TÜRKSAT 6A in u Spaziu in u 2022

turksat a in u spaziu
turksat a in u spaziu

In u numeru 120 di a rivista di cumunicazione interna di l'Industria Aerospaziale Turca, infurmazione nantu à e capacità di TÜRKSAT 6A è TUSAŞ hè stata trasmessa.

TÜBİTAK è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture sò l'istituzioni di finanziamentu in u Prughjettu TÜRKSAT 6A, chì hè statu iniziatu cù u scopu di sviluppà u primu satellita di cumunicazione naziunale è naziunale di u nostru paese è risponde à i bisogni satellitari di TÜRKSAT A.Ş., mentre TUSAŞ. , TÜBİTAK UZAY, ASELSAN è cumpagnie CTECH sò l'imprenditori. Cum'è l'utilizatore finale di u satellitu, TÜRKSAT A.Ş. si trova.

In a situazione attuale, TUSAŞ hà finitu cù successu u Modellu di Adequazione Strutturale Termale (IYYM) in 2018. TUSAŞ, chì hà finitu l'attività di produzzione, integrazione è prova di i sottosistemi strutturali, di cuntrollu termicu è chimicu sottu a so rispunsabilità per u Modellu di Ingegneria in 2019, hè ancu finitu in a produzzione di u Modellu di Volu (UM) per esse mandatu à spaziu. U mudellu di volu hè destinatu à esse lanciatu in u spaziu à a fine di u 2022.

Cù u cumpletu di TÜRKSAT 6A, stu prughjettu hè di grande impurtanza postu chì faremu una entrata rapida trà i 10 paesi chì ponu pruduce satelliti di cumunicazione in u mondu. Hè destinatu à sviluppà è mette in serviziu un satellitu di cumunicazione unicu è naziunale cù u prugettu, chì hè statu iniziatu cù u scopu di acquistà u sviluppu di u satellitu di cumunicazione domestica, a capacità di produzzione è e tecnulugia, è a produzzione di u primu satellitu di cumunicazione naziunale cù i mezi domestici.

Unu di l'obiettivi di u prugettu hè di cuncepisce è sviluppà hardware è capacità specifiche à i satelliti di cumunicazione, cum'è l'analisi di u sistema, a regulazione di l'energia, a distribuzione di energia, l'urdinatore di volu, u software di volu, u disignu strutturale è termicu, l'equipaggiu di supportu meccanicu in terra, cù riferimentu à l'industria è i normi militari in u scopu di u prugettu.

Centru d'Integrazione è Test di Sistemi Spaziali (USET)

A simulazione più realistica di e cundizioni ambientali chì tutti i sistemi spaziali cù l'osservazione di a terra, a cumunicazione è e caratteristiche simili scontru in u prucessu da u mumentu di u lanciu finu à ch'elli sò messi in orbita in u primu è solu centru di l'integrazione è u test di i Sistemi Spaziali à grande scala. di u nostru paese, chì hè statu messu in serviziu à u campus principale di TAI in 2015. hè fattu.

Costu d'investimentu Presidenza di l'Industria di Difesa (SSB), Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è TÜRKSAT A.Ş. In questu centru, chì hà una zona chjusa di circa 9.500 m2, una sala pulita di 3.800 m2 di 100.000 m5 è un equipamentu di supportu in terra, chì hè coperto da TUSAŞ è operatu da TUSAŞ, attività di assemblea, integrazione è teste di più satelliti cù un A massa di sin'à XNUMX tunnellate pò esse realizatu simultaneamente.

Dopu l'attività di integrazione à u livellu di u sistema di u satellitu GÖKTÜRK-1, l'attività cuntinueghjanu in u scopu di u prughjettu TÜRKSAT 6A in a facilità, induve sò testati u funziunale è i cumpunenti di u lanciatore è a resistenza à e cundizioni ambientali in orbita. U centru hè ancu usatu in prughjetti realizati da altre istituzioni è urganisazioni. In questu cuntestu, in u Prughjettu di Satellite d'Osservazione di a Terra IMECE sviluppatu da TÜBİTAK UZAY, l'attività di assemblea, integrazione è teste di mudelli di capacità strutturale termale sò state cumpletate in u centru, induve parechji prudutti basati in alta tecnulugia sviluppati lucale è naziunale da parechje urganisazioni cum'è ASELSAN. , ROKETSAN, METEKSAN Difesa è Tecnulugia di l'Infurmazioni CTECH.Fendu e teste, l'infurmazioni tecniche di i prudutti cù tecnulugii strategichi sò verificati per mezu naziunale senza andà in l'esteru.

Servirà l'Asia, l'Europa è l'Africa

U Modellu di Adequazione Strutturale Termale (IYYM), u primu di i trè mudelli chì deve esse sviluppatu in u scopu di u prugettu, hè statu pruduttu sottu a rispunsabilità di TAI per verificà e caratteristiche strutturali è termiche di u satellitu, chì hè statu cuncepitu cunsiderendu i e cundizioni di l'ambiente spaziale è l'effetti ambientali esposti durante u lanciu, è hè statu pruvatu è qualificatu cù successu.

U sicondu mudellu di u prugettu, u Modellu di Ingegneria (MM), hà da scopu di verificà a cumpetenza funziunale in più di u mudellu precedente utilizendu equipaghji parzialmente funziunali. U terzu mudellu hè definitu cum'è u Flight Model (UM), chì serà lanciatu in u spaziu.

Cù u satellitu TÜRKSAT 20A, chì hà una capacità di carica utile in banda Ku di 6 canali, hè previstu di furnisce servizii di trasferimentu di dati cum'è Internet in banda larga, trasmissione televisiva, trasferimentu di dati puntu à puntu è servizii GSM à l'Asia, l'Europa è l'Europa. cuntinenti africani.

GÖKTÜRK 1 Prughjettu di Renovazione hè firmatu questu annu

Dopu à a fine di u Prughjettu TÜRKSAT 6A, TAI, chì hà u scopu di acquistà una sperienza seria in a produzzione di satelliti di cumunicazione, hà da ghjucà un rolu impurtante in l'operazione di u nostru paese à u livellu internaziunale in e tecnulugia spaziali è diventendu unu di i paesi principali in questu campu, cù sti spirienzi è novi prughjetti.

TUSAŞ Space Systems Deputy General Manager, chì hà un sistema di travagliu intensu cù i grandi prughjetti chì hà realizatu, serà in 2021; "Per fà u prugressu in i testi ambientali di u Modellu di Ingegneria è l'attività di assemblea di u Modellu di Volu di u prugettu TURKSAT 6A, per compie e tappe critiche in a famiglia di satelliti Small-GEO, per guadagnà un grande impulsu firmendu u cuntrattu necessariu per u Prughjettu di Rinuvamentu GÖKTÜRK 1. , chì hà da risponde à i bisogni satelliti d'alta risuluzione di u nostru paese, In parte di e so attività di sviluppu, hà fattu un ingressu rapidu cù u scopu di "piglià novi prughjetti da i prucessi di licitazione internaziunale chì avemu participatu cù u Small-GEO. satellite".

Ancu s'è u pianu d'azzione di 2018 ghjorni annunziatu da u presidente Erdogan in 100 includeu a frasa "Cumplementu di l'offerta per u Prughjettu di Sviluppu di u Sistema Satellitari GÖKTÜRK Renewal", l'absenza di un accordu firmatu hè diventatu un sviluppu assai anticipatu da i seguitori di u sughjettu.

Cù u Sistema di Satellite SAR GÖKTÜRK-3, hè destinatu à ottene a capacità di visualizà ogni regione di a terra à una risoluzione sub-meter, ghjornu è notte, in tutte e cundizioni climatichi, è di ottene l'imaghjini satellitari SAR chì sò necessarii per i militari applicazioni civili. Ci hè un mudellu di cummerciale in quale TAI serà rispunsevule per u disignu è l'integrazione di sottosistemi di piattaforma satellitare, computer satellitare cintrali, software di volu, software di cumandamentu satellitare / cuntrollu di terra, lanciamentu è pacchetti di travagliu integrati di supportu di produttu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*