Turchia hè diventata unu di i 10 paesi chì ponu pruduce in massa u grafene

Turchia hè diventata unu di i paesi chì ponu pruduce grafene in massa.
Turchia hè diventata unu di i paesi chì ponu pruduce grafene in massa.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dichjaratu chì, cù u stabilimentu di produzzione di massa di grafene apertu in İvedik OSB, Turchia hè diventata unu di i 10 paesi capaci di pruduce grafene in massa, è hà dettu: "U stabilimentu, chì pruduciarà l'ambiente, a bassa qualità. costu è scala industriale, hè u più grande stabilimentu di produzzione di grafene in u mondu cù a so capacità. Serà u so centru ". disse.

U Ministru Varank hà assistitu à a ceremonia d'apertura di u Nanograph Firm Graphene Mass Production Facility in a Zona Industriale Organizzata İvedik (OSB). Nutendu chì a Turchia hè diventata unu di i 10 paesi chì ponu pruduce grafene in massa cù questu investimentu, Varank hà dettu brevemente u seguente in u so discorsu:

U grafene hè 200 volte più forte di l'acciaio, centinaie di volte più cunduttivu chè u ramu, è hè cum'è flexible è ligeru. Pò esse usatu in parechji campi industriali diffirenti cù a so forza, flessibilità, proprietà di conduttività termica è elettrica. Cum'è un nanomateriale bidimensionale di un atomu unicu, hè mostratu cum'è unu di i cumpunenti più critichi di a nanotecnologia.

Grazie à u grafene, i materiali più duraturi, batterie rechargeable ultra-rapide, aerei più veloci è più ligeri, i dispositi bionici chì ponu cunnette à i neuroni in u corpu seranu pruduciutu. Serà pussibule di sviluppà tecnulugii medichi bioelettronici chì furniscenu trattamentu in tempu reale per leghje è cambià l'electricità di u corpu. Sarà ancu pussibule di truvà suluzioni à i prublemi di corrosione, di riscaldamentu è di trasmissione. Stu materiale ùn hè micca faciule di fabricà.

U "2020 Graphene Research Report" publicatu da u Graphene Council, a piattaforma di cuuperazione più cumpleta di u mondu in u campu di u grafene, piglia una stampa larga di l'industria. Sicondu u rapportu, i prublemi principali affrontati da l'industria di u grafene sò u costu, a capacità di produzzione di massa, i standard è i prublemi di certificazione. Inoltre, stabilisce un mudellu favuritu di l'ambiente è avè una pruduzzione adatta è una gestione di i costi sò grandi sfide da superà. A causa di sti difficultà, u grafene hè unu di i prudutti in u quale u più investimentu R&D hè fattu in u mondu. A nostra cumpagnia di nanografia hà realizatu a pruduzzione in massa di stu materiale straordinariu sia cù un metudu unicu è in cunfurmità cù i normi.

Cù l'investimentu chì avemu fattu, Turchia diventa unu di i 10 paesi chì ponu pruduce grafene in massa. Stu stabilimentu, chì hà da pruduce low cost è scala industriale cù metudi amichevuli di l 'ambiente, sarà unu di i più grandi centri di pruduzzione graphene in u mondu cù a so capacità. A nostra cumpagnia di nanografia ùn hà micca una dipendenza straniera in quantu à l'equipaggiu di produzzione è a tecnulugia di produzzione in questa facilità. U fattu chì pudemu pruduce grafene cù e nostre risorse, senza esse dipendente da a licenza di produzzione di una sucietà straniera, hè assai fieru per u nostru paese.

A cumpetenza acquistata da a nostra sucietà attraversu studii è investimenti R&D hà ancu superatu e fruntiere di u nostru paese. Hè diventatu in cullaburazioni cù e migliori università è centri di ricerca di u mondu, cuntratti di furnimentu cù cumpagnie glubale è esportazioni. Tantu cusì chì sta facilità esporta digià i prudutti industriali supportati da graphene chì pruduce in più di 80 paesi.

Questa facilità hè stata cuncepita in u scopu di u prugramma di Tecnu-investimentu di KOSGEB in 2018. Cum'è un bon esempiu di cuuperazione di u settore publicu-privatu, sta facilità, à quale avemu furnitu supportu di circa 4 milioni di lire à traversu KOSGEB cum'è u Ministeru, hè stata cumpletata cù successu è hà cuminciatu à operare à a fine di u 2020. A facilità, chì sustene ancu i studii di R&D in u campu di tecnulugii avanzati di materiale, in particulare u grafene, guidà a produzzione di prudutti cumpetitivi.

Grazie à u grafene pruduttu, i prudutti di rivestimentu di alta qualità sò ancu sviluppati da Nanografi. A cumpetenza in u campu di tecnulugii avanzati di materiale permette ancu a localizazione di i prudutti cù a qualità chì u nostru paese hà bisognu. Ùn cuntribuisce micca solu à i prughjetti di l'industria di difesa, di l'automobile è di l'aerospaziale, ma ancu sviluppa appiicazioni supportate da grafene specifiche per a dumanda. Tantu cusì chì assistemu à a cummercializazione di i prudutti sviluppati è a ricezione di i primi ordini.

Aspittemu chì u grafene sia usatu in parechje più spazii è esse cummercializatu più in u periodu à vene. Quandu l'usu aumenta, l'attività standard di u produttu è a licenza di i fabricatori di grafene diventeranu più impurtanti. Continueremu sempre à stà vicinu à voi, i nostri imprenditori, cù i meccanismi di supportu chì implementemu sia in a fase di R&D sia in a fase di cummercializazione.

Ahmet Ahlatçı, presidente di u Cunsigliu di Nanografi, hà dettu chì u stabilimentu di produzione di massa di grafene serà u primu investimentu in nanotecnologia di a Turchia è u più grande di a regione. Enfatizendu chì cù questu investimentu, a produzzione annuale di grafene superà e 100 tunnellate, Ahlatçı hà dettu: "A linea di produzzione chì avemu stabilitu hà un mudellu amichevule cù qualità standard, induve e difficultà di a produzzione di grafene in u mondu sò risolte. L'avemu cuncepitu in una manera chì pò esse ghjunta rapidamente in casu di necessità, secondu volumi assai più grande ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*