Un sonnu di qualità hè una cundizione per esse sanu!

dorme in u bughju per rinfurzà u sistema immune
dorme in u bughju per rinfurzà u sistema immune

Kaliteli uyku sağlığımız için en az su içmek kadar da önemli. Kalitesiz, verimsiz bir uyku bağışıklığı da düşürüyor. Kronik uykusuzluk, yaşam kalitesini ve bağışıklığı bozmasının yanı sıra yaşamı tehdit eden bazı hastalıklara da zemin hazırlıyor aynı zamanda yaşam süresini de etkiliyor.

Dichjarà chì u benessere fisicu, mentale è psicologicu hè pussibule solu cù un sonnu sanu, u Prof. Dr. Ferah Ece attira ancu l'attenzione à u fattu chì i disordini di u sonnu, s'ellu ùn sò micca trattati, portanu à u cori, a pressione di sangue, l'obesità, e malatie gastrointestinali è i disordini psichiatrici.

Chì ghjè u sonnu di mala qualità?

A misura principale di un bon sonnu hè di svegliate frescu in a matina è si senti in forma durante u ghjornu. U sonnu di qualità povira, invece, hè carattarizatu da svegliamenti custanti di notte è fatigue matinale. I disordini di u sonnu causanu disordini respiratorii, è queste irregularità facenu chì a persona si svegliate, à volte parzialmente o cumpletamente, durante a notte. Questi stati di mezza o piena di veglia impediscenu à u paziente di dorme in modu prufondu è senza interruzzione è deterioranu a qualità di u sonnu.

Chì pò causà un sonnu di mala qualità?

Un sonnu di mala qualità, accumpagnatu da un roncu assai forte è u svegliu cù una sensazione di suffocation, deteriora a cuncentrazione è diminuisce l'immunità. Inoltre, l'oblio, u mal di testa matina è u svegliu cù nausea, irritabilità sò cundizioni cumuni.

Dormite in u bughju di notte per svegliate frescu in a mattina

Per svegliate frescu in a mattina è rinfurzà u sistema immune, hè necessariu di dorme in u bughju. Perchè l'hormone melatonina, chì regula u sistema immune è prutegge u clock biologicu di u corpu, hè secreta trà 23.00 è 05.00. Quandu dorme in u bughju trà queste ore, l'hormone rinnuva e cellule.

Segui i cunsiglii, dorme cunfortu

Perde u pesu: Quandu perde u pesu, a respirazione durante u sonnu hà da migliurà, u sonnu serà più riposante, è a sonnolenza di ghjornu diminuirà.

Evite l'alcolu è i pasticci di dorme: l'ingesta di l'alcohol deve esse firmata almenu quattru ore prima di dorme. L'eccessu di alcolu deprime a respirazione è aumenta a freccia è a gravità di l'interruzzioni di u sonnu. Droghe cum'è l'alcohol è i pasticci di sonnu, rilassanti musculari, anti-ansietà, analgesici pò causà rilassazione in i musculi di e vie respiratorie superiori è causanu ostruzione di e vie aeree.

Smetti di fumà: L'irritazione causata da u fumu hè pensatu per aumentà a gravità di u roncu è l'apnea. Smetti di fumà hè assai utile per migliurà a respirazione durante u sonnu.

Ùn dorme micca nantu à a spalle: Dorme nantu à a spalle face chì i tessuti molli di u collu è a gola si sferiscenu in daretu, risultatu in un restringimentu o ostruzzione cumpleta di a via aerea. I cuscini per esse posti nantu à u spinu di u paci o una bola di tennis pusata in una sacchetta per esse cusita à u spinu di u pijama pò impedisce à u paci di chjappà nantu à a so spalle.

Sceglie cuscini cunfortu è ortopedici: Dormi cù letti cunfortu è cuscini chì sustenenu u corpu migliurà a qualità di u sonnu, in particulare per l'anziani, quelli chì anu prublemi articuli, quelli chì anu artrosi, quelli chì anu malatie di cori è pulmoni. Quelli cù e malatie di l'osse, i musculi è l'articuli anu da utilizà materas ortopedichi è cuscini.

Lasciate chì i vostri lenzu, copre è cuscini sò di cuttuni: U tela di cuttuni hè cunsigliatu perchè hè un materiale chì permette u flussu di l'aria.

Manghjate u vostru alimentu almenu 3 ore prima di andà in lettu: Hè necessariu di permette à u stomacu di sviutata è di riduce a respirazione è a pressione nantu à u core quandu si sdraia.

Evite pasti olii, fritti è piccanti à a cena: L'alimenti olii, fritti è piccanti manghjati à a cena pò causà reflux, facendu difficiuli di dorme è deteriora a qualità di u sonnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*