A prossima stazione in Akçaray hè Conkbayırı

a prossima stazione in akcaray hè conkbayiri
a prossima stazione in akcaray hè conkbayiri

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà celebratu u 106th anniversariu di a Vittoria di Çanakkale cun un avvenimentu diversu. I ghjucadori di u teatru di u Kocaeli City Theatre, vestiti cù l'uniforme militari utilizati in a battaglia di Çanakkale, anu firmatu u tram in muvimentu è gridò "Stop Passenger!" disse. I martiri è i veterani di Çanakkale sò stati cummemorati cù misericòrdia è gratitùdine à l'avvenimentu induve i mumenti emotivi sò stati vissuti.

I nomi di stazioni di tramvia sò stati cambiati

U 18 anniversariu di u 106 March Çanakkale Victory hè statu cummemoratu in Kocaeli cun un prugramma emutivu. In l'avvenimentu tenutu in Akçaray, a sensibilizazione hè stata risuscitata in l'anniversariu di a Vittoria di u 18 di marzu. I nomi di e stazioni di u tram chì partenu da a stazione di l'autobus sò stati cambiati è simboli impurtanti di a Guerra di Çanakkale cum'è Conkbayırı è Anafartalar sò stati determinati cum'è u nome di a fermata. I citadini chì s'avvicinavanu à a stazione duv'elli andavanu à sbarcà sò stati sorpresi per un pezzu di l'annunziu ch'elli anu intesu. Una breve infurmazione nantu à i lochi induve u cunflittu era intensu hè ancu datu.

I SOLDATI STOP U TRAM

Cume u tram, chì partia da a fermata di Yeni Cuma, s'avvicinava à a stazione di Fevziye, hè stata fermata da i teatrini di u Teatru di a Cità, vistutu di uniformi militari utilizati in a Guerra di Çanakkale. I suldati chì si sò ghjunti in u tram leghjenu u puema "À un viaghjatore" scrittu da Necmettin Halil Onan.

"STOP PASSEGER!"

Tram "Stop Passenger!" À u listessu tempu, l'attori di u teatru, chì gemiscenu cù e so parolle, prisentanu bandieri turchi à u populu di Kocaeli. In u prugramma di cummemorazione induve i mumenti emotivi sò stati vissuti, hè statu vistu chì parechji citadini ùn pudianu trattene e lacrime. Un minutu di silenziu hè statu fattu dopu à u puema. In seguitu, u prugramma hà finitu cù l'annunziu di a Canzona Folk di Çanakkale da u tram.

TUTTI I STOP VANNERANU A ÇANAKKALE

In parte di u 106 anniversariu di a Vittoria di Çanakkale, quandu si avvicinanu e fermate di u tram, i nomi di lochi chì ricordanu a Battaglia di Çanakkale seranu annunziati u ghjovi 18 di marzu.

GRAZIE À U METROPOLITANU

Esprimendu i so sentimenti, i passageri anu dettu: "Canakkale hè una di e battaglie impurtanti di a Prima Guerra Munniali. I nostri suldati anu scunfittu una armada chjamata invincible è scunfittu u nemicu. Pensu chì a prima torcia di a nostra Guerra d'Indipendenza hè stata lanciata quì. Diu benedica a nostra Nazione. Metropolitan, Kocaeli City Theatres commemoratu stu ghjornu impurtante. Li ringraziu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*