I travaglii di a prima tappa di a strada ciclistica ininterrotta di Alanya sò finiti

U travagliu di a prima tappa di a strada ciclistica ininterrotta di Alanya hè ghjuntu à a fine
U travagliu di a prima tappa di a strada ciclistica ininterrotta di Alanya hè ghjuntu à a fine

U sindaco d'Alanya, Adem Murat Yücel, hà esaminatu l'opere iniziate per u trasportu ininterrottu di a strada di bicicletta nantu à a costa trà Dinek è Kargıcak è hà datu a bona nova; "Avemu ghjuntu à a fine à a tappa Kestel-Mahmutlar-Kargıcak di u nostru prughjettu ininterrottu di circa 30 km di strada ciclistica". disse.

U sindaco di Alanya, Adem Murat Yücel, cuntinueghja à sviluppà è implementà prughjetti di via di bicicletta, à quale ellu attribuisce una grande impurtanza da quandu hà pigliatu u so postu in u 2014. A prima fase di u prughjettu ininterrottu di a strada di bicicletta iniziata da u sindaco Yücel nantu à a costa hè stata cumpletata.

I CITTADINANI FORNERANU TRASPORTU ININTERRUPTU DA DİNEK À KARGICAK IN BICICLETTA

Hè statu annunziatu chì quandu u prugettu, chì a municipalità di Alanya cuntinueghja à custruisce, hè finitu, un citadinu chì viaghja per a spiaggia cù a so bicicletta da Dinek averà trasportu còmode è sicuru à u distrettu di Kargıcak senza interruzzione.

YÜCEL: "AIAMU COMPIUTATU CIRCA 50% DI U NOSTRE PROGETTU GIGANTE"

U sindaco di Alanya Adem Murat Yücel, chì hà esaminatu u situ di travagliu cù a so squadra, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione; "Avemu avutu una prumessa à Alanya. Cunnetteremu a distanza di circa 30 chilometri da Dinek à Kargıcak cù una strada in bicicletta ininterrotta. In u risultatu di u nostru travagliu in corso in questu cuntestu, avemu ghjuntu à a fine in e tappe Kestel-Mahmutlar è Kargıcak. Cusì, avemu finitu circa 13-14 km di strada, cusì circa 50% di u nostru prughjettu. Cumpiteremu u nostru travagliu in questa zona è mette in serviziu prima di l'iniziu di a stagione. Cridemu chì compiemu e tappe rimanenti cù u travagliu chì faremu à a fine di a stagione è trasfurmà a regione induve avemu pianificatu u nostru prughjettu in un centru di attrazione. "Vogliu ringrazià tutti i mo cumpagni chì anu cuntribuitu à sta strada, è li pregu bona furtuna per Alanya".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*