U 70 per centu di u trasportu di merchenzie in u mondu, u 90 per centu in Turchia hè fattu da autostrade

Percentuale di trasportu di merchenzie in u mondu hè fattu da autostrade, per centu in Turchia
Percentuale di trasportu di merchenzie in u mondu hè fattu da autostrade, per centu in Turchia

Tırport, a più grande piattaforma di logistica digitale di Turchia, hà digitalizatu l'industria logistica end-to-end è hè diventata una di e pochi tecnulugii logistichi in Europa cù i so assi digitale è u voluminu di l'affari. L'industria logistica turca, chì hè entrata in u 2021 cù speranza, hà u putenziale di ghjunghje à 10 trilione di dollari in i prossimi 1 anni se furnisce a trasfurmazioni digitale end-to-end è hè supportata cù l'investimenti ghjusti.

U trasportu stradale in u settore logisticu cuntinueghja a so dirigenza globale. L'autostrade sò sempre u settore dominante in u trasferimentu glubale di prudutti da un puntu à l'altru. In a media mundiale, u 70% di u trasportu di merchenzie hè fattu da autostrade. Mentre a media di l'Unione Europea hè di circa 75%, sta rata hè 70% in i Stati Uniti è 60% in u Regnu Unitu. In Turchia, u 90% di u trasportu hè fattu per autostrade.

Dichjarà chì sò diventati una di e piattaforme logistiche à scala glubale cù e tecnulugia digitale chì anu messu in usu, Tırport Board Member Responsabile di Marketing Burcu Kale spiegò chì gestiscenu operazioni logistiche basate in locu è in tempu reale cù end-to-. finisce a trasfurmazioni digitale. Spieghendu chì anu lanciatu Tırport Insights cum'è un serviziu d'infurmazione logistica à u principiu di questu annu, Burcu Kale hà nutatu chì e dati, rapporti, analisi è previsioni in diretta è attualizati nantu à u settore sò publicati nantu à sta piattaforma.

Burcu Kale, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione rispunsevule per u Marketing di Tırport, hà commentatu i dati in Tırport Insights è hà dettu:

* Sicondu i dati di a fine di l'annu di Tırport, solu 2020/450 di i circa 1 mila trasporti FTL realizati in un ghjornu in u nostru paese sò custituiti da spedizioni cuntrattuali. U trasportu di ogni ghjornu di quasi 3 mila camioni si faci interamente in u mercatu spot, è postu chì ùn ci hè micca una logistica cuntratta, e cumpagnie di logistica ùn ponu micca una parte di sta torta. A maiò parte di questi trasporti sò in circuiti chjusi in certe regioni. Si svolge nantu à e linee brevi cum'è Aliağa-İzmir, Gebze-Derince, Sakarya-Derince, İnegöl-Bursa, Merzifon-Samsun, Tarsus-Mersin. I caricatori sò principalmente custituiti da fabricatori in a categuria di PMI. A mità di a carica chì esce da u locu vene da 300 zoni industriali organizzati, porti è magazzini.

* In u nostru paese, u trafficu stradale più pesante trà e pruvince hè trà "Kocaeli-Istanbul". Questu hè seguitatu da Istanbul-Ankara, Bursa-Kocaeli, Ankara-Adana, Bursa-Istanbul, Istanbul-Izmir, Mersin-Adana, Antalya-Mersin, Antalya-Istanbul, Canakkale-Balikesir, Konya-Ankara, Konya-Adana, Samsun- Trabzon, seguita l'assi Çorum-Samsun, Adana-Gaziantep. In novu, u trafficu di camion più pesante in u nostru paese hè trà Gebze-Kocaeli è sta linea hè seguita da Gebze-Istanbul, Adana-Mersin, Tarsus-Adana, Ankara-Polatlı, Nilüfer-Gemlik, Bursa-Balıkesir, Çorlu-İstanbul, Çumra- Konya lines. sta facendo.

* U trafficu di trasportu stradale più pesante in Turchia hè in i primi ghjorni di a settimana. U trafficu di merci diminuisce gradualmente versu a fine di a settimana è scende à u 30% di u voluminu tutale dumenica.

* U tempu mediu di attesa per i camioni per scaricamentu hè di circa 11 ore. U tempu mediu d'attesa per a raccolta di a carica hè di 13 ore. Questi tempi d'attesa sò sempre assai alti, è u 64% di e chjama di i camionisti à u centru di chiamata intelligente di Tırport sò ligati à i tempi d'attesa durante i prucessi di scaricamentu è scaricamentu. Cù l'usu generalizatu di sistemi di appuntamentu intelligenti di carica-scaricamentu sviluppati da Tırport, questi tempi seranu ridotti significativamente in i ghjorni à vene.

* U numeru mediu di viaghji per mese per un camion chì usa Tirport hè 7,7. Viaghja una media di 344 km cù una carica per viaghju. Mentri u tassu di ritornu viotu di camioni in u nostru paese hè di circa 37%, sta rata resta à u livellu di 24% per i camioni cù Tırport. Sicondu un altru dati, mentre chì un camion aspetta 2,5 ghjorni per truvà una nova carica in u nostru paese, sta tarifa hè massima 1,5 ghjorni per i camionisti da Tırport.

* In 2020, 1/3 di i camioni nantu à e strade domestiche sò vioti. Per d 'altra banda, 82% di i nostri camioni chì vanu in Europa sò vioti.

* Sicondu e cundizioni ecunomiche, i rapporti di l'imprese di logistica sò in diminuzione rapidamente. 858% di i 95 mila camioni nantu à e strade in Turchia appartenenu à individui. Questu hè un tassu seriu è nisun paese in u mondu hà un tassu cusì altu di pruprietà di camion. Ci sò ancu cumpagnie logistiche di grande volume chì ùn anu micca un camionu propiu propiu, ancu s'ellu portanu più di 2 mila trasporti FTL per ghjornu. In corta, in u nostru paese, induve ci sò circa 8 mila grandi è picculi cumpagnie di logistica è trasportu, a quota di u mercatu tutale di e 5 più grande cumpagnie in u mercatu ùn hè micca 2%.

* L'età media di i camioni in Turchia hè di 16 anni. Hè dichjaratu chì quasi u 70% di e flotte di camioni sò in a fascia di età 0-5 in paesi cum'è Germania è Inghilterra, à quale esportemu più. A flotta di camioni in Turchia hè abbastanza vechja paragunata à l'Europa. U nostru paese face u 50.5% di e so esportazioni totali à l'Unione Europea è u Regnu Unitu, è hè previstu chì l'età crescente di camioni in l'anni à vene pò esse un prublema per entra in Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*