Russia Mosca Metro Storia storica di i citadini femini

Maria Yakovleva
Maria Yakovleva

Quandu u Metro di Mosca di Russia hè statu stabilitu, era previstu chì solu l'apprendisti maschili puderanu travaglià. Per a professione principale di u metro, solu i cunduttori maschili travagliavanu. Sicondu a nova lege, e donne ponu avà travaglià ! Sicondu l'articulu publicatu dopu à l'avvenimenti spargugliati in u scopu di l'8 di marzu, u ghjornu internaziunale di a donna, e donne in furmazione sò oghji travagliendu in u Metro di Mosca!

Dopu à quasi quarant'anni, u Metro di Mosca hè statu novu apertu à u travagliu di e donne. U 3 di ghjennaghju di u 2021, nantu à a Linea 4, una donna pilotu cuntrullava u primu trenu. Allora, e donne anu mai travagliatu cum'è trainees di metro prima? Perchè era pruibitu à i Kadis di esse trainees di metro? Vulemu illuminarvi cù e dichjarazioni di Pavel Kovalyov, Vice Capu di Gestione di u Personale di u Metro di Mosca, è l'Associazione di i Cullettori. Accuminciamu cù Zinaida Troitskaya prima.

Metro Moscow First Trainer Femminile

Zinaida Troitskaya
Zinaida Troitskaya

Crescendu in a famiglia di un travagliadore di ferrovia, una zitella ordinaria passava ghjorni cù u so babbu, un locksmith chì riparà locomotive a vapore in u magazzinu Mosca-Sortirovochnaya. Hè graduatu cù onori da a scola ferroviaria in u 1930 è hà cuminciatu à travaglià cum'è serratura in un magazzinu chì riparà locomotive a vapore. Cù u travagliu duru è a perseveranza, Zinaida Troitskaya hà sappiutu per entra in u gruppu di furmazione di l'assistente di locomotiva. S'hè graduatu da sti corsi cù onori ! U cunduttore in l'equipaggiu, nantu à quale hà guidatu i treni di passageru da Mosca à Ryazan, hà appellu à a gestione di a strada cù una dumanda di mandà à travaglià cum'è cunduttore. In u 1935, Zinaida Troitskaya divintò u primu mutivu di locomotiva femina in l'URSS, è più prubabilmente in u mondu.

donne à locomotive
donne à locomotive

Passò un annu, è in u 1936, Zinaida Troitskaya, chì à quellu tempu era un medalist è un meccanicu di 1st class, pubblicò una chjama in u ghjurnale Gudok: "Donne, à i locomotive!" È a chjama hè stata intesa. I ghjovani travagliadori di u Metro di Mosca, chì era tandu parte di u Cummissariatu Populare di Ferroviari (Ministeru), ùn vulianu micca esse lasciatu. Digià in u stessu annu, trè amministratori di treni (cum'è sò stati chjamati assistenti di cunduttori dopu) anu ricevutu permessu di passà l'esami per u dirittu di guidà un trenu di metro.

Oksana Pinchuk divintò u primu à piglià l'esame per un cunduttore di metro. À u principiu, hà travagliatu nantu à a custruzzione di u metro, è in marzu di u 1935 hè statu mandatu per u travagliu più in u metro trà i primi custruttori di metro. À quellu tempu, Oksana Pinchuk hè stata premiata cù u badge "U travagliadore in greva di Stalin in a scola". U primu esame finale per e donne in a storia di u Metro, previstu per u 25 di dicembre di u 1936, durò parechje ore è hè statu assai evaluatu. Quandu Oksana hà rispostu à tutte e dumande nantu à e regule è u regulamentu di l'operazione di e vitture, è ùn ci era nunda di dumandà, una stretta cummissione di l'omi hà pigliatu una decisione - i cunduttori femini seranu in u metro!

Oksana Pinchuk
Oksana Pinchuk

A so prova riescita di u dirittu di e donne à utilizà i treni di u metro hè prestu prestu in u ghjurnale Sovetsky Metro. À a fine di u 1936, i primi cunduttori femini in u Metro di Mosca eranu digià trè: Pinchuk, Blinova è Makarieva.

Ekaterina Mishina
Ekaterina Mishina

Prima di a guerra, parechje decine di cunduttori di treni femini travagliavanu in u metro. I dirigenti cuminciaru à apparisce trà elli. Per esempiu, Ekaterina Mishina, chì hà ricevutu u dirittu di aduprà treni di metro in a primavera di u 1937. Finu à marzu di u 1942, u primu trenu di e donne in u metro hè statu stabilitu, chì intrutu in a linea l'2 di marzu, sottu a guida di u citadinu 8nd class Yekaterina Mishina. , 1942. Hè diventatu u Trenu di l'8 di marzu, u primu trenu chì hè citatu in u Metro di Mosca. L'impiegu di massa di e donne in u metro era estremamente necessariu durante a Grande Guerra Patriottica - parechji travagliadori di u metro andonu in fronte, cumpresi i cunduttori di treni, malgradu l'esenzioni. E donne in quelli anni hà maestru di parechje specialità, chì prima di a guerra eranu cunsiderate principarmenti "masculi". Per esempiu, in l'anni di guerra, dopu à a fine di u turnu di l'ora di u cunduttore, era abitudine di falà à a fossa di riparazione è fà u travagliu di serratura per a riparazione è u mantenimentu di vitture.

trenu di marchja
trenu di marchja

In u 1945, Zinaida Troitskaya hè stata trasfiruta da u sistema di ferrovia à u Metro. Hà avutu una grande carriera da tandu è III. Hè diventatu u General Manager di u rangu. Dopu u so destinu in Metro, hà travagliatu quì per più di 30 anni cum'è Vicepresidente di Metro per u persunale è i prublemi suciali. Era ellu chì in a fini di l'anni 1960 addivintò l'ispiratore ideologicu è unu di i creatori di u Museu Folk Metro di Mosca.

Licenza di guida
Licenza di guida

Dopu à a guerra, assai donne anu travagliatu cum'è assistenti machinisti è machinisti, assai di i quali pusonu i fundamenti per numerose dinastie di travagliadori. Questu hà cuntinuatu finu à l'iniziu di l'anni 80 di u seculu passatu, è per una quantità di motivi, u Cunsigliu Sindicatu Centrale All-Union hà publicatu un decretu chì pruibisce à e donne di travaglià cum'è cunduttori è co-drivers in treni di metro.

Driver Tatiana Kostomarova
Driver Tatiana Kostomarova

Dapoi chì sin’à tandu ci eranu parechje donne chì travagliavanu cum’è cunduttori di treni è cunduttori in u metro, eranu permessi di cuntinuà à travaglià. Tuttavia, anu cessatu di accettà novi studienti per l'educazione. L'unica eccezzioni à sta regula era Yekaterina Mozgalova, chì, dopu à anni di travagliu cum'è co-driver, era ancu permessu di passà l'esame di u so driver. Dopu quì, hà travagliatu in u metro finu à a mità di l'anni 1990 è si ritirò cum'è un cunduttore di treni di prima classe.

A più recente cunduttore di metro femminile era Natalia Kornienko, chì hà travagliatu in Severnoyedepot finu à u 2014 è hà utilizatu treni nantu à a Linea 1.

Natalia Kornienko
Natalia Kornienko

L'anni passanu. U materiale rotativu di u Metro di Mosca hà cambiatu, a cabina di u trenu hè diventata più spaziosa, più tranquilla è più còmuda. L'ergonomia di u pannellu di cuntrollu hè stata migliurata è e funzioni chì anu prima realizatu manualmente sò stati automatizati quant'è pussibule. Questi cambiamenti anu datu à u Dipartimentu di u travagliu ogni mutivu per permette à e donne di vultà à un travagliu interessanti è prestigiosu - cunduttore di metro.

À a fine di u 2020, 12 cunduttori femine sò stati furmatu è cuminciatu à travaglià. U primu di questi, u pilotu Maria Yakovleva hà fattu u 3 di ghjennaghju di u 2021 per u so primu viaghju indipendente nantu à a Linea 4.

Maria Yakovleva
Maria Yakovleva

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*