L'obligazione di parcheghju secondu a dimensione di u pianu vene à a vita

U requisitu di parcheghju entra in vigore secondu a dimensione di l'appartamentu
U requisitu di parcheghju entra in vigore secondu a dimensione di l'appartamentu

Cù a mudificazione di u Regolamentu di u Parcu regulatu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, hè diventatu ubligatoriu di fà arrangiamenti adattati per l'usu di i disabili in i parcheggi.

A mudificazione di u Regolamentu Parking Lot hè stata mandata à a Presidenza per esse publicata in a Gazzetta Ufficiale cù a firma di u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum. U cambiamentu di regulamentu entrerà in vigore da u 31 di marzu.

Cù a mudificazione di u Regolamentu di u Parcu, in i casi induve hè risicatu di scendere da a fundazione di l'edificazioni adiacenti à u livellu più bassu, a quantità di u parcheghju chì ùn pò micca esse cumpletu in a parcella serà pagata cum'è a tarifa di parcheghju, è i residenti di l'edifiziu puderanu prufittà di u parcheghju regiunale.

U permessu di parcheghju apertu in u giardinu di fronte, chì era previamente accordatu per i parcelle cù un giardinu di fronte di 8 metri o più, serà ancu cuncessu à i parcelle cù un giardinu di fronte di 5 metri o più, cù u novu regulamentu.

L'arrangiamenti seranu ancu fatti in i parcheghji per l'usu di i disabili.

Sarà pussibule scuntrà u parcheghju obligatoriu in ogni giardinu di a parcella senza alcuna esigenza di distanza minima in residenze unifamiliari cum'è ville.

Cù l'arrangementu, a larghezza minima di a strada di serviziu, chì serà custruita in i parcheghji chjusi di l'edificazioni cù menu di 15 parchi, serà ridutta da 6,50 metri à 4,9 metri.

ALMENU 1 L'APPLICAZIONE DI REQUISITI DI PARCHEGGIU HA CAMBIATU PER OGNI APPARTAMENTE

Almenu 1 requisitu di parcheghju per ogni appartamentu serà cambiatu, è un requisitu di parcheghju serà applicatu secondu a dimensione di l'appartamentu.

Cù a mudificazione, almenu 80 parcheghju per ogni 3 appartamenti più chjuchi di 1 metri quadrati, almenu 80 parcheghju per ogni 120 appartamenti trà 2-1 metri quadrati, almenu 120 parcheghju per ogni appartamentu trà 180-1 metri quadrati è 180 posti di parcheghju per ogni appartamentu di più di 2 metri quadrati, a separazione si farà.

U requisitu di parcheghju, chì hè 30 per ogni 1 metri quadrati in funzioni cum'è buttreghi, magazzini è banche, serà 40 per ogni 1 metri quadrati, è 40 per ogni 1 metri quadrati in edifici per uffici, serà rivisu à 50 per ogni 1. metri quatratu.

U requisitu chì u parcheghju deve esse furnitu principarmenti in u sotano di l'edifiziu serà abolitu, è serà stipulatu chì pò esse furnitu senza priorità in u sotano, u giardinu posteriore, laterale o frontale di l'edificiu o sottu à sti giardini, secondu a dumanda.

In u cortile di a parcella, un parcheghju meccanicu serà furnitu, basta chì ùn si avvicina micca à l'edificazioni più di 2 metri è ùn supere micca l'altezza di u pianu di terra.

In pacchi più chjuchi di 120 metri quadrati, cù 3 piani o più, hè pussibule ottene u costu di u parcheghju da u parcheghju regiunale nantu à dumanda. In i pacchi più chjuchi di 250 metri quadrati, u numeru di parcheghji obligatorii serà ridutta di 50 per centu, sempre chì a mità di i bisogni di parcheghju sò soddisfatti in u pacchettu.

USU DI PARCHEGGIU COMMU DA PACCELLI VICINI

Cù l'accordu di i parcelle vicini è l'accunsentu di i pruprietarii, serà pussibule aduprà i giardini adiacenti cum'è un parcheghju cumunu sguassendu u muru in trà. In questu modu, cù l'accordu di più d'una parcella, seranu aperti parcheggi in l'isula.

Cum'è una novità chì hè entrata in a legislazione di u parcheghju per a prima volta, serà pussibule di ottene un parcheghju per l'edificazioni chì ùn ponu micca parcheggiate nantu à i so parcelle, mettendu una annotazione nantu à l'attu di titulu da un altru edifiziu, terrenu o parcheghju cummerciale. , s'ellu ci hè, in un raghju di 1000 metri.

A mudificazione fatta à a Legge di a Municipalità Metropolitana N ° 5216 hè stata detallata in u Regolamentu di u Parcu per via di u fattu chì e municipalità metropolitane ùn anu micca custruitu parcheghji regiunale finu à oghje, malgradu avè ricivutu tariffi di parcheghju. Da avà, u compitu di cullà u costu di u parcheghju regiunale è di fà sti parcheghji serà datu à e cumune di distrittu. I cumune di distrettu seranu obligati à custruisce parcheggi in u più tardi 3 anni.

A pratica di cullà tutta a tarifa di parcheghju in u stadiu di permessu di custruzzione serà abulita, è serà pussibule di pagà 25 per centu à u stadiu di licenza è u restu in 18 mesi è in rates.

Per chì e municipalità di u distrittu facenu più rapidamente i piani di zonificazione di u parcheghju regiunale, serà stipulatu chì u pianu di zoning di l'applicazione 1/1000 serà abbastanza è ùn ci sarà micca bisognu di un cambiamentu di u pianu di zoning maestru.

In i novi edifizii da esse custruitu cù un numeru minimu di parcheggi obbligatori di più di 20, serà necessariu di organizà parcheghju di veiculi elettrici à una tarifa di almenu 1 per centu finu à u 2023 di ghjennaghju di u 2, è di 5 per centu dopu à questa data. In i centri commerciali è i parchi regionali, sti tassi seranu 1 per centu finu à u 2023 di ghjennaghju di u 5, è u 10 per centu da questa data.

Serà pussibule di ottene una licenza secondu l'anzianu regulamentu, s'ellu hè dumandatu, per l'applicazioni di permessu di custruzzione fatte prima di l'entrata in vigore di u cambiamentu di u regulamentu è per l'opere chì sò state licitate da l'istituzioni publiche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*