U Prughjettu di l'IMM per Cunvertisce i Minibus è i Minibus in Taxi hè rifiutatu per a 6ª volta

U prughjettu di ibb per cunvertisce minibus è minibus in taxi hè statu rifiutatu una volta
U prughjettu di ibb per cunvertisce minibus è minibus in taxi hè statu rifiutatu una volta

A pruposta, chì IMM hà purtatu à l'agenda per a suluzione di i prublemi di i cummercianti di u chauffeur, cumpresa a cunversione di 750 minibuses è 250 minibuses in taxis, hè stata ricusata di novu da UKOME. L'amministratori di l'IMM anu indicatu chì a trasfurmazioni ùn hà micca avutu un prublema legale, è hà dettu chì a discussione di a pruposta era solu una distrazione.

I novi prughjetti di taxi 1.000 preparati da l'IMM riunendu cù i cummercianti è evaluendu l'area sò stati purtati à l'agenda UKOME per a 6a volta. À a riunione di marzu tenuta in Yenikapı Kadir Topbaş Show and Culture Center sottu a presidenza di u Sicritariu Generale IMM Can Akın Çağlar, 1.000 prughjetti di taxi, chì sò stati riferiti à u sottucomitatu per a rivalutazione u mese passatu, sò stati discututi.

Oran Demir, Vice-Segretariu Generale per i Trasporti di l'IMM, hà ricurdatu chì ancu se i rapprisentanti di l'ala di u guvernu di UKOME anu dichjaratu ch'elli anu vutatu pusitivu se a pruposta hè stata presentata abbandunendu u prughjettu di u taxi 6.000, anu votatu ripetutamente micca dopu. Demir hà dettu chì ùn ci era micca restrizioni à l'aspettu legale di u prublema è chì anu vistu a discussione ripetuta di a pruposta cum'è una distrazione.

U Cunsigliu Legale di İBB Eren Sönmez hà dettu ancu chì in una decisione di u Cunsigliu di Statu riguardanti un casu in Şanlıurfa in 2016, UKOME hà nutatu chì hà l'autorità di determinà i veiculi cummirciali in i cunfini municipali è e so caratteristiche tecniche, è chì u casu era licenziatu.

Serdar Yücel, Direttore di Trasportu d'Istanbul di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura, hà sustinutu chì ci hè una tale necessità, ma chì ùn ci hè micca una basa legale per u prublema, è hà dettu: "Avemu spressione una opinione chì u prublema duveria cuntinuà legalmente".

Eyüp Aksu, presidente di a Camera di i Taxi Drivers d'Istanbul, hà ancu sustinutu chì i taxi ùn sò micca cunsiderati cum'è un mezzu di trasportu publicu, è chì una tale pratica di trasfurmazioni ùn hà micca analoghi, è hà dichjaratu chì "cù l'applicazione, i diritti di i tassisti. per guadagnà sò usurpati ".

I rapprisentanti di i cummercianti di minibus è minibus anu dettu chì i cummercianti avianu prublemi assai serii è chì u presidente di a camera di i cummercianti hà dichjaratu a so opinione per sè stessu senza l'opinione di alcuna camera. I rapprisentanti anu dichjaratu chì una firma hè stata firmata per l'implementazione di a pratica in a riunione di a Càmera di i Cummercianti, è invitanu à Aksu per sustene a firma è per sustene a suluzione di i prublemi di i cummercianti.

A pruposta, chì hè stata messa à u votu dopu à e valutazioni, hè stata rifiutata per a 6a volta da u votu di a majuranza di i rapprisentanti di u guvernu è di a camera di i cummercianti. U Sicritariu Generale di l'IMM, Can Akın Çağlar, hà suggeritu chì u prublema sia discutitu di novu in u sottucomitatu è vutatu. A pruposta, chì include a cunversione di 750 minibuses è 250 minibuses in taxi, hè stata rinviata à u sottucomitatu cù a maiurità di voti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*