneri Rolls-Royce chì travaglianu in Ungheria, Germania, USA è Regnu Unitu cullaburaranu cù squadre Aerospace Verticali per sviluppà l'aviò, chì hà da scopu di esse unu di i primi eVTOL certificati in u mondu. Grazie à u travagliu in corso, u prucessu hà da principià cù l'assemblea in u Regnu Unitu pocu dopu chì u VA-X4 hè custruitu, è u primu volu di l'aeronave averà fattu più tardi questu annu. In questu sensu, a squadra di l'Aerospaziale Verticale basatu in Bristol avia prima volatu parechji prototipi eVTOL in scala completa.

L'elettrificazione di u volu pianificatu hè una parte impurtante di a strategia di sustenibilità di Rolls-Royce è sustene l'ugettivi di a cumpagnia di cuntribuisce à ottene u carboniu nettu zero da u 2050. A squadra di Rolls-Royce Electrical, chì hà da fà studii in questu cuntestu, hè custituita da una squadra di esperti in u so campu chì si concentranu nantu à u sviluppu di tecnulugia sustinevule, efficiente è più tranquilla per l'aria, u mare, a terra è l'applicazioni industriali.

In più di tuttu questu, Rolls-Royce hà annunziatu recentemente un partenariatu cù Tecnam è i principali attori in l'industria di l'aviazione nantu à u sviluppu di P-Volt. L'aviò P-Volt, chì serà sviluppatu grazia à e cullaburazioni; Hè un aviò di passeggeri di corta è media distanza polivalente alimentatu da energia rinnuvevule, cumpletamente alimentatu da l'electricità, cù mutori gemelli elettrici. Per d 'altra banda, Rolls-Royce cuntinueghja à sviluppà suluzioni di aerei altamente elettriche cù generatori di starter elettrici integrati, unità di putere ausiliarie è gestione più intelligente di sistemi elettrici à bordu, grazia à e so tecnulugia avanzate in i segmenti di l'aviazione tradiziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*