U Prughjettu URAYSİM chì deve esse custruitu nantu à a pianura di l'Alpu hè nantu à l'agenda parlamentaria

U prugettu Uraysim, chì hè previstu per esse custruitu nantu à a pianura alpu, hè nantu à l'agenda parlamentaria
U prugettu Uraysim, chì hè previstu per esse custruitu nantu à a pianura alpu, hè nantu à l'agenda parlamentaria

Mentre e discussioni continuanu per u Centru Naziunale di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari (URAYSİM), chì hè prevista per esse implementatu in l'Università Anadolu in l'area chì copre i quartieri di Bozan, Yeşildon è Çardakbaşı di u distrittu Alpu di Eskişehir, u deputatu CHP Eskişehir Utku Çakırözer hà purtatu u centru di prova. prughjettu à l'agenda di u Parlamentu. Mentre Çakırözer hà dettu chì ùn eranu micca contru à URAYSİM per esse custruitu in Eskişehir, hà spiegatu perchè e strade di prova duveranu esse cambiate cù 13 motivi.

Çakırözer hà dumandatu à u centru di teste per esse spustatu in terreni sterili in a stessa regione invece di terreni agriculi fertili è hà dettu: "Ùn simu micca contru à un tali prughjettu in a nostra cità ferroviaria Eskişehir. Tuttavia, s'è i rails di u centru di prova sò custruiti nantu à a nostra pianura Alpu, u magazzinu di granu di l'Anatolia, l'agricultura finisci quì. U bestiame finirà. Questu hè contru à a Custituzione è à a decisione di u Cunsigliu di i Ministri chì dichjarà a Grande Piana, vale à dì una "zona agricula prutetta".

CHE SI CUSTRUI IN TERRI AGRICOLI, NON TERRI PRODUTTIVI

U deputatu CHP Eskişehir Utku Çakırözer hà purtatu à l'agenda di l'Assemblea u prughjettu URAYSİM, chì hè previstu per esse custruitu nantu à a pianura di l'Alpu, chì hè statu pigliatu sottu prutezzione da a decisione di u Cunsigliu di i Ministri è hà dichjaratu a Grande Piana. Parlendu à a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Çakırözer hà dettu: "I binari seranu posti nantu à una zona di migliaia di decares cumpresi i paesi di Bozan, Çardakbaşı è Yeşildon per a zona di prova. L'agricultura è a zootecnia finiscinu. I nostri agricultori in Eskişehir dicenu "ùn simu micca contru à u prugettu, u prugettu ùn deve esse custruitu nantu à i nostri terreni agriculi fertili". Ùn simu contru à un prughjettu cum'è URAYSİM in a nostra cità ferroviaria di Eskişehir. Ma sti rails ùn deve esse custruitu nantu à i nostri terreni agriculi fertili.

LETTERA CU 13 ARTÍCULI À U RETTORE ERDAL

Çakırözer, chì hà infurmatu i deputati è u publicu nantu à u prugettu, u Rettore di l'Università Anadolu Prof. Dr. Hà mandatu ancu una lettera à Fuat Erdal, listendu 13 motivi per quessa chì u locu di u prugettu deve esse cambiatu. Çakırözer hà dettu: "Semu cuscenti di l'impurtanza strategica di u prughjettu URAYSİM per a nostra cità è paese. Ma hè assai inconveniente chì e strade di prova di stu prughjettu sò custruiti nantu à terreni fertili in u statutu di terreni agriculi di prima classe. Cù l'attività pianificata, l'usu non agriculu di i terreni agriculi serà assicuratu, è l'integrità agricula di l'Alpu Plain serà disturbata. A prima dumanda di a ghjente di a regione ùn hè micca di annullà stu prughjettu, ma di trasfurmà in zoni sterili invece di terreni agriculi fertili.

Chjamendu u Rettore Erdal per traslassià u prugettu cù l'iniziativa propria di l'Università Anadolu, Çakırözer hà dettu: "In cunfurmità cù e dumande ghjustificate di l'Università Anadolu, una marca turca di quale simu fieri di a nostra cità, di i nostri agricultori produttivi è di i residenti di Eskişehir, chì provanu. per prutege i so terreni fertili, anu pigliatu a decisione di traslocà i terreni agriculi fertili. Credu sinceramente chì impedisce a so distruzzione ".

Çakırözer hà elencu i seguenti motivi in ​​a so lettera à u Rettore Erdal:

1-Piazza di l'Alpu hè stata dichjarata "situ agriculu" è pigliata sottu prutezzione cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri presa u 12/12/2016 è publicata in u Gazzetta Ufficiale. L'area, chì hè attualmente sottumessa à espropriazione in u scopu di URAYSİM, si trova in a Grande Piana di l'Alpu.

2- L'articulu 45 di a nostra Custituzione, intitulatu "Agricultura, zootecnia è prutezzione di quelli chì travaglianu in sti campi di pruduzzione", dice chì u statu impedisce l'abusu è a distruzzione di terri agriculi, prati è pasture. Hè inconstituziunale per fà u prugettu nantu à i terreni agriculi fertili.

3- Mentre u prugettu hè preparatu, hè illegale per inizià u prucessu d'espropriazione senza rispettu di e disposizioni di u Cunsirvamentu di a Terra è di l'Usu di a Terra Legge n ° 5403 è u regulamentu nantu à a prutezzione, l'usu è a pianificazione di i terri agriculi, cum'è ' Usu inappropriatu di i terreni agriculi ", "Prutezzione di e grandi pianure cù un altu potenziale agriculu".

4- I campi induve u prugettu hè pianificatu per esse custruitu sò stati dichjarati cum'è zoni di Implementazione di a Riforma Agricola sughjetti à a Legge N ° 3083, i prughjetti di consolidazione di a terra è di sviluppu in a splutazioni sò stati realizati. In questu cuntestu, sò state custruite strade in a splutazioni è a reta di irrigazione hè stata trasfurmata in un sistema di irrigazione di pipa chjusu. In questu modu, i campi sò diventati irrigabili cù i metudi di irrigazione per sprinkler è goccia. Sicondu una lettera di 2017 da a Direzzione Provinciale di l'Agricultura, circa 6 milioni di lire sò stati spesi in stu prughjettu di cunsulidazione è 2 milioni di lire sò stati spesi in u prughjettu di irrigazione di u sistema chjusu. Grazie à questu, l'orzu, u granu, l'alfalfa, a barbabietola, u granu è ancu i pumati è i patate sò piantati in quelli terreni. I nostri agricultori suminanu i culturi duie volte à l'annu è uttene tunnellate di prudutti. Tuttavia, avà, quandu e strade di prova sò passate nantu à questi campi, i zoni di cunsulidazione, u sistema di irrigazione è i pozzi d'acqua seranu sottu à sti rails.

5- I prughjetti micca agriculi da esse custruitu nantu à a Grande Piana di l'Alpu sò stati annullati da decisioni ghjudiziarie finu à avà. In u prucessu ghjudiziariu, chì hà iniziatu cù l'applicazione di a nostra municipalità metropolitana, i nostri municipalità di distrittu è l'urganisazioni non governamentali in quantu à u prughjettu di a centrale termica di carbone chì deve esse custruitu da u Ministeru di l'Energia, è cunclusu pocu tempu, i tribunali anu dichjaratu chì " u prugettu hè contru à a decisione di u Cunsigliu di i Ministri datati 2016 è l'interessu publicu, cum'è vi disrupt l'integrità agricula di l'Alpu Great Plain.

6- I nostri paisani chì campanu in i distretti di Bozan, Çardakbaşı è Yeşildon di l'Alpu, induve u centru di teste di u prugettu serà messu in pratica, vale à dì, i rails seranu posti, ùn sò micca contru à stu prughjettu, ma anu spartutu e so opinioni cù assai istituzioni publichi riguardu à u trasferimentu di sti rails, cù u pensamentu chì distruggerà i terreni agriculi di 1a classe.

7- Un altru prublema chì a ghjente di a regione cura meticulosamente hè chì u centru di prova, chì serà custituitu di rails per esse stallati, dividirà i campi in parechje parte. E linee ferroviarie in u prugettu taglieranu i campi di l'agricultori, i pascoli, e strade in-campu, i canali d'irrigazione sotterranei, rompendu a cunnessione. I campi chì sò disconnected seranu desidratati è ci sarà una gran perdita di produtividade. I paisani perderanu energia extra è tempu per ghjunghje à i so pasture è campi.

8- Hè dichjaratu chì l'area per esse espropriata in u scopu di u prugettu URAYSİM serà 770 decares. Tuttavia, l'area di espropriazione hè custituita da una superficie totale di 1,965,494 metri quadrati (circa 2 mila ettari) in Alpu Bozan, Çardakbaşı, Yeşildon è distretti cintrali. Ùn serà micca pussibule di cultivà in i campi trà a linea ferroviaria esterna è i rails chì circundanu una zona agricula di circa 3600 ettari è passanu à intervalli differenti.

9- E linee di ferrovia distrughjeranu e zoni di pasture è ancu i terreni agriculi fertili è portanu l'allevamentu di l'animali in a regione à u puntu di estinzione. Sicondu i dati di a Direzzione Provinciale di l'Agricultura di Eskişehir, circa 12 mila animali, 225 mila 45 bovini è 327 60 ovini, sò tenuti in i quartieri di Bozan, Yeşildon è Çardakbaşı, induve u prughjettu URAYSİM hè previstu per esse implementatu. U 60 per centu di l'allevamentu di l'animali in a regione hè in questi trè quartieri.

10-In più, l'area da esse espropriata è a ferrovia disposta in u scopu di u prugettu, in più di a caratteristica di esse una zona per esse prutetta di qualità agricula è una zona di pasture in u Pianu Ambientale di a pruvincia di Eskişehir 1/100000, cum'è Oltre à esse una zona di pasture, hè vicinu à a fruntiera di l'area di irrigazione di DSİ, a pipeline di gas naturale, a zona industriale, u stabilimentu urbanu esistente, a pianura d'inundazione di Porsuk, tocca u cunfini di a zona è l'area prutetta.

11- In una lettera mandata da a nostra Direzzione Provinciale di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu di Eskişehir à u Governatoratu di u Distrettu di l'Alpu u 27.02.2017, mentre dendu infurmazioni nantu à i prughjetti di irrigazione realizati in Bozan, chì hè unu di i quartieri induve i rails seranu posti. , era soprattuttu enfatizatu chì "Ùn ci hè micca una dumanda d'usu non agriculu per questa zona". In altri palori, pare chì ancu un permessu di usu micca agriculu ùn hè micca ottenutu da a Direzzione Provinciale di l'Agricultura quandu a decisione di u prugettu hè stata presa.

Ùn hè chjaru se l'area induve a decisione di espropriazione hè stata presa in u scopu di e strade di prova URAYSİM in 12-Alpu è l'area di u prugettu URAYSİM cù u numeru di prugramma d'investimentu 2011K120210 sò listessi. U prughjettu include a struttura amministrativa è l'edificazioni di u centru di ricerca di sistemi ferroviari è a custruzzione di piste di prova. In ogni casu, a zona induve a strada di prova chì deve esse custruita in u prugettu hè situata hè sfarente da l'area induve u travagliu di espropriazione hè realizatu per fà una strada di prova in u pianu di l'Alpu oghje. Prima deve esse determinatu se u prughjettu URAYSİM numeratu 2011K120210 copre e zone induve a decisione di espropriazione hè stata presa. Agendu senza fà questu pò esse risultatu in cunsequenze contru à l'interessu publicu.

13-Sicondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu da a nostra municipalità metropolitana, mentre hè chjaru chì u locu di l'area di u prugettu hè statu trasladatu è a strada di prova hè stata espropriata in una zona sfarente da l'area pianificata, l'opinioni di l'istituzioni in quantu à a nova prova. strada induve l'espropriazione hè stata fatta ùn sò micca ricevute. Stu prublema hà ancu bisognu di clarificazione. (Fonte: Eskisehir.net)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*