U numeru di stazione BISIM hè ghjuntu à 55

numeru di stazioni bisim righjuntu e
numeru di stazioni bisim righjuntu e

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà apertu e stazioni Bisim situate in u Monumentu Uğur Mumcu, l'Area Recreation Ahmet Piriştina è u Portu di Güzelbahçe in Güzelbahçe. Dichjarà chì 55 stazioni sò stati ghjunti cù i punti messi in serviziu, u sindaco Soyer hà dettu: "U nostru scopu principale hè di assicurà l'usu generalizatu di e biciclette per u trasportu in tuttu Izmir".

U "sistema di noleggio intelligente di bicicletta" di a municipalità metropolitana di Izmir BİSİM hà aumentatu u numeru di stazioni à 55. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà apertu e stazioni BİSİM situate in u Monumentu Uğur Mumcu, l'Area di Recreazione Ahmet Piriştina è u Portu Güzelbahçe in Güzelbahçe. Tunç Soyer fattu. Ministru Tunç Soyer"U nostru scopu principale hè di assicurà chì l'usu di e biciclette si sparghje micca solu per scopi di hobby è sportivi, ma ancu per u trasportu in tutta Izmir", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia in l'area di recreazione di Güzelbahçe Ahmet Piriştina. Tunç SoyerIn più di u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce è a so moglia Nilüfer İnce, u presidente di u distrettu di CHP Güzelbahçe Çağlayan Bilgen, membri di u cunsigliu municipale, burocrati è rapprisentanti di l'associazioni di bicicletta anu participatu. Parlendu à a ceremonia, u sindaco Soyer hà dettu: "A municipalità metropolitana di Izmir porta una pulitica olistica è cumpleta in u trasportu, cum'è in ogni campu, in linea cù u so scopu di diventà una cità sustenibile è resistente. Cuntinuemu prughjetti impurtanti per migliurà u trasportu publicu, l'infrastruttura di trasportu di pedoni è di bicicletta. Per esempiu, tutti i 364 autobus chì avemu acquistatu uniscenu a nostra flotta cù l'equipaggiu di trasportu di bicicletta. "Continueremu à piglià passi unu per unu per rinfurzà l'infrastruttura di bicicletta in tutta Izmir, aumentà e rotte di bicicletta rurale, è creà una cultura di bicicletta in a nostra cità", disse.

Bona nutizia pè i zitelli : 120 biciclette per i zitelli venenu

Dichjarà chì e persone cù disabilità visuale ponu ancu aduprà e biciclette grazie à e biciclette tandem, u sindaco Soyer hà dettu:
"Vogliu ancu dà una bona nutizia nantu à u nostru travagliu nantu à e biciclette per i zitelli, chì serà una prima in Turchia. U 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, aghjunghjemu 120 biciclette per i zitelli à a flotta BİSİM è li metteremu dispunibuli per i zitelli di Izmir. Cusì, assicureremu chì ogni zitellu in Izmir cumpia a so brama di una bicicletta attraversu BİSİM, è à u stessu tempu, assicureremu chì a cultura di a bicicletta si sparghje in a nostra cità da a zitiddina. Puderemu 5 stazioni più in serviziu à a fine di l'annu. Cusì, u numeru di stazioni BİSİM aumenterà à 60, u numeru di biciclette aumenterà à 650, è continueremu à serve à a ghjente di Izmir cù 120 biciclette tandem è 120 biciclette per i zitelli. Pensemu chì Izmir hà assai vantaghji in quantu à u trasportu in bicicletta, grazia à a strada di bicicletta chì circundava a baia, i camini di bicicletta chì cuntinuemu à apre in punti impurtanti di a cità, è e so cundizioni climatichi è geografiche. U nostru scopu principale hè; Per assicurà chì l'usu di a bicicletta si sparghje micca solu per scopi di hobby è sport, ma ancu per u trasportu in tutta Izmir. "Sapemu da e cità sviluppate di u mondu chì quandu l'infrastruttura hè creata, u trasportu in bicicletta pò esse usatu cum'è un mezzu di trasportu multifunzionale chì risparmia energia, hè pocu costu, ùn dannu micca a natura è l'ambiente, ùn crea micca. un pesu di trafficu, è à u stessu tempu aghjunghjenu salute è fitness à i so utilizatori ", disse.

Grazie da İnce à Soyer

Ringraziendu u sindaco Soyer per e novi stazioni, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce hà dettu: "Bisim si adattarà assai bè à a costa di Güzelbahçe, di 7 chilometri. "Cù u cumpletu di u rapportu di l'EIA dumandatu in più di i piani di a costa, l'arrangiamentu di u liturale avemu da pianificà cù u nostru presidente, novi camini di bicicletta è spiagge, u ciclismu serà assai bellu nantu à sta costa", disse.

Dopu à a ceremonia, i participanti anu fattu un tour in a spiaggia cù e so biciclette BİSİM.

Pò esse affittu via l'applicazione mobile

E biciclette ponu esse affittate da u Monumentu Uğur Mumcu di novu apertu, l'Area Recreation Ahmet Piriştina è e stazioni di bicicletta Güzelbahçe Liman cù l'applicazione BİSİM chì pò esse scaricata in i telefoni intelligenti. Stu sistema serà dispunibule in tutte e stazioni BİSİM in pocu tempu.

Target 60 stazioni

A Direzzione Generale İZULAŞ hà u scopu di apre cinque stazioni più à a fine di l'annu. Cusì, u numeru di stazioni BİSİM righjunghji 60; U serviziu serà furnitu cù 650 biciclette singuli, 120 tandem (doppiu) è 120 biciclette per i zitelli.

2,5 milioni di affitti sò stati fatti

L'applicazione BİSİM, chì hà fattu 18 milioni di affitti da quandu hè stata lanciata u 2014 di ghjennaghju di u 2,5, hà 373 mila membri. U sistema di affittu funziona cù a carta di membru BİSİM, a carta di creditu o a carta Izmirim.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*