A stazione di metro di Istanbul Finance Center deve esse custruita in u scopu di u prugettu

U centru finanziariu di Istanbul hà da vene à a vita in l'annu
U centru finanziariu di Istanbul hà da vene à a vita in l'annu

U Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum hà dichjaratu chì u prugressu di a custruzzione di u Centru di Finanza di Istanbul (IFC) hà righjuntu u livellu di u 66 per centu, "Ci muviamu per finisce u prughjettu generale à a fine di u 2021. I travaglii di facciata è di paisaghjamentu seranu finiti è in u 2022, u nostru Centru di Finanza d'Istanbul cumincerà à campà è vene à a vita ". disse.

L'Istituzione hà assistitu à a riunione induve l'ultima situazione in IFC hè stata evaluata. L'Istituzione, chì hà ricevutu infurmazioni da u Coordinatore IFC İsmail Hakkı Özkurt, hà fattu valutazioni dopu i so esaminazioni in u campu.

Ricordendu chì i travaglii sò stati iniziati in u quadru di l'istruzione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan per custruisce un centru finanziariu internaziunale chì serve Istanbul, l'Europa è u Mediu Oriente, l'Istituzione hà dettu: Facemu passi. Aumentatu nantu à una superficie di 310 mila metri quadrati, u nostru centru finanziariu di Istanbul hà una zona di custruzzione di circa 3 milioni 300 mila metri quadrati. Attualmente, u nostru livellu di prugressu di custruzzione hà righjuntu u 66 per centu. 8 mila di i nostri cumpagni di travagliu sò in realtà travagliendu in u campu. Inseme cù i nostri amichi di collari bianchi, ci hè un travagliu di 10 ghjorni è 7 ore cù 24 mila persone in un ghjornu di travagliu assai occupatu. disse.

U Ministru hà dichjaratu chì u prugettu hè statu realizatu cù a Presidenza TOKİ, a Direzzione Generale di Iller Bank, a Direzzione Generale di l'Abitazione Immubiliare è u Fondu di Ricchezza, in u scopu di u protocolu firmatu cù l'Istituzione, u Ministeru di u Tesoru è e Finanze. , è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Custruemu a nostra scola, moschea, kindergarten, è tutte e strutture suciali chì risponderanu à i bisogni di sta regione è di u nostru centru finanziariu, cù a nostra Direzzione Generale di Iller Bank, in spazii di prughjettu speciale è spazii di rinfurzamentu suciale. Realizemu i prughjetti infrastrutturali è u prucessu ligatu à u trasportu, l'acqua potabile, a fognaria è l'acqua di pioggia di sta regione cù a nostra Direzzione Generale di Iller Bank. A nostra Direzzione Generale di Emlak Konut face a coordinazione generale di u prugettu. Avà avemu principiatu a pruduzzione fina. A produzzione di facciata esterna cuntinueghja intensivamente, invece, avemu intrutu in pruduzzione fine. L'arrangiamenti sò fatti per u paisaghju, i camini di caminata è i spazii di riposu. Quandu serà finitu, serà veramente un centru finanziariu chì darà un esempiu in u mondu.

"Custruemu a stazione di metro in u stessu prughjettu"

Puntendu chì Turchia hè un paese di terrimotu, l'Istituzione spiegò chì tutti l'edificazioni in u centru sò stati custruiti per esse resistenti à i terrimoti d'alta intensità, è chì l'edifizii cuntinueghjanu à serve durante è dopu à u terrimotu.

U Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, Murat Kurum, hà dettu: "Ci muviamu per finisce u prughjettu generale à a fine di u 2021. I travaglii di facciata è paisaghjolu seranu finiti è in u 2022, u nostru Centru di Finanza di Istanbul hà da cumincià à campà è vene à a vita. Stu locu diventerà un centru impurtante induve ogni tipu di settori ligati à a finanza cum'è e nostre banche, istituzioni finanziarie, istituzioni finanziarie internaziunali, istituzioni d'assicuranza è Borsa İstanbul. Quandu hè finitu, 70 mila persone serviranu direttamente quì. Umraniye-Kadıköy Ci hè una cunnessione cù a linea di metro è una stazione di metro in u centru finanziariu. Custruemu a stazione di metro in u scopu di u stessu prughjettu. À u puntu di u trasportu, i passi sò fatti per risolve u prublema di u trafficu da oghje. U nostru populu quì prufittà di a stazione di metro. I spazii suciali, i spazii per manghjà è beie, spazii per caminari, tutti i dettagli chì risponderanu à i bisogni di i nostri fratelli chì travaglianu quì sò stati ancu cunsiderati in u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*