Autorizatu per u Prughjettu di Kartepe Cable Car

U prughjettu di a funivia Kartepe hè statu autorizatu
U prughjettu di a funivia Kartepe hè statu autorizatu

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hè statu autorizatu à fà un protokollu di cooperazione per a Linea Kartepe Cable Car da esse custruitu in u quadru di u Programma di Cooperazione di l'Industria di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

A seconda sessione di a prima riunione di a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli di marzu hè stata tenuta in u Centru di Cungressu di Kocaeli. A causa di i cuntatti di Ankara di u sindaco metropolitanu Tahir Büyükakın, 14 punti di l'agenda sò stati discututi in a riunione presiduta da u vice sindaco Yaşar Çakmak.

Ùn ci hè più barriere per l'offerta di funivia Kartepe

L'elezzioni per i membri di a Cummissione per a Determinazione di e Zona Rurali, chì hè stata purtata à l'agenda è stabilita in l'ultima sessione di l'Assemblea, sò state fatte à l'unanimità. Sadullah Keleş, Mustafa Soydabaş à a cumissioni. İsmail Aysu, Enes Aydınlı, Halil İbrahim Başçiftçi, Halis Koç, Ertam Peker, Nurcan Acaroğlu Göktaş, Mustafa Gürsoy sò stati eletti. U presidente Tahir Büyükakın hè statu autorizatu à firmà un protokollu di cooperazione per a linea Kartepe Cable Car per esse inclusa in u prugramma di cooperazione industriale cù u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia per u travagliu di custruzzione. Cusì, ùn ci era micca ostaculu per l'offerta di funivia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*