Tukaş Metro piglia u so postu in l'iniziativa 10x20x30 cù Turchia

Tukas Metro hà pigliatu u so postu in xx iniziativa cù Turchia
Tukas Metro hà pigliatu u so postu in xx iniziativa cù Turchia

Tukaş, chì hè indispensabile per e case cù u so gustu è a qualità per più di 55 anni, hè diventatu unu di i 10 fornitori voluntari di Metro Turkey, participendu à l'iniziativa "20x30x20" iniziata da l'Istitutu di Risorse Mondiale (WRI).

L'obiettivu di l'iniziativa "17x10x20", chì hè stata iniziata per sustene u prublema di "riduzzione di i rifiuti alimentari", unu di l'ugettivi di sviluppu sustenibile in 30 punti di e Nazioni Unite, hè chì l'imprese participanti riducenu i so scarti alimentari da 2030% 50. L'iniziativa, basata interamente nantu à u vuluntariismu, hà da scopu di minimizzà u riduzzione di l'alimentariu in rapidità crescente in ogni ligame in a catena di supply.

Purtendu cibo di qualità à e tavule cù u mottu di "Avemu sempre cura di a natura" cù a cuscenza di lascià un mondu più pulitu à e generazioni future, Tukaş dimostra a so sensibilità annantu à questu tema cù u sustegnu chì hà datu à stu prughjettu iniziatu sottu a dirigenza. di Metro Turchia.

Tukaş, chì hà aduttatu pulitiche agriculi sustinibili attraversu l'agricultura di cuntratti per un bellu pezzu, riduce sistematicamente i rifiuti di imballaggi, separa regularmente i rifiuti di produzzione per u riciclamentu, è torna l'acqua utilizata in i prucessi di produzzione à l'ecosistema cù una pianta di trattamentu, Tukaş hà participatu volontariamente à u L'iniziativa "10x20x30" per sensibilizà l'ambiente, prova di più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*