U Prucessu UNESCO di a Città Portuale Storica di Izmir hè una Strada Longa è Magra

U prucessu UNESCO di a cità portu storica di Izmir hè una strada longa è stretta.
U prucessu UNESCO di a cità portu storica di Izmir hè una strada longa è stretta.

Parlendu à a riunione di u Cunsigliu di Marzu di TARKEM, a Municipalità Metropolitana di Izmir è u Presidente di u Cunsigliu di TARKEM Tunç SoyerIn quantu à l'opere realizate per a cità Portuale storica per esse inclusa in a Lista Permanente di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, "U prucessu di l'UNESCO hè una strada longa, fina è estenuante. Tuttavia, malgradu tuttu questu, a squadra hè assai entusiasta ".

Cunsigliu di marzu di u storicu Kemeraltı İnşaat Yatırım Ticaret A.Ş. (TARKEM) İzmir Municipality Metropolitana è presidente di TARKEM Tunç SoyerHè stata fatta sottu a direzzione di. In a riunione in linea, i travaglii realizati per l'inclusione di a Cità Portuale Storica di Izmir, chì hè nantu à a Lista Tentativa di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, in a Lista Permanente di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO sò state discusse una volta di più. Abdulaziz Ediz, Direttore di u Situ Storicu di l'UNESCO Izmir, hà datu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in a riunione.

Affirmando chì i travaglii per a carta di strada cuntinueghjanu, Abdülaziz Ediz hà dettu: "I nostri amichi si sò stallati in l'uffiziu di l'UNESCO attribuitu da a municipalità per circa duie settimane. Quì, cuntinueghjanu u so travagliu intensamente. Piglieremu u travagliu inseme in qualchì locu ", disse. Dichjarà chì una squadra di 10 persone hè stata formata inseme cù esperti di u Governatore di İzmir, a Municipalità Metropolitana di İzmir, a Direzzione Provinciale di Cultura è Turismu di İzmir, a Municipalità di Konak è l'Agenzia di Sviluppu di İzmir, Ediz hà dettu: "Questa squadra serà rispunsevule per fà u pianu di gestione di l'area finu à a fine di u 2021. Stu pianu serà fattu quist'annu in coordinazione cù tutti l'altri attori ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà dichjaratu ancu chì u prucessu di l'UNESCO hè una strada longa, fina è estenuante. Dichjarà chì a squadra chì prepararà İzmir per stu viaghju hè ancu entusiasta, u presidente Soyer hà dettu: "Ci hè un maestru espertu cum'è voi à u capu di a squadra. Vogliu chjarità. Ti vogghiu facili. Ti felicitu per u vostru travagliu ", disse.

Morale seriale per i cummercianti di Kemeraltı

U direttore generale di TARKEM, Sergenç İneler, hà ricurdatu chì una serie televisiva di dece episodi nantu à i feminicidi, diretta da Ömer Faruk Sorak, hè stata sparata in Kemeraltı. İneler hà dettu: "Avemu attribuitu à elli l'uffiziu chì avemu usatu in Abacıoğlu Inn per a filmazione di a serie TV. A serie hè stata filmata. In tuttu stu prucessu, hà ricevutu una interazzione di circa cinque milioni di persone nantu à e social media, cù i posti fatti da i nomi famosi è u persunale tecnicu. Grazie à i sparatori di sta serie TV, u nostru uffiziu è i 20 cummercianti intornu à ellu anu sopravvissutu à u prucessu pandemicu cun un spiritu seriu di vita ", disse.

A Mansion Mesrure Hanım da esse restaurata

TARKEM, chì hà u scopu di rivitalizza a regione priservendu e strutture storiche cù i prughjetti chì porta in Kemeraltı è i so circondi, hà aumentatu u numeru di prughjetti chì porta in a regione à 17 affittu a Mansion Mesrure Hanım in Basmane in cambiu di risturazione à longu andà. A Mansion Mesrure Hanım, chì serà restaurata da TARKEM, hè prevista per serve cum'è un hotel boutique o un ostello. Mesrure Hanım Mansion serà integrata in u prugettu Tevfik Pasha Mansions, chì a restaurazione principia prestu. Cù a fine di sti travaglii, a piazza Hatuniye diventerà un centru di attrazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*